نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

رزرو بیلبورد در مترو تهران

رزرو بیلبورد مترو تهران (لیست+تعرفه+مشاوره)1401

بیلبورد مترو تهران به‌دلیل جمعیت شهر تهران می‌تواند یکی از اقدامات اثربخش در راستای تبلیغات محیطی و شناخته‌شدن برندتان باشد.

بازدید بالای بیلبورد مترو تهران

ایستگاه‌های مترو جز مناطق پرتردد و شلوغ شهرهاست و بیلبوردها و تبلیغات انجام‌شده در این مناطق جز پر بازدیدترین تبلیغات محیطی هستند. یک برند می‌تواند با بیلبورد تبلیغاتی خوب مسیر شناخته‌شدن خود را هموارتر کند و قدرت و فروش خودش را افزایش دهد.

شهر تهران جز کلان‌شهرهای این کشور است با جمعیتی بالغ‌بر 10 میلیون نفر که کارمندان و دانشجویان بخشی از این جمعیت را تشکیل می‌دهند.

دلیل بازدهی خوب بیلبورد مترو تهران

تهران جز شهرهایی است که نام این شهر به ترافیک گره‌خورده است اکثر مردم که زمان برایشان اهمیت دارد یا از ترافیک بیزارند به راه نجاتی مانند مترو روی می‌آورند مترو به‌دلیل صرفه‌جویی در وقت و زمان برای افرادی که وسایل نقلیه عمومی را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب می‌کنند و افرادی که به زمان برایشان اهمیت دارند انتخاب محبوبی است.

در متروی تهران روزانه بیش از هزاران نفر به‌سمت مقاصد خود در حرکت هستند.

زمان طلایی بیلبورد تهران

زمان انتظاری که مردم برای رسیدن مترو به ایستگاه صرف می‌کنند جز زمان های طلایی برای بیلبورد متروها است. اگر یک بیلبورد به‌خوبی طراحی و در مکان خوبی نصب‌شده باشد می‌تواند به‌خوبی خود را وارد ذهن مخاطب و حتی خود را ماندگار کند؛ پس طراحی و جمله متن استفاده‌شده در بیلبورد مترو نقش مهمی را در جذب مخاطب و ماندگاری پیام ایفا می‌کنند.

اصفهان یکی از کلان شهر این سرزمین است و دارای پتانسیل خوبی برای تبلیغات محیطی و رزرو بیلبورد تبلیغاتی است شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بیلبوردهای شهر اصفهان به صفحه رزرو بیلبورد اصفهان مراجعه کنید.

  3 دلیل رزرو بیلبورد مترو تهران

3 برای اینکه چرا باید به رزرو بیلبورد تهران فکر کرد

1-جمعیت بالای شهر تهران

تهران به‌دلیل جمعیت بالا و پویایی آن مکان خوبی برای کمپین تبلیغاتی محیطی برندتان است و ایستگاه‌های مترو جزء مکان‌های شلوغ این شهر است.

2-وجود مخاطب هدف

افراد شاغلی که برایشان وقت اهمیت دارند و از ترافیک فراری‌اند مترو یک‌راه نجات است. بیلبورد تبلیغاتی شما می‌تواند در جلوی دید مخاطبین هدف شما باشد و افراد بیشتر بیلبورد شمارا ببینند

3-فاصله نزدیک مخاطبین با بیلبورد

بعضاً برخی بیلبورد های تبلیغاتی به‌دلیل دور بودن از مخاطبین خود نتوانسته‌اند آن‌طور که باید پیام خود را به مخاطب برسانند در مترو درصد این مشکل خیلی کمتر است و مخاطبین فاصله کمتری با بیلبورد های تبلیغاتی دارند و می‌توانند بیلبورد شمارا واضح ببینند.

بیلبورد مترو تهران یکی از مکان‌های مناسب برای تبلیغات محیطی شهر تهران است که اگر به‌صورت درست و اصولی انجام شود می‌تواند نتایج خوبی برای صاحب تبلیغ و برند کسب‌وکار داشته باشد.

شما می‌توانید از طریق بخش تماس با ما هم از جایگاه‌های بیلبورد های مترو تهران هم از تعرفه رزروشان مطلع شوید و در صورت نیاز با کارشناسان ما در رابطه‌ با رزرو بیلبورد مترو تهران در ارتباط باشید.

کارشناسان متخصص ما آمادۀ پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اگر تمایل دارید در سطح شهر تهران هم صاحب بیلبورد تبلیغاتی باشید پیشنهاد می‌کنم سری به صفحه رزرو بیلبورد تهران بزنید.

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان