نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تبلیغات بیلبوردی برای کسب و کار کوچک

در این مقاله می‌خوانید که تبلیغات بیلبوردی برای کسب و کار کوچک شما مناسب است زیرا به کسب‌و کارتان کمک می‌کنند تا به مخاطبان هدف خود دست یابید، بهتر دیده شوید و هر چه سریع‌تر پیشرفت کنید. هلدینگ آراد، راه‌حل‌ها و پلتفرم‌هایی را برای مشتریان خود برای ایجاد آگاهی از برند ارائه می‌کند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و تصمیم گیری برای خرید بیلبورد ادامه مقاله را بخوانید.


آراد تبلیغات بیلبورد محیطی را آسان می کند!

شرکت آراد، ارائه کننده تبلیغات محیطی در سراسر ایران است. شما به آسانی می توانید به بزرگترین مجموعه تبلیغات بیلبوردی دسترسی پیدا کنید. تبلیغات بیلبورد محیطی، می تواند رسانه ای بسیار موثر و خلاقانه برای معرفی برند شما یا تبلیغ محصولات و خدمات شما به مخاطب باشد. شرکت های تبلیغاتی در فضای باز گزینه‌ای بی نظیر برای متقاعد کردن تعداد زیادی از مخاطبان برای خرید محصولات شما هستند. همچنین هدف اصلی تبلیغات افزایش آگاهی از برند،  محصولات و یا خدمات است.

مشاوران و کارشناسان مجرب هلدینگ آراد، می توانند از طریق تبلیغات بیلبوردی به پیشرفت کسب وکارهای متوسط و کوچک کمک فراوانی کنند.


جایگاه تبلیغات بیلبوردی در کسب و کار های کوچک

کسب وکارهای کوچک و متوسط، در کشور ما به عنوان یکی از عناصر مهم در پیشرفت اقتصاد کشور شناخته می شوند . شاید بیش از نیمی از جامعه شاغل،  در کسب وکارهای کوچک فعالیت می کنند. صدها کسب‌ وکار کوچک در ایران در حال تبلیغ هستند و از تبلیغات برای برند سازی و رشد کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند. 

با تابلوهای تبلیغاتی، کسب و کار کوچک ​​خود را به یک نام مشهور تبدیل کنید. بنابراین، حتما لازم نیست که شما یک نام تجاری قوی داشته باشید و یا یک گروه کسب و کار بزرگ و قوی در حال خدمت به  یک منطقه بزرگ باشید.

در گذشته، تبلیغات بیلبورد محیطی تنها برای کسب و کار های بزرگ و برندهای ملی قابل دسترسی بوده است. به عنوان مثال، کسب و کار هایی همچون چین چین ، اسنوا و … . اما امروزه تبلیغ‌کنندگان مجازی مانند اینستاگرام ، بلاگرهای تبلیغاتی ، ویدئو بنرها به میلیون‌ها کسب‌وکار کوچک کمک می‌کنند تا به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنند. شرکت آراد، نیز همین کار را به صورت تبلیغات محیطی موثر و ماندگار در دنیای واقعی انجام می دهد.


تبلیغات بیلبورد در برندسازی

داستان برند شما چیست؟

 داستان برند، همان قلب و روح شرکت شما است، چیزی که شما را خاص می کند و شما را از دیگران متمایز می کند. این چیزی بیش از محصولات یا خدمات است. بنابراین لازم است هنگامی که فعالیت برند خود را شروع کردید، باید آن را به مردم اطلاع رسانی کنید. تبلیغات در فضای باز و در سرتاسر شهر می تواند به طور شگفت انگیزی صدای شما را به گوش همه برساند و در کنارش به شما کمک می کند تا حرفه ای به نظر برسید و این دقیقا هدف گروه تبلیغات بیلبوردی آراد است .

هلدینگ آراد، به تبلیغ‌کنندگان جدید و میلیون‌ها کسب‌وکار این امکان را می دهد تا از بزرگترین شبکه بیلبورد محیطی برای رشد برند خود استفاده کنند و به آن دسترسی داشته باشند. آراد نه تنها به شرکت شما احساس بزرگی و محبوبیت را می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا مشتریان محلی شما در حین رانندگی و پیاده‌روی به دنبال شما باشند و به شما توجه کنند و در ذهن آن‌ها ماندگار شوید.


برای بزرگ تر شدن از پیام های بزرگ استفاده کنید…

بیلبوردهای محیطی، همیشه در تبلیغات سر و صدای زیادی به پا کرده اند. کسب و کارها همیشه در فضای رقابتی ازطریق رزرو بیلبورد به رشد کسب و کار خود فراوانی کمک کرده‌اند.

بیلبوردها، همیشه می توانند در ترغیب کردن افراد برای بازدید از مکان فیزیکی شما و یا برقراری تماس تلفنی موثر واقع شوند. بنابراین برای هر چیزی که می خواهید تبلیغ کنید، بیلبوردهای تبلیغاتی می توانند به فریاد شما برسند.


هزینه یا سرمایه گذاری مناسب ؟

قبلا، بزرگ‌ترین مشکل کسب‌وکارهای کوچک در مورد بیلبوردها، هزینه تبلیغات و مدت زمان قرارداد مورد نیاز بود. خبر خوب امروزه این است که طبق گزارشات موثق،  قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی محیطی به نسبت قیمت تبلیغات تلویزیون، رادیو، اینستاگرام یا بلاگرهای تبلیغاتی و شبکه های مجازی در مقایسه با زمان اجرا و بازدهی کاملا مناسب تر است .

شما می توانید سرمایه خود را تنظیم کنید، تابلوهایی را که برای شما بهترین کارایی را دارند را انتخاب کنید، تبلیغ خود را طراحی کنید، سپس در کوتاهترین زمان ممکن کسب‌وکار و برندتان دیده شود. 

مشتریان به دنبال شما هستند…

مشتریان به دنبال محصولات و خدمات شما هستند، اجازه دهید به کمک بیلبورد تبلیغاتی شما را پیدا کنند!

بزرگترین امتیاز بیلبوردها این است که برای تمامی مشاغل از جمله محلی و منطقه ای کاربرد دارند.

همچنین اگر کسب وکار شما به اندازه کافی بزرگ باشد، یک بیلبورد می تواند هم تجارت جدیدی را جذب کند و هم رابطه شما را با مشتریان فعلی استحکام می بخشد.

تبلیغات بیلبوردی آراد، گزینه‌ای مناسب و عالی برای کسب و کار کوچک شماست. با تابلوهای تبلیغاتی آراد، شما انتخاب گسترده ای از مکان های بیلبورد و روشی آسان برای رزرو بیلبورد خواهید داشت.

به خودتان این فرصت را بدهید تا از رقبای خود پیشی بگیرید. چه بخواهید به مشتریان در مورد آخرین مد روز خبر دهید ، یا حتی چه بخواهید آن‌ها را ترغیب به خرید گل کنید و به سهولت برند خود را رشد دهید ، بیلبورد به کمک شما خواهد آمد.

تبلیغات محیطی در مواجهه با هجوم فضای مجازی و تبلیغات مجازی، جایگاه خود را حفظ کرده‌اند  و کاملا مشخص است که شرکت های بزرگ و با سابقه هنوز رسانه های بیرون را بسیار موثر می دانند.


چرا بیلبورد هنوز دنیای تبلیغات را تکان می دهد؟

طبق نتایج بدست آمده ، بزرگسالان در حدود 70 درصد از شبانه روز خود را خارج از خانه می گذرانند. در نتیجه اقتصاد و انعطاف‌پذیری رسانه‌های فضای باز، برای مشاغل کوچک عالی عمل می‌کنند. 


نحوه استفاده از رسانه محیطی برای بیشترین تأثیر بر مخاطب

قبل از اینکه تبلیغات در فضای باز (تبلیغات محیطی)، را برای کسب و کار خود انتخاب کنید، کار دیگری وجود دارد که باید انجام دهید. خلاق باش!

تبلیغات در فضای باز، توسط تعداد زیادی از مردم دیده می شود. با این حال، همین افراد هر روز در معرض حدود 5000 پیام تبلیغاتی قرار می گیرند. این امر باعث می‌شود که یادآوری تبلیغ خاص شما برای آن‌ها سخت باشد، مگر اینکه چیزی خاص و غیرعادی باشد. در اینجا چند نکته و نمونه های اخیر برای به جریان انداختن خلاقیت آورده شده است.


نحوه انجام تبلیغات در فضای باز

بهترین راه برای تبلیغات در فضای باز، کار از طریق یک آژانس تبلیغاتی در فضای باز است. آن‌ها در طراحی برای رسانه های فضای باز تخصص دارند و مجوزهای دولتی مورد نیاز و همچنین دانش در مورد مقررات تبلیغات در فضای باز را دارند.

با انتخاب شرکت مناسب و خلاق در زمینه اجاره بیلبورد، تأثیرات تبلیغات در فضای باز را می‌تواند نسبت به رسانه‌های دیگر، مانند رسانه‌های اجتماعی و… در کسب‌وکار خود ببینید.


نتیجه گیری

کسب و کارهای کوچک زمان کافی برای تمرکز بر اجرای یک برنامه بازاریابی مناسب را ندارند، زیرا آن‌ها بیشتر زمان و تمرکز خود را  برای راه اندازی و رشد کسب و کار کوچک خود استفاده می کنند. بنابراین در بین کارهای بی پایان، باید جایی برای یک برنامه بازاریابی یا تبلیغات نیز اختصاص یابد.

از آن‌جا که گروه تبلیغات بیلبورد آراد، با هزاران برند و کسب و کار کوچک و بزرگ در طول سال های گذشته کار کرده‌است. مفتخر است که با استفاده از تجربیات خود به پیشرفت کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک کند تا بهتر دیده شوند و هر چه سریع‌تر به مخاطب هدف خود دست یابند.

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان