نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی ایران

جالب است بدانید که بزرگترین بیلبورد ایران در استان مشهد قرار دارد. این بیلبورد واقع در انتهای وکیل آباد (دو راهی طرقبه شاندیز) است. این تابلو تبلیغاتی گردان، بزرگترین بیلبورد گردان کشور است و به عبارتی بزرگترین بیلبورد گردان کشور، بزرگترین بیلبورد مشهد است. اندازه این بیلبورد تبلیغاتی گردان 250 متر است که دید بی نظیری را ارائه می دهند.
شرکت تبلیغاتی آراد، صاحب رسانه در سراسر کشوراست و با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد. جهت اجاره بزرگترین بیلبورد ایران در مشهد می‌توانید با مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید.

بزرگترین بیلبورد ایران
بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد چرخان ایران
بزرگترین تبلیغات محیطی گردان

بزرگترین بیلبورد چرخان ایران

بزرگترین تابلو چرخان ایران، یک رسانه قابل اعتماد و قانع‌کننده برای تبلیغ‌کنندگانی است که به دنبال دسترسی به طیف وسیعی از مشتریان یا مخاطبان جهت معرفی محصول، خدمات، برندسازی کسب و کار و افزایش فروش هستند.
تابلوهای تبلیغاتی گردان، حداکثر ترافیک و قرار گرفتن در معرض دید مخاطبان را در بزرگراه ها، جاده ها و شریان های اولیه ارائه می دهند.
به طور کلی سازه های تبلیغاتی با فرمت بزرگ واقع در بزرگراه های اصلی، جاده‌ها و شریان های اولیه برای رانندگان و مسافران مسافت طولانی قابل مشاهده هستند. همچنین می‌توانید با استفاده از طراحی های خلاقانه و سه بعدی، قطعات متحرک و افزونه ها توجه مخاطبان را جلب کنید.

اهمیت اجاره بیلبورد تبلیغاتی با ابعاد بزرگ

وقتی صحبت از تبلیغات موفق بیلبورد می شود، مکان و ابعاد بیلبورد تبلیغاتی از نکات کلیدی و مهم است. وقتی نوبت به تبلیغات و جلب توجه می رسد، همیشه رسانه بزرگتر بهتر است. هرچه پیام و شعار تبلیغاتی شما بر روی بیلبورد بزرگتر باشد، افراد بیشتری آن را می بینند و در مورد آن صحبت می کنند. صحبت از فردی به فرد دیگر مانند آتش سوزی گسترده می شود و قبل از اینکه متوجه شوید، مشتریانی دارید که برای بازدید و استفاده از خدمات و کسب و کار شما آماده‌اند. حتی اگر یک مصرف‌کننده پس از دیدن بیلبورد شما نگاهش را برگرداند، به احتمال زیاد اطلاعات مهمی مانند نام شرکت شما یا اطلاعاتی درباره خدماتی که ارائه می‌دهید را به خاطر می‌آورد. تبلیغاتی که در معرض دید است بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و فروش شما را افزایش می دهند.
یک تبلیغ بیلبوردی بزرگ نه تنها می تواند به افرادی که در اتومبیل خود هستند، بلکه دوچرخه سواران، عابران پیاده و افرادی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند نیز دسترسی پیدا کند. به عنوان مثال، هنگام اجاره بیلبورد، رزرو بیلبورد در ابعاد بزرگ درمرکز شهر ممکن است نتایج متفاوتی داشته باشد.

بزرگترین تابلو تبلیغاتی چرخان
بزرگترین بیلبورد تبلیغات محیطی در مشهد

مزایای تبلیغات محیطی سایز بزرگ چیست؟

شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا فردی به یک بیلبورد نگاه کند، بنابراین اندازه آن‌ها یک مزیت بزرگ است. اندازه بسیار زیاد و چشم نواز بودن بیلبوردها یا تبلیغات محیطی به این معنی است که چشم مردم به طور طبیعی به سمت آن‌ها کشیده می شود. آن‌ها همچنین می توانند به عنوان یادآوری های مفید برای افرادی که از محل کار به خانه برمی گردند، استفاده شوند یا مشتریان را متقاعد کنند که در سفر خود خرید کنند و پول خرج کنند.
تبلیغات بر روی تابلو تبلیغاتی به خصوص بیلبوردهای بزرگ به شما این امکان را می دهد که سریع‌تر و ارزان تر از سایر رسانه های بازاریابی جمعی به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

2.3/5 - (14 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان