نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبوردهای تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) ساوه

اجاره تابلو تبلیغاتی ساوه

اجاره بیلبورد در شهرستان ساوه باعث رشد کسب و کار شما می شود. چون شهرستان ساوه یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های استان مرکزی است. همچنین با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی ساوه و راه های ارتباطی با شهر های اطراف، بستر مناسبی برای تبلیغات محیطی است. پس با ارائه تبلیغات بهینه و برنامه ریزی شده، می توانید بهترین نتیجه را از تبلیغات کسب کنید.

تبلیغات محیطی در ساوه

تبلیغات محیطی یا تبلیغات در فضای باز، هر نوع بازاریابی خارج از منزل را که برای جلب توجه مردم انجام می شود، در بر می گیرد. محبوب ترین قالب تبلیغات محیطی، تبلیغات بیلبوردی است. اما طیف وسیعی از گزینه های دیگر هم وجود دارد که ویژگی های مخصوص به خود را دارند. چتر تبلیغات محیطی تقریباً همه چیزهایی را که در خارج از خانه پیدا میکنید پوشش می دهد. همچنین تبلیغات در فضای باز بیشتر بر محیط اطراف خود تکیه می کند تا به کسب و کار شما کمک کنند. بی شک فضای باز خلاقانه ترین بوم برای تبلیغات است. زیرا موفق ترین تبلیغات تخیل را منعکس می کند. به عبارت دیگر تبلیغات در فضای باز یعنی سوژه ها را به روشی جدید ببینید و به مخاطبان خود نیز کمک کنید تا آن را ببینند.

بیلبوردهای تبلیغاتی شهرستان ساوه

بیلبوردها همان پوسترهای غول پیکر هستند که آژانس های تبلیغاتی در مکان های معروف آنها را نمایش می دهند. این پوسترهای بزرگ حاوی تبلیغاتی برای جذب جمعیت زیادی از مخاطبان هستند. اجاره یک بیلبورد می تواند برای بهبود فروش مفید واقع شود. با تکرار بیلبورد های تبلیغاتی در مسیر مخاطبان، می توان برند خود را در ذهن بینندگان حک کرد.

مزایای تابلوهای تبلیغاتی در ساوه

تبلیغات محیطی مزایای مختلفی را برای همه ی کسب و کار ها ارائه می دهد. در اینجا نگاهی داریم به مهمترین مزایای این نوع تبلیغات:

بسیار تاثیر گذارند. برخلاف سایر تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی، مردم مجبور نیستند برای مشاهده تلویزیون یا کامپیوتر روشن کنند یا اینکه مجله ای را باز کنند. این تبلیغات بخشی از محیط هستند، فوراً مشاهده می شوند و نمی توان آنها را خاموش کرد. به این ترتیب، آنها بازدهی قابل توجهی برای کسب و کار شما ایجاد می کنند.

جلب توجه. همچنین برخلاف سایر انواع تبلیغات، مثل تبلیغات در مجلات، روزنامه ها و تبلیغات تلویزیونی، که تبلیغات پشت سر هم ارائه داده می شوند، تبلیغات محیطی تنهایی انجام می شوند. یعنی اینکه مجبور نیستید با تبلیغات دیگر رقابت کنید. هنگامی که این تبلیغات دیده می شوند، بیشتر به حافظه متعهد می گردند. زیرا مردم تحت تاثیر رقابت تبلیغاتی قرار نمی گیرند.

دسترسی بالا. برای برند هایی که قصد دارند مخاطبان زیادی را جذب کنند، تبلیغات در فضای باز یک گزینه عالی است. به این دلیل که مصرف کنندگان ممکن است فکر کنند که به محصول یاد خدمات خاص نیازی ندارند. در نتیجه با سایر روش های بازاریابی هم، این روش ها را مشاهده نمی کنند. علاوه بر این، افرادی که ممکن است به سایر شیوه های تبلیغاتی، مانند رسانه های اجتماعی دسترسی نداشته باشند، به تبلیغات خارج از خانه دسترسی دارند.

 جذاب! مصرف کنندگان از تماشای یک بیلبورد بزرگ هنگام سفر یا تبلیغاتی که در داخل واگن مترو قرار گرفته است بیشتر لذت می برند تا از مشاهده تبلیغات تلویزیونی در خانه خود. تبلیغات در فضای باز یکنواختی رفت و آمد روزانه را از بین می برد. در حالی که تبلیغات تلویزیونی و مجله ای اغلب به عنوان وقفه و اتلاف وقت شناخته می شوند. این بدان معناست که مخاطبان به احتمال زیاد با این روش تبلیغات درگیر می شوند و تمایل بیشتری در به خاطر سپردن برندها و اقداماتی مانند خرید دارند.

مقرون به صرفه. تبلیغات در فضای باز بسیار مقرون به صرفه تر از انواع دیگر تبلیغات است. همچنین بازگشت سرمایه بیشتری را ارائه می دهد

سایر نکاتی که باید برای اجاره بیلبورد بدانید

هنگام اجاره بیلبورد تبلیغاتی انتخاب مکان مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با خواندن این مقاله اهمیت تعیین مکان تابلو های تبلیغاتی را درک کنید.

بیلبورد های تبلیغاتی پل هوایی و پل عابر پیاده در ساوه

شهرستان ساوه با داشتن اتوبان های متعدد، بزرگراه ها و جاده های شلوغ؛ مکان مناسبی برای تابلو های تبلیغاتی به شمار می رود. با اجاره چند بیلبورد تبلیغاتی در محل نزدیک به کسب و کار خود، پیشرفت خود را تضمین کنید.

قیمت اجاره بیلبورد در ساوه

بیلبورد های تبلیغاتی در شهرستان ساوه با توجه به شرایط و موقعیت مکانی و همین طور نسبت به ابعاد و اندازه های آن متفاوت است. به همین دلیل نمی توان برای همه بیلبوردها یک قیمت واحد را تعیین کرد. اسپانسر های تبلیغاتی با هزینه ایی مناسب در شهر ساوه می توانند موفقیت کسب و کار را ببینند. با سرمایه گذاری بر روی بیلبورد های تبلیغاتی علاوه بر اینکه سرمایه اسپانسرها، هدر نمی رود؛ بلکه بلکه با سودی قابل توجه رو به رو خواهند شد.

خدمات آراد

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب بیشترین تعداد رسانه محیطی است. همچنین با داشتن تیم های متخصص در زمینه های بازاریابی، شعار تبلیغاتی، طراحی و برندینگ به پیشرفت  کسب و کار شما کمک می کند. برای مشاوره و اجاره بیلبورد تبلیغاتی با کارشناسان ما در تماس باشید.

رضایت شما از این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان