نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

زمان مناسب برای رزرو بیلبورد تبلیغاتی

اینکه شما چه زمانی بهتر است از بیلبورد تبلیغاتی استفاده کنید برمیگردد به کسب و کار شما و میزان بزرگی آن. کسب و کار های نوپا یا استارت‌آپ ها (startup) بهتر است رزرو بیلبورد را در برنامه طولانی مدت خود قرار دهند مگر اینکه سرمایه هنگفتی در هنگام شروع کسب و کار خود داشته باشند و بخواهند آن را در مسیر دیگری برای شتابدهی به کسب و کارشان سرمایه گذاری کنند.

چرا برای رزرو بیلبورد میزان بزرگ بودن کسب و کار مهم است؟

ببینید برای رزرو بیلبورد حتماً نباید برند بزرگ و معروفی باشید تا بتوانید از بیلبورد های تبلیغاتی در سطح شهر استفاده کنید در قسمت شروع مقاله اشاره کردیم که اگر کسب و کار نوپایی آنقدر سرمایه دارد که بتواند بخشی از آن را در مسیر رزرو بیلبورد های تبلیغاتی هزینه کند می‌تواند اینکار را انجام دهد و به رشد و توسعه کسب و کار خودش سرعت بدهد اما معمولاً کسب و کار های نوپا با سرمایه های کم شروع به کار می‌کنند و به صرفه نیست در این موقعیت هزینه هایی بکنند که آنها را در شروع کار به زحمت بیندازد و می‌توانند در رزرو بیلبورد را در برنامه طولانی مدت خود قرار بدهند.

منظور از بزرگی و معروف بودن کسب و کار ها چیست؟

کسب و کار هایی مانند علی بابا، دیجی‌کالا، تپسی و غیره را می‌توان به عنوان کسب و کارهای بزرگ نام برد که مرحلۀ استارت‌آپ و نوپا بودن را گذرانده اند و می‌توانند در بخش های جانبی و کمک کننده برای کسب و کارشان سرمایه گذاری کنند. به طور خلاصه کسب و کارهایی که در ذهن مردم آشنا شده باشند و اسمشان روی زبان ها افتاده باشد را می‌تواد به عنوان کسب و کار های بزرگ و معروف نام برد.

یک چیز را فراموش نکنید، رزرو بیلبورد تبلیغاتی یک کمک کننده است برای کسب و کار ها و به رشد و توسعه و شناخته تر شدنشان کمک می‌کند و بایدی در استفاده از آن وجود ندارد و کسب و کار های بزرگ می‌توانند رزرو بیلبورد انجام ندهند و به رشد  توسعه خودشان ادامه دهند اما شما کسب و کار بزرگی را می‌شناسید که از بیلبورد تبلیغاتی استفاده نکرده باشد؟

پس کسب و کارهای نوپا چه کاری انجام دهند و کی می‌توانند اقدام به رزرو بیلبورد تبلیغاتی خود کنند؟

کسب و کار های نوپا در شروع کار اگر سرمایه کمی دارند می‌توانند با سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی می‌توانند پای ریزی شناخته شدن برند خودشان را انجام دهند و زمانی که توانسته اند سرمایه خودشان را افزایش دهند و بخشی از آن را بدون اینکه به روند کارشان آسیبی وارد شود صرف رزرو بیلبورد تبلیغاتی شود می‌توانند اقدام به رزرو بیلبورد تبلیغاتی خود کنند به رشد و پیشرفت کسب و کارشان سرعت و قدرت دهند.

چه موقع رزرو بیلبورد تبلیغاتی می‌تواند به ضرر ما باشد؟

زمانی که تیتر و تصاویری که برای بیلبورد تبلیغاتی خود انتخاب می‌کنید به مذاق مخاطب خوش نیاید یا به باور های آنها حمله کند یا اینکه برایشان تداعی کننده خاطرات ناراحت کننده باشد می‌تواند بیلبورد تبلیغاتی‌تان به اعتبار و کسب و کارتان زیان وارد کند.

زمانی که شما هنوز برای بخش های حیاتی خود هزینه نکرده اید و تمام سرمایه خود را در بخش رزرو بیلبورد سرمایه گذاری کنید این شما و کسب و کارتان را به ورشکستگی نزدیک تر می‌کند.

درآخر

رزرو بیلبورد تبلیغاتی یک اقدام کمک کننده برای کسب و کار شماست و اگر درست اجرا نشود یا به دست افراد غیر متخصص اجرایی شود می‌تواند به کسب و کار شما زیان وارد کند. کلان شهر ها می‌توانند مکان های خوبی برای شروع تبلیغات محیطی‌ و رزرو بیلبورد تبلیغاتی‌تان باشد برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه های مخصوص کلان شهرها سر بزنید و در موردشان و بیلبوردهای آن شهر ها اطلاعات کسب کنید.

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان