نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تعرفه رزرو بیلبورد (تبلیغات محیطی) مترو

تعرفه رزرو بیلبورد (تبلیغات محیطی) مترو، از جمله گزینه‌هایی است که هنگام تهیه یک استراتژی و پکیج تبلیغات در مترو باید مدنظر گرفته شود. مهم است که از تجربه و مشاوره یک شرکت تبلیغاتی استفاده نمایید. هلدینگ آراد، شرکت اجاره دهنده تبلیغات محیطی با بیش از 25 سال سابقه در زمینه تبلیغات محیطی مجری کمپین های تبلیغاتی برندهای مطرح برای فروش بیلبورد بوده است. تداوم موفقیت و حضور پررنگ ما در حوزه بیلبورد تبلیغاتی، گواه این ادعاست. در این مقاله به اهمیت تبلیغات محیطی در مترو و مزایای آن برای بهتر دیده شدن کسب وکار شما پرداخته شده است.

تبلیغات محیطی در مترو

متروها مکان های پر رفت و آمد و شلوغی هستند. مردم به طور مکرر در ایستگاه ها در حال عبور و مرور هستند و همین امر باعث می‌شود، تبلیغات محیطی مترو در معرض دید مخاطبان زیادی قرارگیرد. درمحیط مترو، مسافران در طول سفر خود به تبلیغات نگاه می کنند در نتیجه، تمام تبلیغات محیطی در مترو، کمپین هایی با قابلیت دید بالا هستند. بنابراین سیستم های مترو و حمل و نقل پتانسیل زیادی برای بازاریابان دارند. هر مسافر ممکن است از ۱۵ دقیقه تا یک ساعت از یک مکان به مکان دیگر برود و زمان کافی برای دیدن تبلیغات مترو دارد.

چرا مترو مکان مناسبی برای بیلبوردهای تبلیغات محیطی است؟

مسافران مترو، اغلب به این دلیل که می خواهند خرید کنند، سوار قطار می شوند. این کار باعث می شود که این مخاطبان در مسیر خرید قرار گیرند و این زمان خوبی برای تحت تاثیر قرارگرفتن تبلیغات است. شاید آن ها تبلیغ شما را ببینند و ناگهان در موقع خرید خود، بازدیدی از محصولات و خدمات شما داشته باشند. برای آن دسته از مسافران مترو که روزانه در یک مسیر مشخص در حال رفت و آمد هستند، و حتی ممکن است سوار یک قطار شوند. این کار باعث می شود که آن ها هر روز آگهی شما را ببینند و تکرار بیشتر می تواند ماندگاری و اثربخشی آگهی شما را در طول زمان افزایش دهد.

مزایای تبلیغات محیطی در مترو

تبلیغات درون شهری، گزینه ای مقرون به صرفه برای کسب وکارهایی است که به دنبال راه اندازی کمپین های اطلاع رسانی هستند. با توجه به ماهیت مخاطبان مترو، تبلیغات درون سیستم مترو این امکان را به مسافران می دهد تا در حالی که منتظر قطار هستند ویا به مقصد می رسند، برند شما را بشناسند. همکاری با یک شرکت تبلیغات محیطی (تبلیغات در فضای باز و حمل و نقل) مانند کانون تبلیغاتی آراد، می تواند بسیار سودمند باشد. مشاوران ما می‌توانند تجربه گسترده خود را در زمینه استراتژی‌های تبلیغات محیطی در مترو، براساس اهداف کمپین، مکان و میزان فضای تبلیغاتی توصیه کنند.

1- انتخاب مسیر درست

تصمیم گیری برای تبلیغات در سیستم مترو می تواند به چند عامل بستگی داشته باشد که عبارتنداز: ترافیک افراد پیاده و موقعیت مکانی در داخل شهر. اگر هدف کمپین شما این است که تبلیغتان تا حد امکان توسط افراد زیادی مشاهده شود، تمرکز بر شلوغ ترین خطوط مترو و ایستگاه ها برای تبلیغات شما ممکن است بهترین نتیجه را داشته باشد. اگر هدف شما این است که مردم را به سمت کسب وکار خود بکشانید، تبلیغات در ایستگاه مترو که نزدیک به کسب و کارتان است، می تواند نتیجه مطلوبی را برای شما ایجاد کند.

2- هزینه های سرمایه گذاری قابل دسترسی و مقیاس پذیر

با تبلیغات در مترو، می توانید به رشد و بزرگ شدن برند و کسب و کار خود کمک کنید. تبلیغات مترو می تواند به مخاطبان زیادی برسد تا ارزش بودجه تبلیغاتی شما را به حداکثر برساند. تبلیغات شما توسط مسافران زیاد و تصمیم گیرندگان کلیدی دیده خواهد شد و کمپین های تاثیرگذار می توانند بازگشت سرمایه زیادی را برای شما به همراه داشته باشند.

3- بازخورد تبلیغات محیطی مترو

تبلیغات محیطی در مترو، می تواند روز به روز بیشتر در معرض دید قرار بگیرد. در اولین فکر، اکثر تبلیغ کنندگان ممکن است فکر کنند میدان های اصلی شهر مکان خوبی برای کمپین تبلیغاتی آن‌ها است. اما با توجه به اینکه هزینه تبلیغات در میدان‌های شهر بسیار گران است، مشاغل کوچک نمی توانند رقابت کنند. تبلیغات مترو، اگر به درستی انجام شود می تواند شرکت های کوچک را به نام‌های معروف تبدیل کند و در فرآیند برندسازی آن‌ها موثر باشد. وقتی تبلیغات شما در همه جا باشد، مردم می‌دانند وقتی به محصولات و خدمات شما نیاز دارند به چه کسی مراجعه کنند.

4- مترو چیزی فراتر از قطار است

تبلیغات محیطی در مترو نه تنها باید شامل تبلیغات داخل قطار باشد، بلکه نباید مزایای تبلیغات درون ایستگاه های مترو را نیز نادیده بگیرید. به خصوص اگر هدف کمپین شما آگاهی از برند است، تبلیغات ایستگاه های مترو می‌تواند نظر مخاطبان زیادی را جلب کند؛ چرا که اغلب چندین خط قطار در یک ایستگاه جمع می شوند.

گزینه‌های موجود در یک سیستم مترو برای تبلیغات

1- تبلیغات در مانیتورهای داخل واگن

مسافران قطار اکثرا مخاطبان ثابتی هستند و از این فرصت نهایت استفاده را می برند. هر بار که مسافران به نقشه مترو نگاه می کنند یا برای خروج از قطار می ایستند، پیام شما را خواهند دید. شما می توانید تبلیغات خود را در مانیتورهای داخل مترو ارائه دهید.

2- تبلیغات در ایستگاه مترو

نقاط متعددی در ایستگاه مترو وجود دارد که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به حجم بالایی از بازدیدها دست یابند. پوسترهای ثابت، بنرهای دیجیتال و موارد دیگر همه گزینه‌هایی در داخل یک ایستگاه هستند. این موارد به شما امکان می‌دهند تبلیغات خود را به گونه‌ای گسترش دهید که در کل مسیر رفت و آمد به چشم بیایید. ایستگاه‌های مترو اغلب مناطق پرترافیک و مکانی عالی برای جذب مخاطبان زیادی هستند.

3- تبلیغات پوستری

پوسترها، در سراسر ایستگاه های مترو و داخل قطار، از مبادی ورودی تا خروجی و در همه جا به نمایش در می آیند. شما می توانید از پوسترهای چاپی سنتی یا صفحات دیجیتال برای نمایش چشم نوازتر استفاده کنید و پیام های خود را براساس موقعیت ایستگاه هدف قرار دهید. پوسترها یکی از مقرون به صرفه ترین تبلیغات محیطی در ایستگاه مترو می باشند.

4- بیلبوردهای مترو

بیلبوردهای مترو، متراژ بزرگی از فضای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می دهند که عملا امکان نادیده گرفتن آن ها وجود ندارد. برخلاف بسیاری از رسانه های تبلیغاتی دیگر، بیلبوردهای مترو برای مدت زمان طولانی در دسترس هستند همچنین شرایط آب و هوایی و جوی تاثیر کمتری بر روی آن‌ها می گذارد.
تبلیغاتی محیطی در مترو، بهترین گزینه برای دیده شدن محصولات و خدمات و ماندگاری آن‌ها در ذهن مخاطب است. تبلیغات مترو، از محیط های متراکم و متنوع و همچنین ایجاد یک آگاهی عمومی قدرتمند بهره می‌برند. خوشبختانه تبلیغات در مترو، گزینه های زیادی را برای نمایش تبلیغات به بازاریابان و کسب و کارها ارائه می دهد. تبلیغات مترو، به شما اجازه می دهد پیام خود را بر روی مخاطبان هدف متمرکز کنید.


ما به عنوان یک شرکت تبلیغاتی، تلاش می کنیم تا با کنارهم قراردادن پکیج‌های تبلیغاتی و با در نظر گرفتن اهداف خاص شما، راه‌های خلاقانه ای برای رفع تمام نیازهای تبلیغاتی شما پیدا کنیم.

5/5 - (10 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان