نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تاثیر تبلیغات بیلبوردی در کشورهای مختلف

مقدمه ای بر تبلیغات بیلبوردی

در حالی که تبلیغات بیلبوردی ممکن است همیشه اولین گزینه‌ای نباشند که هنگام فکر کردن به تبلیغات به ذهنتان خطور می کند، اما ثابت شده است که آن‌ها ابزار بازاریابی فوق العاده موثری هستند. اگر به دنبال راهی برای متمایز شدن تبلیغات شرکت خود هستید، روی آوردن به استراتژی های بازاریابی در فضای باز مانند بیلبوردها مزایای مختلفی را ارائه می دهند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از تاثیر تبلیغات بیلبوردی در کشورهای مختلف ادامه مطلب را بخوانید.

ویژگی‌هایی از جمله: مقرون به صرفه بودن، سفارشی‌سازی و سازماندهی آسان، دلایلی هستند که نشان می‌دهند که چرا بسیاری از کسب‌وکارها از زمان تصاحب تبلیغات دیجیتال به تکنیک‌های تبلیغات سنتی بازگشته‌اند. هدف مقاله حاضر بررسی میزان تاثیر تبلیغات محیطی در کشورهای در حال توسعه است. 

حقایق تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارد که باید در زمان تصمیم گیری در نظر گرفته شود. برخی از جالب ترین آمار مربوط به تبلیغات بیلبوردی عبارتند از:

– 78 درصد استرالیایی ها گزارش می دهند که هر ماه تبلیغات محیطی را می بینند و متوجه آن می شوند. علاوه بر این، 74 درصد از استرالیایی‌ها گزارش می‌دهند که هر روز یک بیلبورد می‌بینند و در نتیجه درهفته چندین بار در معرض هر آگهی قرار می‌گیرند. با در نظر گرفتن این موضوع، تبلیغات بیلبوردی را می توان در مکان هایی قرار داد که برای جلب توجه مخاطبان اصلی شما مناسب‌تر هستند.

با توجه به اینکه استرالیایی ها به طور متوسط ​​7.5 ساعت در هفته را در اتومبیل خود می گذرانند، مناطق پر ترافیک فرصت های خوبی برای تبلیغات در فضای باز ارائه می دهند. بنابراین استفاده از تبلیغات بیلبوردی یکی از راه های افزایش آگاهی از برند شماست. همچنین، 72 درصد استرالیایی‌ها هر روز به سمت محل کارخود در حال رانندگی هستند و از مسیرهای قابل پیش‌بینی و اغلب شلوغی را تردد می‌کنند که برای رزرو بیلبورد عالی هستند.

88 درصد استرالیایی ها تبلیغات بیلبورد را با برندهایی مرتبط می دانند که از بقیه متمایز هستند. برای نمایش جدیدترین محصولات یا خدمات شرکت شما، بازاریابی بیلبورد می تواند به افزایش آگاهی از بهترین و منحصر به فرد ترین پیشنهادات کمک کند.


جایگاه تبلیغات بیلبوردی در تبلیغات محیطی

امروزه تبلیغات محیطی راه‌های خلاقانه‌تری را برای پیام‌رسانی کسب‌وکارها ارائه می‌کنند. تبلیغات محیطی برای بهتر دیده شدن کسب‌وکارها بسیار مفید هستند. تبلیغات بیلبوردی، از چاپ در مقیاس بزرگ برای بازاریابی یک شرکت، نام تجاری، محصول یا کمپین استفاده می کند. از آنجایی که بیلبوردها در مناطق پر رفت و آمد قرار می گیرند، روشی موثر برای ایجاد آگاهی از برند محسوب می‌شوند.

تبلیغات محیطی، تبلیغاتی هستند که برای دسترسی به مشتریان در زمانی که در خانه نیستند طراحی شده است. نمونه‌هایی از قالب تبلیغات محیطی شامل بیلبوردهای دیجیتال، پوسترها، تبلیغات در پرواز، تبلیغات عرصه و استادیوم است. در حالی که تبلیغات محیطی مدت زیادی است که وجود داشته است، این نوع تبلیغات همچنان در صنعت مرتبط است، زیرا فناوری و خلاقیت دائماً راه‌های جدیدی را برای دستیابی به مشتریان در خارج از خانه ارائه می‌دهد. با کنار گذاشتن ضربه مهمی که صنعت در سال 2020 به دلیل شیوع بیماری همه گیرکرونا متحمل شد، و در پی آن مردم مجبور بودند بیشتر اوقات خود را در خانه باشند. بنابراین این روزها مردم ترجیح می دهند از محیط خسته کننده خانه دورتر باشند و بیشتر به تفریح و سفر بپردازند. از این رو تبلیغات محیطی یا خارج از خانه بیشتر به چشم می‌آیند و استقبال از آن‌ها بسیار افزایش داشته است. 


مزایای بازاریابی خارج از منزل

جدای از آمار قانع کننده تبلیغات در فضای باز، مزایای زیادی برای انتخاب بازاریابی خارج از خانه وجود دارد. تبلیغات در فضای باز با ارائه آزادی‌های خلاقانه‌تر و امکانات بی‌پایان، هنوز هم بخشی پررونق از دنیای بازاریابی است. با قابلیت بهینه سازی برای ارائه بهترین خدمات به مخاطبان هدف، همه چیز از توسعه بیلبورد گرفته تا تصمیم گیری در مورد مکان تبلیغ شما می تواند برای نیازهای منحصر به فرد شما سفارشی شود. رزرو بیلبوردهای تبلیغاتی، برای شرکت هایی که به دنبال تولید محتوای جسورانه، روشن و جلب توجه هستند، عالی است. کاوش در دنیای بازاریابی خارج از خانه ممکن است تنها چیزی باشد که کسب و کار شما برای افزایش سطح فعلی فروش و آگاهی از برند خود به آن نیاز دارد.


آمار تبلیغات بیلبوردی

بیش از 50 درصد از مردم جهان می گویند که با بیلبوردی که در ماه گذشته دیده اند بسیار درگیر شده اند.

71 درصد مردم هنگام رانندگی آگاهانه به بیلبوردها نگاه می کنند.

آمریکایی ها سالانه تقریباً 300 ساعت را در اتومبیل خود می گذرانند.

در حال حاضر 342306 بیلبورد در ایالات متحده وجود دارد.

چه در حال رفت و آمد به محل کار یا سفر خارج از شهر باشید، به زودی خواهید دید که در طول مسیر به بیلبوردهای تبلیغاتی نگاه می کنید. اگر تا به حال فکر کرده اید که تبلیغات بیلبوردی چقدر موثر است، تنها نیستید. برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط ​​که با بودجه محدود کار می‌کنند، زمان حضور افراد در اتومبیل‌هایشان بسیار مهم است. اگر به درستی انجام شود، تبلیغات بیلبوردی می توانند ابزار قدرتمندی در جذب مشتریان بیشتر باشد.

اکنون که پیشینه‌ای در مورد تبلیغات محیطی بدست آورده‌ایم، بیایید نگاهی به چند آمار تبلیغات بیلبوردی بیندازیم تا اثربخشی را اندازه گیری کنیم. با توجه به Arbitron National In-Car Study ، در حدود 71 درصد از مردم هنگام رانندگی آگاهانه به بیلبوردها نگاه می کنند. با وجود اشکال رو به رشد حمل و نقل، آمریکایی ها تقریباً 300 ساعت در سال را در اتومبیل های خود می گذرانند. در مورد بازگشت سرمایه، تبلیغات محیطی در ایجاد فعالیت آنلاین مؤثرتر از تبلیغات تلویزیونی هستند. این آمار فقط سطح تاثیرگذاری تبلیغات بیلبوردی را هنگام تبلیغ برندها نشان می دهد. تبلیغات بیلبوردی، علاوه بر افزایش در معرض دید قرار گرفتن، می توانند در بازاریابی داخلی مانند وبلاگ نویسی، سئو یا رسانه های اجتماعی تقویت شوند.


چه کسی از استفاده از بیلبوردها سود می برد ؟

کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد آگاهی بیشتر از برند یا تبلیغات در مکان های خاص هستند، با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی بهترین بازخورد را خواهند داشت. بیلبوردها، معمولاً در نزدیکی مناطق پرترافیک مانند بزرگراه ها قرار دارند و این مکان برای کسب و کارهای محلی مناسب است تا نام خود را در آنجا به نمایش بگذارند.

مطمئن شوید که آیا بیلبوردهای تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر. این را از خود بپرسید:

آیا کسب و کار شما قانون هشت ثانیه را رعایت می کند؟ 

قانون هشت ثانیه به این معنی است که افرادی که از آنجا عبور می کنند می توانند پیام شما را در هشت ثانیه درک کنند. اگر نه، پس تبلیغات بیلبورد ممکن است بهترین گزینه نباشد.

آیا محصول شما مرتبط است؟ 

یک بیلبورد محصول شما را برای مخاطبان انبوه نمایش می دهد، بنابراین اگر محصول به اندازه کافی مرتبط نباشد، ممکن است نتوانید تصوری را که می خواهید ایجاد کنید.


شرکت بزرگ تبلیغات محیطی

 شرکت چند ملیتی فرانسوی JCDecaux، شرکت‌های آمریکایی Clear Channel Outdoor، Outfront Media، و همچنین آلمانی Ströer و China Focus Media پنج شرکت بزرگ تبلیغات فضای باز در جهان هستند.

در سال 2021، JCDecaux با درآمد سالانه بیش از 3.2 میلیارد دلار آمریکا، پیشروترین شرکت تبلیغات در فضای باز در سراسر جهان بود.


رسانه های سنتی برای حفظ ارتباط خود تلاش می کنند …

در حالی که صنعت تبلیغات تلاش های خود را بر روی رسانه های سنتی برای دهه‌ها، اگر نگوییم قرن ها متمرکز کرده است، تغییرات اخیر در رفتار مصرف کننده اساساً کسب‌وکار را تغییر داده است. مخاطبان بیش از هر زمان دیگری زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند، که باعث شده تلویزیون جایگاه خود را به عنوان برترین رسانه تبلیغاتی در جهان از دست بدهد. سایر کانال‌های سنتی مانند رادیو و چاپ نیز در تلاش هستند تا در دنیای دیجیتالی امروزی مرتبط باقی بمانند. با توجه به افزایش سریع نرخ نفوذ آنلاین جهانی، بعید است که این نبرد برای اعتبارات مرتبط و تبلیغات به این زودی ها برنده شود.

تغییرات برنامه ریزی شده در هزینه تبلیغات بیلبوردی محیطی توسط بازاریابان در سراسر جهان در سال 2022 بر اساس نظرسنجی در سپتامبر 2021 در میان بازاریابان در سراسر جهان، 76 درصد از پاسخ دهندگان جهانی گفتند که قصد دارند در سال 2022 هزینه های خود را برای تبلیغات بیلبوردی محیطی افزایش دهند. وقتی صحبت از ایالات متحده شد، 56 درصد از پاسخ دهندگان در آن‌جا گفتند که انتظار دارند هزینه تبلیغات بیلبوردی محیطی را افزایش دهند.

هزینه تبلیغات بیلبورد جهانی 2000-2024

یش‌بینی می‌شود که هزینه‌های تبلیغات محیطی تا پایان سال 2022 به بیش از 39 میلیارد دلار در سراسر جهان برسد. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که این رقم در سال‌های بعد افزایش یابد و پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های جهانی تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۴۵ میلیارد دلار آمریکا برسد.

در سال 2021، هزینه های تبلیغات در فضای باز در آمریکای شمالی نزدیک به 8.72 میلیارد دلار آمریکا بود. با این وجود، این نشان دهنده بهبودی از کاهش ناشی از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته است. لازم به ذکر است، هزینه های رسانه ای تبلیغات محیطی دوباره شاهد رشد خواهد بود و در سال 2024 به حدود 10.5 میلیارد دلار خواهد رسید.

هزینه های تبلیغات بیلبورد در آمریکای شمالی 2000-2024

در سال 2021، هزینه های تبلیغات در فضای باز در آمریکای شمالی نزدیک به 8.72 میلیارد دلار آمریکا بود. با این وجود، این نشان دهنده بهبودی از کاهش ناشی از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته است. هزینه های رسانه ای محیطی دوباره شاهد رشد خواهد بود و در سال 2024 به حدود 10.5 میلیارد دلار خواهد رسید.

هزینه تبلیغات بیلبوردی در آمریکای لاتین  2010-2024

در سال 2022، هزینه بیلبوردهای تبلیغاتی در آمریکای لاتین حدود 1.35 میلیارد دلار آمریکا بود و انتظار می رود تا سال 2024 به 1.59 میلیارد دلار افزایش یابد. کل هزینه تبلیغات در منطقه در سال 2022 به حدود 29 میلیارد دلار آمریکا رسید.

هزینه تبلیغات بیلبورد  در MENA 2010-2024

طبق گزارش Zenith Media در سال 2020، هزینه تبلیغات محیطی در خاورمیانه و شمال آفریقا بالغ بر 832 میلیون دلار آمریکا بوده است و پیش بینی می شود تا سال 2024 به 1.5 میلیارد دلار افزایش یابد. در این دوره کل هزینه های تبلیغات در تمام بخش ها در این منطقه بیش از هشت میلیارد دلار آمریکا بود.

هزینه تبلیغات بیلبورد  APAC 2012-2024

  در سال 2021، هزینه های تبلیغات محیطی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به حدود 15.8 میلیارد دلار آمریکا رسید که نشان دهنده افزایش از حدود 12.7 میلیارد دلار در سال 2012 بود. پیش بینی شده است که هزینه تبلیغات بیلبورد  در چند سال آینده بیشتر افزایش یابد. سال، به بیش از 19.8 میلیارد دلار در سال 2024 می رسد.

هزینه های تبلیغات بیلبورد در اروپای غربی 2000-2024

  در سال 2021، هزینه تبلیغات در فضای باز در اروپای غربی به 6.07 میلیارد دلار آمریکا رسید. داده های بازار نشان می دهد که هزینه تبلیغات بیلبورد محیطی در منطقه در سال 2022 10.5 درصد رشد خواهد کرد و در آن سال به 6.71 میلیارد دلار خواهد رسید.

هزینه تبلیغات بیلبورد در اروپای مرکزی و شرقی 2000-2024

هزینه تبلیغات فضای باز، در اروپای مرکزی و شرقی به حدود 1.23 میلیارد دلار در سال 2021 رسید که نسبت به سال قبل از آن افزایش یافته است. پیش‌بینی می‌شود که هزینه تبلیغات در آن رسانه در سال 2022 نزدیک به 28 درصد کاهش یابد و در سال‌های 2023 و 2024 به تدریج افزایش یابد.

هزینه تبلیغات بیلبورد در ایالات متحده 2019-2025

هزینه تبلیغات خارج از خانه در ایالات متحده در سال 2020 حدود 2.6 میلیارد دلار کاهش یافت که دلیل آن شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات است. با این حال، در سال 2021 هزینه تبلیغات بیلبورد در ایالات متحده 14.5 درصد نسبت به سال قبل رشد کرد و در آن سال به 6.96 میلیارد دلار رسید.

درآمد تبلیغات بیلبورد در سه ماهه سوم 2021 ایالات متحده، براساس قالب

  محاسبه شد که تبلیغات بیرون از خانه بر روی مبلمان خیابانی در ایالات متحده نزدیک به 101 میلیون دلار درآمد در سه ماهه سوم سال 2021 ایجاد کرد. در آن زمان، تبلیغات بیلبورد بیشترین سهم از درآمد تبلیغات بیلبوردی را به خود اختصاص داد.

تعداد بیلبورد های محیطی در ایالات متحده 2021

بر اساس ارزیابی اخیر بازار تبلیغات محیطی، در سال 2021 نزدیک به 174 هزار بیلبورد در ایالات متحده وجود داشت.

سریعترین رشد دسته های بیلبورد محیطی در سه ماهه آخر 2021 ایالات متحده

در سه ماهه آخر سال 2021، گروه رسانه و تبلیغات در صدر فهرست دسته بندی های با رشد سریع ترین تبلیغات در رسانه های خارج از خانه قرار داشت و رشد سال به سال را در هزینه تبلیغات 98.3 درصد نشان داد. در همان زمان، مالی با رشد هزینه های تبلیغاتی 75.2 درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

دسته بندی های تبلیغاتی پیشرو در فضای باز در ایالات متحده 2021

با توجه به هزینه‌های تبلیغاتی فضای باز در ایالات متحده در سال 2021، یک مطالعه نشان داد که خدمات و سرگرمی‌های متفرقه با 1.82 میلیارد دلار هزینه تبلیغات در رتبه اول قرار گرفت. با این حال، پس از آن خرده فروشی با نزدیک به 722.7 میلیون دلار هزینه تبلیغاتی، به معنای کمتر از نیمی از هزینه ای است که برای خدمات متفرقه و سرگرمی ها خرج شده است.


نتیجه گیری

با توجه به اینکه عصر دیجیتال تقریباً هر صنعت را در دست گرفته است، شرکت هایی که به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود با کمپین های بازاریابی موفق هستند معمولاً تشویق می شوند که فقط گزینه های آنلاین را بررسی کنند. در حالی که بازاریابی دیجیتال به خودی خود یک صنعت عظیم است، گزینه های بازاریابی سنتی در فضای باز از بیلبوردهای کلاسیک تا شیوه های تبلیغات محیطی مدرن هنوز هم هر روز چشم صدها و هزاران مشتری بالقوه را به خود جلب می کند.

4.6/5 - (16 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان