نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

آراد زریـــن

مجهز ترین آژانس تبلیغات محیطی کشور

آراد زرین به‌عنوان یک شرکت تبلیغات محیطی، این امکان را برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کند که از طریق اجاره بیلبورد، برند خود را ماندگار کنید. از طرفی اگر مشتریان بالقوه شما ندانند که کسب‌وکار شما وجود دارد، حتی با بهترین تاکتیک‌های فروش در جهان هم شکست خواهید خورد. در این راستا ابزار قدرتمند تبلیغات محیطی، می‌تواند به شما جهت اطلاع رسانی در مورد محصولات و خدمات، جذب مشتری و ایجاد اعتماد مشتری کمک کند. 

اجاره بیلبورد (تبلیغات محیطی) اتوبان تهران ساوه + قیمت بدون واسطه​

اجاره بیلبورد تبلیغاتی تهران ساوه

پیشنهاد می گردد

قبل از هر تصمیمی صحبت‌های کارشناسان ما را بشنوید

تنها صاحب رسانه تهران ساوه

اجاره تابلو تبلیغات محیطی و بیلبورد در اتوبان تهران ساوه ، به دلیل وجود موقعیت جغرافیایی خاص خود، به شاهراه‌ ارتباطی بین شهرهای اطراف تبدیل شده‌ است. به همین دلیل استان کرمان برای انجام تبلیغات محیطی موقعیت بسیار مناسبی دارد. شرکت آراد، بزرگترین صاحب رسانه تبلیغات محیطی در ایران، با توجه به رویکرد فعالیت در زمینه B.O.T، تابلوهای تبلیغات محیطی در کرمان را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود واگذار می‌کند. همچنین آراد پیشنهاد ساخت پل‌ عابرپیاده را با هزینه ۱۰۰٪ خودش، به شهرداری‌ها می‌دهد و در قبال آن از پیشانی پل‌ها برای انجام تبلیغات محیطی بهره‌برداری می‌کند. این مدل سرمایه‌گذاری به شهرداری‌ها در توسعه زیرساخت‌های شهری کمک می‌کند و همچنین باعث کاهش هزینه‌های تبلیغات محیطی برای صاحبان صنایع شده و تابلوهای تبلیغاتی با بهترین دید و مناسب‌ترین قیمت اکران و نصب خواهند شد. توصیه ما این است که با تبلیغات کرمان، به رشد کسب‌وکار و برند خود بپردازید.

تبلیغات : محصول اتاق فکر بریتانیا
آراد، تنها صاحب رسانه انحصاری در اتوبان تهران-ساوه است و اتوبان تهران ساوه دومین اتوبان پرتردد کشور و شاهراه اصلی غرب کشور به پایتخت می‌باشد.

لیست بیلبوردهای تبلیغاتی جاده تهران ساوه

ردیفموقعیت مکانی بیلبوردمتراژ (مترمربع)
1اتوبان تهران ساوه (تهران به ساوه) تقاطع نسیم شهر
سمت چپ
60
2اتوبان تهران- ساوه مقابل پمپ بنزین صحرا (ساوه به
تهران) سمت چپ
60
3اتوبان تهران-ساوه (ساوه به تهران) تقاطع نسیم شهر
سمت راست
60
4اتوبان تهران ساوه (ساوه به تهران) تقاطع نسیم شهر سمت
چپ
60
5اتوبان تهران ساوه (تهران به ساوه) تقاطع نسیم شهر سمت
راست
60
6اتوبان تهران ساوه (ساوه به تهران) مقابل مجتمع بین
راهی نگارستان سمت چپ
60
7اتوبان تهران-ساوه عوارضی دوم (تهران به ساوه) وجه
چپ
60
8اتوبان تهران-ساوه عوارضی دوم (ساوه به تهران) وجه
راست
60
9اتوبان تهران ساوه عوارضی دوم (ساوه به تهران) وجه چپ60
10توبان تهران ساوه (تهران به ساوه) تقاطع نسیم شهر سمت
چپ
60
جهت دریافت مشاوره برای کمپین های تبلیغاتی
با کارشناسان گروه اقتصادی آراد تماس بگیرید

چرا سرمایه گذاری تبلیغاتی در اتوبان تهران ساوه؟

تبلیغات بیلبوردی اتوبان تهران-ساوه، با تنوع بسیار بالایی قابل اجرا و سفارش است و تاثیر بسزایی در رشد کسب‌وکارها دارد. بزرگراه تهران ساوه، به لحاظ راه‌های ارتباطی با دیگر شهرهای اطراف، به یک بستر مناسب و مهم برای تبلیغات محیطی تبدیل شده است.

01

یکی از محورهای
پرتردد کشور

بزرگراه تهران ساوه، یکی از جاده‌های پرترافیک ایران است که روزانه هزاران خودرو در این اتوبان در حال تردد هستند. بنابراین ترافیک بالای این جاده باعث شده که افراد بسیار زیادی تابلوهای تبلیغاتی را ببینند و به آن‌ها توجه کنند. اجاره بیلبورد در بزرگراه تهران ساوه یکی از گزینه‌ها و انتخاب‌های درست و اصولی است که مورد توجه و استقبال بسیاری از صاحبان کسب‌وکار قرار گرفته است. با استفاده از این تابلوها می‌توان به طور موثر به معرفی و ارائه محصولات و خدمات پرداخت.

02

دستیابی به موفقیت و رشد
در بازار رقابتی

اجاره تابلو تبلیغاتی در جاده تهران ساوه، می‌تواند رشد کسب و کار شما را تضمین کند. تابلوهای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات محیطی به شمار می‌روند. با استفاده از تبلیغات بیلبوردی به خصوص تبلیغات جاده ای و با پیروی از اصول صحیح تبلیغات بیلبوردی می‌توانید کسب و کار خود را به توده‌ عظیمی از مردم معرفی کنید. تبلیغات محیطی اتوبان تهران ساوه، یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای موفقیت در بازار رقابتی، تقویت برند، معرفی محصولات و خدمات و افزایش فروش است.

03

بازخورد بالای
بیلبوردهای جاده‌ای

در محورهای برون شهری، همواره کوه‌ها و زمین‌های بایر به چشم می‌خورند. بنابراین وجود یک تابلو یا بیلبورد می‌تواند توجه مخاطبان را به خوبی به خود جلب نماید. لذا حضور بیلبوردهای جاده‌ای یکی از انتخاب‌های صحیح و نقطه عطفی برای دستیابی به افزایش فروش، برندسازی و محبوبیت بیشتر خواهد بود. تبلیغات بیلبوردی در اتوبان ساوه، به شما کمک می‌کند تا به مخاطب هدف خود برسید. شما می‌توانید با برنامه ریزی درست و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی مناسب، از این حوزه تبلیغاتی به‌خوبی استفاده کنید.

آراد زرین مجهز به چاپخانه دیجیتال با دستگاه های 2022 ( آرمانی کیش ) به جهت ارتقا کیفیت و سرعت بخشیدن در اجرای کمپین های تبلیغاتی مشتریان خویش می باشد
رازهای موفقیت برندهای مطرح

داستان های تبلیغاتی

تبلیغات خلاقانه BMW

بیلبوردها و تبلیغات محیطی موثر در اتوبان تهران ساوه

برای گرفتن بیشترین راندمان از بیلبوردهای جاده تهران ساوه، باید آگهی تبلیغاتی جذاب داشته باشیم. فقط یک آگهی تبلیغاتی هوشمند است که واقعا مورد توجه قرار می گیرد و در ذهن مخاطب حک می‌شود. باید تبلیغات ساده و هوشمندانه را انتخاب کنیم که توجه فوری مخاطب را به خود جلب کند. همچنین در آخر مطمئن شوید که کسب و کار شما به وضوح و برجسته نشان داده می‌شود، به گونه ایی که مخاطبان تبلیغ مربوطه را با نام تجاری شما مرتبط کنند.

کسب توجه مردم از بیلبورد تبلیغاتی نیمی از مسیر پیشرفت شماست. تبلیغات بیلبوردی در اتوبان ساوه، به شما کمک می‌کند تا به مخاطب هدف خود برسید. همچنین می توانید برای کسب مشاوره تبلیغاتی با کارشناسان حرفه‌ای آراد زرین در ارتباط باشید.

نویسنده و طنزپرداز آمریکایی

مارک تواین

بسیاری از چیزهای کوچک به واسطه تبلیغات صحیح، بزرگ شدند

نقش تبلیغات جاده ای اتوبان تهران ساوه در برندسازی

تبلیغات جاده‌ای در اتوبان تهران ساوه، یک ابزار بی‌نظیر برای جلب توجه و ارتباط با مخاطبان است. این نوع تبلیغات نه تنها به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کند، بلکه تأثیرات بلند مدتی بر برندسازی و شناخته شدن یک کسب‌وکار دارد.
در طول مسیر جاده تهران-ساوه، تعداد زیادی بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد که تعدد بیلبوردهای تبلیغاتی به خاطر بازدهی خوب آن است. علاوه بر این، تبلیغات جاده‌ای در اتوبان تهران ساوه تأثیرات گسترده‌تری دارد. این تبلیغات به تعداد زیادی از افرادی که از این مسیر عبور می‌کنند، دسترسی دارد. همچنین مخاطبان متنوعی از گونه‌ها و سنین مختلف از این مسیر عبور می‌کنند و تبلیغات جاده‌ای می‌تواند به همه این افراد دسترسی داشته باشد.
در نهایت، تبلیغات جاده‌ای در اتوبان تهران ساوه با توجه به مکان استراتژیک و تعداد بالای مخاطبانی که از این مسیر عبور می‌کنند، ابزاری اثربخش و کارآمد برای تبلیغات محسوب می‌شود. استفاده صحیح از این راهکار، می‌تواند به بهبود تشخیص و شناخته شدن برند، افزایش فروش و ارتقاء رشد کسب‌وکارها کمک کند.

آراد زرین صاحب رسانه تبلیغاتی در سطح کشور

از آنجایی که انتخاب صحیح بازار هدف یکی از فاکتور های اساسی و مهم در بازدهی تبلیغات است، انتخاب جاده تهران ساوه در کمپین های تبلیغاتی باعث پوشش دهی اقشار مختلف مردم و دستیابی به نتایج عالی تبلیغاتی می‌شود. جهت آشنایی با مزایای تبلیغات محیطی در سایر شهرها صفحات زیر را مطالعه نمایید.

آشنایی با تبلیغات اصولی با بیشترین بازدهی

با افزودن به دانش و علم تبلیغات محیطی، می توانید اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغات بیلبوردی خود نمایید. برای مطالعه بیشتر به صفحه دانشکده آراد مراجعه نمایید.

01

بیلبورد چیست؟
یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی، بیلبورد است. چون بیلبورد های تبلیغاتی در مناطق شلوغ قرار دارند و در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی بیشترین تعداد بازدید و برداشت را کسب می‌کنند. پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود.

اطلاعات بیشتر

02

رزرو بیلبورد
هر کسب‌و‌کاری برای موفقیت نیاز به جذب مشتری دارد. بازاریابی، مراحلی را که کسب‌وکارها برای جذب و حفظ مشتریان می‌گذرانند را توصیف می‌کند که شامل داشتن تبلیغاتی است که آگاهی مصرف‌کننده را در مورد محصولات و خدمات افزایش می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

03

کمپین تبلیغات محیطی
در کمپین‌های تبلیغات محیطی در صورت استفاده مؤثراز ابزارها یا پیام‌های ارتباطی، انتخاب زمان و مکان‌های مناسب برای تبلیغ کسب و کار و تجارت شما می توانند آگاهی، علاقه و همچنین تمایل مشتریان بالقوه به محصولات یا خدمات شما را افزایش می‌دهند.

اطلاعات بیشتر

معجزه رنگ در تبلیغات

قیمت تبلیغات محیطی جاده تهران ساوه

تعرفه تبلیغات محیطی بزرگراه تهران ساوه، با توجه به پارامترهای موقعیت قرارگیری، زمان تبلیغات و نوع رسانه انتخابی (بیلبورد، استرابورد، عرشه پل، لمپوست و …) و براساس نیاز کسب‌وکار می‌تواند روی هزینه تابلو تبلیغاتی اتوبان تهران ساوه، تاثیرگذار باشد.

جهت اجاره تبلیغات محیطی جاده تهران ساوه، باید از ایده‌های جالب و جذاب بهره‌ برد. دو نکته مهم برای دستیابی به بهترین نتیجه عبارتنداز: مکان مناسب برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی و زمان مناسب برای تبلیغات. انتخاب مکانی که ترافیک بالا و دید بیشتری دارد، اهمیت دارد. همچنین، تعیین زمانی که جمعیت بیشتری در اتوبان حضور دارند، می‌تواند تأثیرگذاری تبلیغات را افزایش دهد. همچنین، طراحی تابلو تبلیغاتی باید جذاب و قابل فهم باشد و شعار مناسبی برای تبلیغات انتخاب شود. توجه به این نکات باعث موفقیت تبلیغات محیطی در اتوبان تهران ساوه می‌شود.

 هلدینگ تبلیغاتی آراد زرین با تجربه خود می‌تواند بهترین مشاوره‌های تبلیغاتی را در این زمینه ارائه دهد. در نهایت، هزینه تبلیغات محیطی در جاده تهران ساوه متغیر است و باید با توجه به موقعیت مکانی و نوع رسانه انتخابی تعیین شود. تعیین بودجه مناسب و انتخاب مکان و زمان مناسب می‌تواند به شما در ارائه نتایج بهتر کمک کند.

.

تبلیغات محیطی در جاده تهران ساوه

سخنی از نویسنده و کارشناس مدیریت موفق آمرکایی

کن بلانچارد

امروزه کلید رهبری موفق تاثیرگذاری است، نه اختیار و مرجعیت.

بهترین بازتاب از بیلبوردهای تبلیغاتی اتوبان تهران-ساوه

بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران هنگام دیدن نتایج تبلیغات بیلبورد و بازدهی آن شگفت زده می‌شوند. گستره وسیعی از مخاطبان، روزانه از تبلیغات در اتوبان تهران – ساوه دیدن می‌کنند. مانند هر نوع از تبلیغات و بازاریابی دیگر، گروهی از مشاغل بیشترین بازتاب را از تابلوهای تبلیغاتی اتوبان تهران – ساوه می‌گیرند.

اگر شما جزو یکی از این دسته‌ها نیستید، بیلبورد شما همچنان می تواند نقش مهمی در بهبود آگاهی از برند و معرفی کسب و کارتان داشته باشد. کسب‌وکارهایی که از اجاره بیلبورد در آزادراه تهران ساوه، برای برندسازی و ایجاد آگاهی عمومی استفاده کرده‌اند عبارتنداز:

  • رستوران ها
  • هتل ها
  • مجتمع های رفاهی
  • جاذبه های توریستی واقع شده در مسیر اتوبان تهران – ساوه
  • مراکز خرید
تابلو تبلیغاتی تهران ساوه

موقعیت مکانی اتوبان تهران – ساوه

جاده تهران – ساوه با نام بزرگراه آیت الله سعیدی شناخته می‌شود. آزادراه تهران – ساوه یا اتوبان ساوه از سمت شمال میدان آزادی تهران شروع می شود. از میدان فتح، خیابان قزوین، یافت آباد و میدان زمزم عبور می کند. جاده ساوه از شمال تا جنوب کشیده شده است. قسمت جنوبی این آزاد راه هم به بزرگراه آزادگان، واقع در غرب تهران که مهم ترین محور ارتباطی مرکز استان تهران است، متصل می شود. همچنین جاده ساوه دسترسی به بهشت زهرا را برای ساکنان غرب تهران آسان‌تر کرده است. استفاده از بزرگراه تهران – ساوه مسیر رسیدن به چندین شهرستان دیدنی را نیز راحت می‌کند.

معرفی شهرهای مسیر تهران – ساوه برای اجاره و رزرو بیلبورد

  • رزرو بیلبورد در شهرستان ساوه
  • رزو بیلبورد در شهرستان اسلام شهر
  • رزرو بیلبورد در شهر چهاردانگه و شهرک صنعتی چهادانگه
  • رزرو بیلبورد در رباط کریم
  • رزرو بیلبورد در شهر گلستان (سلطان آباد)

ارزش های همکاری با آراد زرین

کارشناسان حرفه ای هلدینگ آراد با بیش از 25 سال تجربه، مجری تبلیغات محیطی گسترده در سراسر ایران بوده‌اند. اجرای کمپین های تبلیغاتی برندهای مطرح، تداوم موفقیت و حضور پررنگ ما در حوزه بیلبورد تبلیغاتی، گواه این ادعاست.

01

مشاوره تبلیغاتی نسبت به نوع کسب و کار

02

نوشتن کمپین تبلیغاتی نسبت به بودجه اختصاص داده شده

03

سناریو نویسی و پیاده سازی آن در طرح های بیلبورد

04

اجرا و گزارش اکران به صورت هفتگی

چه ویژگی هایی آراد زرین را متمایز می کند؟

شرکت آراد زرین، با اختلاف یکی از متفاوت ترین و بهترین شرکت های تبلیغات محیطی می باشد. با توجه به مواردی که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد، تفاوت سطح ما با سایر رقبا را ملاحظه خواهید کرد.

01

صاحب رسانه در سراسر کشور

آراد زرین، صاحب رسانه در سراسر کشور است و با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد.
کمپین‌های تبلیغاتی برای برندسازی
بهتر و معرفی کسب و کار بسیار
سودمند و به‌صرفه هستند.

02

امکان تهاتر به ازای تبلیغات
تهاتر، روش داد و ستد خدمات یا کالا بین دو یا چند شریک تجاری، بدون استفاده از پول ( یا هرچیزی مربوط به پول مانند کارت اعتباری یا چک) است. صاحبان کسب و کار بدون پرداخت ریالی می‌توانند به دیده شدن کسب و کار و فرآیند برندسازی خود کمک کنند.

03

کاملا بدون واسطه
ما امکان خرید بیلبورد به طور مستقیم و بدون واسطه را برای صاحبان کسب و کارها و برندها فراهم ساخته ایم. این کار باعث حذف هزینه‌های اضافی می‌شود و این هزینه‌ها می‌توانند صرف تبلیغات بیشتر و بهتر و ماندگاری شما در ذهن مخاطب شوند.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب
مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب

مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

05

بهترین‌ و مناسب‌ترین قیمت بیلبورد
آراد زرین، تنها شرکتی است که بدون حضور در مزایده‌های شهرداری، صاحب بیلبورد است. این مجموعه سازنده پل عابر پیاده است و به‌صورت کاملا مستقل تبلیغات محیطی(بیلبورد و عرشه پل) ارائه می‌دهد، حتی ارزانتر از شهرداری!

افتخار همکاری با برندهای معتبر

سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در مراحل مختلف رزرو بیلبورد اتوبان تهران ساوه (تابلو تبلیغاتی جاده ساوه) با آن مواجه شوید را مطالعه نمایید.

قیمت تبلیغات محیطی جاده تهران ساوه

تعرفه تبلیغات محیطی بزرگراه تهران ساوه، با توجه به پارامترهای موقعیت قرارگیری، زمان تبلیغات و نوع رسانه انتخابی (بیلبورد، استرابورد، عرشه پل، لمپوست و …) بر اساس نیاز کسب و کار می‌تواند روی هزینه تبلیغات محیطی اتوبان تهران ساوه، تاثیرگذار باشد.

تبلیغات بیلبوردی موثر در اتوبان تهران ساوه

برای گرفتن بیشترین راندمان از بیلبوردهای جاده تهران ساوه، باید آگهی تبلیغاتی جذاب داشته باشیم. فقط یک آگهی تبلیغاتی هوشمند است که واقعا مورد توجه قرار می گیرد و در ذهن مخاطب حک می‌شود. باید تبلیغات ساده و هوشمندانه را انتخاب کنیم که توجه فوری مخاطب را به خود جلب کند. همچنین در آخر مطمئن شوید که کسب و کار شما به وضوح و برجسته نشان داده می‌شود، به گونه ایی که مخاطبان تبلیغ مربوطه را با نام تجاری شما مرتبط کنند.

هلدینگ آراد، مجری تبلیغات محیطی در اتوبان تهران ساوه

کانون تبلیغاتی آرادزرین، با بیش از 750 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد که پوشش وسیع و کاملی را در جاده تهران-ساوه ارائه نموده است. بنابراین صاحبان کسب و کار می‌توانند بدون واسطه و به‌طور مستقیم اقدام به رزرو بیلبورد تبلیغاتی نمایند بدون اینکه هزینه اضافی صرف واسطه‌ها کنند. جهت مشاوره و رزرو بیلبورد در جاده تهران ساوه با شماره 09128356802 تماس بگیرید

جهت مشاوره و اجاره بیلبورد در اتوبان تهران ساوه با شماره 09128356802 تماس بگیرید.

بیلبورد تبلیغات محیطی جاده تهران ساوه
تبلیغات بیلبورد اتوبان تهران ساوه
تعرفه اجاره بیلبورد بزرگراه تهران ساوه
قيمت بيلبورد تبليغاتی در اتوبان تهران ساوه
هزینه بیلبورد تبلیغاتی در جاده تهران ساوه
تبلیغات محیطی اتوبان تهران ساوه
بیلبورد تهران ساوه
اجاره تابلو تبلیغاتی تهران ساوه
بیلبورد اتوبان تهران ساوه
تبلیغات اتوبان تهران ساوه

20 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد (تبلیغات محیطی) اتوبان تهران ساوه + قیمت بدون واسطه»

  1. مهندس قائمی

    سلام و درود
    بنده قبلا لیست استعلام قیمت دریافت کردم میخواستم بپرسن تعرفه بیلبورد اتوبان تهران ساوه نسبت به سه ماه گذشته نوسان داشته یا خیر؟

    1. سلام و عرض ادب
      برای کسب اطلاعات دقیق و به‌روز می‌توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    1. با سلام و عرض ادب
      برای کسب اطلاعات دقیق می توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید.
      با تشکر

  2. آقای فهامی

    با سلام. در مورد اجاره بیلبورد در اتوبان تهران ساوه راهنمایی می خواستم.

    1. با عرض سلام
      برای کسب اطلاعات مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. پس از انجام مشاوره، لیست تابلوهای درخواستی برای تابلو تبلیغاتی اتوبان تهران ساوه همراه با قیمت و ابعاد و لوکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تشکر از توجه شما

  3. مهندس فکاری

    سلام
    اجاره بیلبورد در آزادراه تهران ساوه برای کمپین تبلیغاتی گسترده تا چه حد موثر است؟

    1. سلام و درود بر شما
      برای کسب اطلاعات مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. همچنین اجرای کمپین تبلیغاتی و اجاره بیلبورد در اتوبان تهران ساوه به نوع بیزینس و کسب و کار شما وابسته است.

    1. سلام و عرض ادب
      جهت کسب اطلاعات مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. در ضمن مجموعه ما برای بسیاری از مشاغل و کسب و کارها امکان تهاتر را ایجاد کرده است که بدون پرداخت ریالی بتوانند اقدام به تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد نمایند.

    1. سلام و درود خانم صالحی، برای اطلاع دقیق از شرایط و جزییات می‌توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان هلدینگ آراد، در ارتباط باشید. سپاس از توجه شما

  4. محمد صادقی

    سلام
    اجاره بیلبورد برای تولیدی اغذیه در مسیر رفت به تهران بهتره یا برگشت ؟

  5. گروه بازاریابی شرکت زمرد ایران زمین

    چند مجری تبلیغات محیطی در اتوبان تهران – ساوه فعالیت میکنند؟

  6. زهره اکبری

    بهترین بازه زمانی که برای بیلبورد های تبلیغاتی و کمپین تبلیغاتی پیشنهاد می دید چه زمانی هستش؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (28 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان