نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

شعار تبلیغاتی

شعار تبلیغاتی عبارتی کوتاه و خلاقانه است که جوهر یک شرکت و یا برای جلب توجه به یک ویژگی متمایز محصول آن شرکت را نشان می دهد و به دنبال تقویت تصویر برند آن شرکت می باشد . برای کمک به کاربران برای به خاطر سپردن یک محصول، یک شرکت، یک نام تجاری استفاده می شود که شانس انتخاب شدن توسط مخاطب را افزایش می دهد. این ابزار اجازه می دهد تا خود را از بقیه شرکت ها در همان بخش متمایز کنید،همچنین ویژگی های متفاوت و مزایایی را که می توانید برای مصرف کننده به ارمغان بیاورید را نشان دهد. آراد هلدینگ با چندین دهه فعالیت در حوزه تبلیغات و شعار تبلیغاتی بهترین مسیر برای شناخته شدن و برندسازی شرکت شما را ارائه می دهد و شما می توانید با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در همدان ،اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مشهد ، اجاره و رزرو بیلبورد در مازندران ، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تبریز و اجاره تابلو تبلیغاتی در سایر شهر ها در مسیر  پیشرفت گام بردارید  .

فهرست ها

شعار تبلیغاتی چیست؟

در دنیای پرشتاب امروز، جلب توجه مخاطبان به یک چالش بسیاربزرگ تبدیل شده است. در این میان، شعارهای تبلیغاتی به عنوان ابزاری قدرتمند، نقشی کلیدی در برندسازی و جذب مشتریان را ایفا می‌کنند. یک شعار تبلیغاتی خلاقانه و به یاد ماندنی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پیام برند را به مخاطب منتقل کند و تصویر ذهنی مثبتی از آن در ذهن او ایجاد کند. این عبارت کلیدی نشان دهنده یک محصول و یک شرکت است که پیام کلیدی را که می خواهید مصرف کنندگان با برند شما مرتبط کنند، منتقل می کند ؛ معمولا بین 2 تا 5 کلمه است و بهتر است برای بیشرین اثرگذاری آهنگین باشند . مهم‌ترین فاکتور در رابطه با شعار، تکرار آن است . استفاده هرچه بیشتر از شعار تبلیغاتی جذاب به مرور باعث نقش بستن آن در ذهن مخاطبان می‌گردد .

شعار تبلیغاتی

چگونه شعار به ارتباط قوی‌تر با مشتری کمک می‌کند؟

یک برند با شعار تبلیغاتی قوی می تواند ارزش ها و کیفیت های خود را از طریق پیام های واضح و معنادار بهتر به مصرف کنندگان منتقل کند و حتی شعار تبلیغاتی یکی از رازهای موفقیت برند های مطرح دنیا می باشد . شعار هر برند، به عنوان پل ارتباطی بین صاحبان سازمان با مشتری عمل می‌کند. این ارتباط به حدی قوی است که شعار تبلیغاتی مناسب می‌تواند یک محصول با کیفیت متوسط را در ذهن مخاطب بسیار مطلوب جلوه دهد و یا بالعکس، با انتخاب شعار نادرست، محصول مرغوب در دید مشتریان ضعیف ارائه می‌گردد.

شعار تبلیغاتی

بهترین و مناسب‌ترین شهرها برای اجاره بیلبورد

شرکت تبلیغات محیطی آراد به عنوان بزرگترین صاحب رسانه تبلیغات محیطی با بیش از 750 بیلبورد های تبلیغاتی ، بدون واسطه در کشور در حال فعالیت می باشد .برای اجرای تبلیغاتی محیطی خود با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید .

شعار تبلیغاتی به یاد ماندنی، مهمترین فاکتور بازگشت سرمایه

ROI یک مفهوم بین المللی، مخفف Return on investment است و به معنای بازگشت سرمایه و پولی است که شرکت شما برای کمپین های بازاریابی خرج می کند در مقابل درآمدی که آن کمپین ها ایجاد می کنند .طبق تحقیقات اخیر انجمن تخصصی تحقیقاتی امریکا، بعد از تبلیغات که مهمترین عامل جذب مخاطب است، شعار هر برند بالاترین تاثیر را در جلب نظر مشتریان و در نتیجه بازگشت سرمایه به سیستم مالی سازمان ها دارد. نظر به موارد بالا، “شعار تبلیغاتی” مهمترین فاکتور در حداکثر درصد ROI است.شعار انتخاب شده توسط صاحبان برند، در تمامی مراحل تبلیغاتی اعم از تلویزیونی، بیلبوردی، بسته بندی و … استفاده می‌شود. به همین جهت باید به گونه‌ای انتخاب شود که حتی در بازه زمانی بسیار کوتاه نیز تاثیر لازم را داشته باشد. علاوه بر آن، طراحی ذهن انسان به صورت غریزی، به شکلی است که جملات کوتاه‌ را راحت‌تر پردازش می‌کند و به خاطر می‌سپارد.

شعار تبلیغاتی

ویژگی یک شعار تبلیغاتی ماندگار

ایجاد یک شعار تبلیغاتی خوب و به یاد ماندنی یک کار بسیار دشوار است و اغلب کمپانی های بزرگ از تیم های نویسنده برای انتخاب یک شعار تبلیغاتی منحصر بفرد و به یاد ماندنی استفاده می کننند . در ادامه به ذکر چند مرد مهم برای بهتر شدن یک شعار تبلیغاتی می پردازیم :

  • بیاد ماندنی :

    بسیار مهم است که شعار شما به ناخودآگاه مشتریان شما راه پیدا کند و در ذهن افراد حک شوید

  • ساده : 

    برای اینکه شعار شما به یاد ماندنی باشد، باید یک ایده ساده را در کمترین کلمه ممکن بیان کند.

  • خلاقانه : 

    هنگامی که می دانید چه می خواهید بگویید، برای اینکه آن را به یاد ماندنی کنید، باید آن را به شیوه ای جالب و خلاق بگویید.

  • معنا دار : 

    چرا مشتریان محصول یا خدمات شما را انتخاب می کنند نه شخص دیگری؟ از خرید آن چه سودی می برند؟ شعار شما باید این تمایز را بیان کند. 

  • معتبر : 

    در عین حال، به یاد داشته باشید که اگر شعار شما چیزی باشد که نیستید، یا اگر کلماتی که به کار می‌برید، بیش از حد یا پرمدعا به نظر برسند، مشتریان شما شعار شما را نمی‌پذیرند.

  • بامزه بودن یک شعار تبلیغاتی : 

    شرکت هایی که از شوخ طبعی در شعار های تبلیغاتی خود استفاده می کنند بیشتر در ذهن ماندگار می شود. شعار های تبلیغاتی که از حس شوخ طبعی استفاده می کنند شانس بیشتری برای ماندگاری و دیده شدن دارند.

  • برانگیخته کردن احساسات مخاطب :

    همه ی شعار های تبلیغاتی موفق در دنیا سعی می کنند تا با احساسی کردن مخاطبان خود محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند. اغلب نویسنده های حرفه ایی سعی می کنند تا با قرار دادن این ایده به عنوان هدف اصلی با ایجاد یک شعار تبلیغاتی مخاطبان را احساسی کنند. به عنوان مثال کمپانی نایک با ایجاد احساس اراده با شعار”فقط انجامش بده…” نام این کمپانی را در ذهن مخاطب خود جاودانه کرده است.

شعار تبلیغاتی
  • خاص بودن :

    از آنجا که شعار شما بخش مهمی از هویت شرکت شما می باشد، باید تا حد ممکن خاص باشد. دریک شعار تبلیغاتی خوب نباید از کلمات و شعار های کلیشه ایی استفاده کرد همچنین شعار تبلیغاتی شما نباید مخاطب را به یاد شعار تبلیغاتی دیگری بیندازد. یک شعار قوی دقیقاً بیان می کند که شرکت شما در زمینه شما منحصر به فرد است. 

بهترین شعار های تبلیغاتی جذابیت های زیادی دارند که سبب می‌شود مردم جذب آن‌ها شوند. یک شعار تبلیغاتی جذاب برای دعوت کردن مردم برای استفاده کردن از محصولات و خدمات شما می‌تواند جرقه ایی برای گسترش کسب‌و کار شما باشد. یک شعار تبلیغاتی باید به طور خاص و منحصر بفرد بر روی محصولات یا خدمات شما متمرکز شود.

حوزه های مختلف استفاده از شعار تبلیغاتی :

شعارهای تبلیغاتی در حوزه‌های مختلفی از جمله موارد زیر کاربرد دارند:

  • شعار های تبلیغاتی محصولات:

     شعارهای تبلیغاتی برای معرفی و برجسته کردن ویژگی‌های منحصر به فرد یک محصول به کار می‌روند تا فروش آن محصول را از طریق ثبت کردن آن محصول در ذهن افراد بالا ببرد . به عنوان مثال، شعار “تمیزتر، شاداب‌تر، با صابون Dove” به طور واضح بر مزیت اصلی این محصول، یعنی پاکیزگی و شادابی پوست، تأکید می‌کند.

  • شعار های تبلیغاتی خدمات:

    شعارهای تبلیغاتی در حوزه خدمات، به منظور جلب اعتماد و اطمینان مشتریان و تشویق آنها به استفاده از خدمات ارائه شده، به کار می‌روند. برای نمونه، شعار “بانک ملت، همراه شما در تمام لحظات زندگی” حس امنیت و همراهی را به مشتریان القا می‌کند.

  • شعار های تبلیغاتی برای برندهای شخصی:

     افراد مشهور و متخصصان در حوزه‌های مختلف نیز از شعارهای تبلیغاتی برای معرفی خود و برند شخصی‌شان استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، شعار “اپرا وینفری، زندگی خود را بسازید” بیانگر فلسفه زندگی و رویکرد این شخصیت برجسته به زندگی است.

  • شعار های تبلیغاتی برای کمپین‌های اجتماعی:

    شعارهای تبلیغاتی در کمپین‌های اجتماعی برای افزایش آگاهی عمومی و تشویق مردم به مشارکت در یک موضوع خاص به کار می‌روند. برای نمونه، شعار “نه به خشونت علیه زنان” پیامی رسا و قدرتمند را به مخاطبان منتقل می‌کند.

  • شعار های تبلیغاتی برای هنر :

    انتخاب شعار تبلیغاتی برای هنر و هنرمند و اثر هنری ، به عوامل مختلفی از جمله نوع هنر، مخاطبان هدف و پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، بستگی دارد .

شعار تبلیغاتی
  • شعارهای تبلیغاتی انتخاباتی :

این روز ها که تب و تاب انتخابات خبرگان و نماینگان مجلس به چشم می خورد بسیار حیاتی است که نامزد ها با انتخاب موثر ترین شعار انتخاباتی بتوانند از دیگر رقبا پیشی گرفته و راه خود را برای تصاحب آرا هموار کنند  این شعار های تبلیغاتی نمایندگان مجلس و خبرگان باید صریح و ساده و قابل اجرا باشد تا مردم به آن ها اعتماد کرده و به پای صندوق های رای آمده و به آن ها رای دهند .

  • شعار های تبلیغاتی املاک :

    انتخاب شعار مناسب برای یک مشاور املاک یا یک آژانس املاک، به عوامل مختلفی از جمله نوع خدمات، مخاطبان هدف و پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، بستگی دارد. مثلا : برای هر سلیقه و بودجه‌ای، ملکی داریم.

    و …

نمونه هایی از بهترین شعار های تبلیغاتی

  1.  لورآل : برای این که شما ارزشش را دارید
  2. نایک : فقط انجامش بده !
  3.  ایربی‌ان‌بی : تو به همه جا تعلق داری
  4.  والمارت : پول ذخیره کن ، بهتر زندگی کن
  5. مک‌دونالد : من عاشقشم
  6.  سامسونگ : کاری رو انجام بده که نمی تونی
  7. ایران خودرو: راه تو را می‌خواند
  8. آدیداس :غیر ممکن وجود نداره
  9. پورشه :جایگزینی نیست
  10. دیزنی‌لند: شاد ترین جای روی زمین
  11. روزنامه نیویورک تایمز : همه ی اخباری که برای چاپ مناسب است
شعار تبلیغاتی

12.سونی : باورش کن

13. رد بول : به تو بال میده

14. اپل : متفاوت فکر کن

15. دامستوس :میکروب ها را زنده نمی‌گذارد.

16. بی ام دبلیو : لذت محض رانندگی.

17. چیپس های سیب زمینی لی :من نمی‌توانم فقط یکی بخورم.

18. اوبر: به راهی که می‌خواهی حرکت کن

19. مسترکارت: چیزهایی وجود دارد که با پول نمی توان خرید. برای هر چیز دیگری، MasterCard وجود دارد

20. ورایزون: حالا صدای من را می شنوی؟ خوبه !

شعار تبلیغاتی

3 دیدگاه دربارهٔ «شعار تبلیغاتی | برند خود را در ذهن مخاطبانتان ماندگار کنید ✅»

  1. سارا کمالی

    شعار های تبلیغاتی جذاب ایرانی که وجود دارند متاسفانه به اندازه شعار های خارجی نیستند !

    1. حمیده محسنی

      سلام و روز بخیر
      بله اما شرکت های ایرانی زیادی هم هستند که شعارهای تبلیغاتی جالبی دارند مانند : میهن: دوست تو و من که در ذهن همه ما حک شده است .

  2. محمد حسین

    کاملا مفید بود اگر چند نمونه از شعار های خارجی رو هم قرارا داده بودید بهتر میشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.8/5 - (5 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان