نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

نمونه قرارداد تبلیغاتی جهت پیشگیری از مشکلات احتمالی

تبلیغات، به ویژه تبلیغات محیطی ، به عنوان یکی از ارکان اصلی بازاریابی باعث قابل اعتماد بودن و شناخته شدن یک شرکت در صنعت خود نزد مردم می شود و می‌تواند به کسب و ارتقای اعتبار برند شما کمک کند . برای بهره بردن از این نوع تبلیغات ، باید با شرکت و آژانس های تبلیغاتی ، قرار دادی منعقد گردد که  این قرارداد تبلیغات ضامن منافع حداکثری طرفین قرارداد بوده  و جانب انصاف و عدالت در حق طرفین رعایت گردد .عدم وجود یک قرارداد درست بین طرفین موجب شده است که روزانه شاهد چالش های زیادی بین طرفین باشیم که به دلیل عدم قرارداد و یا شفاف نبودن آن مجبور به مراجعه به مراجع قضایی می شوند .در ادامه نمونه ای از قرارداد تبلیغاتی برای شما گذاشته شده است تا از مفاد آن بهره برده و درگیر مسیر پر پیچ و خم شکایت نشوید . همچنین شرکت آراد با داشتن بیش از 750 بیلبورد در شهر های مختلف ایران و با  اجاره و رزرو بیلبورد تبلیغاتی در تهران ،اجاره بیلبورد اصفهان ،رزرو بیلبورد تبلیغاتی در کرمان ،اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تبریز ، رزرو بیلبورد تبلیغاتی در ارومیه و … به شما کمک می کندتا به رشد کسب و خود سرعت ببخشید .

فهرست ها

قرارداد تبلیغات

قرارداد تبلیغاتی ،قراردادی است پیمانکاری و یک توافق کتبی بین دو طرف می باشد که در آن شرایط و ضوابط مربوط به تبلیغات یک محصول یا خدمات به صورت کامل  مشخص می‌شود.این قرارداد باید به تمام جزئیات و موارد کلی و همینطور مسائلی که ممکن است در طول زمان قرداد و قبل و بعد از آن بین طرفین قرارداد پیش بیاید رسیدگی کرده و ترتیبی مقرر کرده باشد ؛ مواردی مانند مشخصات طرفین قرارداد،  نحوه پرداخت ،  تعهدات طرفین و نحوه ایفای آن ، نحوه حل اختلاف و مرجع صالح رسیدگی به آن ، شروط ضمن عقد طرفین قرارداد و … . در ادامه نمونه قرارداد تبلیغاتی برای شما قرار می دهیم تا در این مسیر شما را همراهی کنیم .

نمونه قرارداد تبلیغاتی

بهترین و مناسب‌ترین شهرها برای اجاره بیلبورد

شرکت تبلیغات محیطی آراد به عنوان بزرگترین صاحب رسانه تبلیغات محیطی با بیش از 750 بیلبورد های تبلیغاتی ، بدون واسطه در کشور در حال فعالیت می باشد .برای اجرای تبلیغاتی محیطی خود با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید . 

اهمیت انعقاد قرارداد تبلیغاتی

ممکن است تنظیم یک قرارداد حقوقی و یا اهمیت آن بر شما پوشیده باشد اما تنظیم این قرارداد به شما و طرف مقابل کمک می کند تا با ایجاد یک چارچوب قانونی و با توجه به ماده 10 قانون مدنی به شرح «قراردادهای خصوصی نسبت به کسانی که آن را منعقد نموده‌اند در صورتی که مخالف صریح قانون نباشد نافذ است.» موجب شفافیت تعهد طرفین می شود و اگر این قرارداد صحیح تنظیم شود ،می تواند ضامن منافع دو طرف قراداد باشد تا صورت بروز اختلاف به آن ها کمک کند . شما می توانید با یک جست و جو ساده در اینترنت نمونه قرارداد تابلو تبلیغاتی مختلف را مشاهده کرده و از آن ها استفاده کنید . ما نیز با قراردادن نمونه قرارداد تبلیغات محیطی تلاش کردیم تا در این مسیر حساس یاور شما باشیم . همچنین اگر علاقه به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت و نصب تابلو و نحوه تنظیم قرارداد آن دارید به صفحه نمونه قرارداد ساخت و نصب تابلو مراجعه کنید .

نمونه قرارداد تبلیغاتی

نمونه قرارداد تبلیغاتی

 به نام خدا

تاریخ 0000/00/00

:شماره قرارداد 

:پیوست دارد  

   ((پیش قرارداد اجاره تابلوتبلیغاتی ))

این قرارداد مطابق مواد 10و 183 و 219 قانون مدنی به شرح مندرجات ذیل در قالب قرارداد اجاره فی ما بین طرفين زير منعقد گرديده و لازم الاجرا می باشد.

ماده 1 ) طرفين قرارداد :

الف)شرکت  …. به شماره ثبت:  … و شماره اقتصادی /شناسه ملی: ………………….. به مدیریت عامل …  به نشانی …………………….. کدپستی  : ………..تلفن :…………. منبعد در این قرارداد به اختصار موجر نامیده می شود.

ب)مجموعه …………… شماره ملی /کداقتصادی:     به مدیریت عامل   :          به نشانی :                       کدپستی:       و  شماره تماس :  …………………   به اختصار مستاجر نامیده می شود.

ماده 2) نام تجاری سفارش :برند مورد درخواست مستاجر

ماده 3)مورد و مدت زمان اجاره تابلو تبلیغاتی :

مطابق لیست پیوست شماره 1

ماده 4) مبلغ اجاره:

4-1)مبلغ کل اجاره نامه …………………………. ریال (معادل ………………………………………تومان )می باشدو مبلغ ………………………….ریال ( معادل…………………………………… تومان ) بابت مالیات و عوارض برارزش افزوده به صورت جداگانه به مبلغ قرارداد اضافه خواهد شد بانرخ مالیات و عوارض برارزش افزوده سال 1402توسط مستاجر به موجر پرداخت می گردد.در صورت هرگونه تغییر در قوانین مالیاتی و تغییر نرخ مالیات و عوارض برارزش افزوده درسال  1403 مطابق  نرخهای جدید عمل می شود.مبلغ اعلامی بابت مالیات و عوارض برارزش افزوده درقرارداد مذکور مطابق نرخ اعلامی سال 1402 می باشد.

شرحمبلغ-ریالمبلغ-حروف
صرفا”اجاره تابلو تبلیغاتی0000000000000000000000ریال
مالیات و عوارض برارزش افزوده00000000000000000000000 ریال
جمع کل0000000000000000000000 ریال

ماده 5) شرايط مالي قرارداد و نحوه پرداخت:

نحوه پرداخت اجاره بها:

بند1)مستاجر می بایست  مبلغ قرارداد را به صورت  سه فقره چک به مبالغ000000000ریال  درتاریخ 00/00/00و000000000ریال  در تاریخ 00/00/0000و 000000000 ریال در تاریخ 00/00/0000 درزمان انعقاد و ابلاغ قرارداد به موجر تحویل نماید.

بند 2)درصورت عدم وصول هر یک از  چکها در تاریخ سررسید موجر می تواند بدون مراجعه به مراجع قضایی قرارداد را منفسخ نمایدو آگهی دیگری بروی تابلوها اکران نماید و مطابق بند8 پیوست این قرارداد(تعهدات و شرایط خدمات حفظ و نگهداری تابلوها )عمل نماید.

بند 3)چاپ و نصب به عهده مستاجر می باشد درصورت درخواست مستاجر نسبت به انجام آن توسط موجرطی  فاکتور رسمی می بایست  مبلغ چاپ و نصب را همراه مالیات و عوارض برارزش افزوده آن  به صورت نقد به موجر پرداخت نماید.و پس از آن موجر نسبت به انجام آن اقدام خواهد نمودنرخ هر متر بنر 0000000 ریال ونرخ هر متر ماکت 00000000000  ریال می باشد.

 

ماده 6) شرايط قرارداد

بند 1)زمان دقيق نصب آگهی صرفا”یک نوبت در ابتدای قرارداد ارائه خواهد شدو ملاک محاسبه شروع قرارداد خواهد بود.

بند 2)مستاجر ملزم به ارائه طرح های خویش حداقل 10 روز قبل از تاریخ اکران آگهی خود خواهد بود. خسارت زمانی تاخیر در ارائه طرح ها که موجب تاخیردر نصب تابلو گردد به عهده مستاجر خواهد بودو زمان از دست رفته با مستاجر محاسبه خواهد شدو مستاجر نسبت به این موضوع هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت .

بند3)مستاجر درصورت تمایل می تواند یک نفر را به عنوان ناظر کیفی خدمات کتبا به موجر معرفی نماید در غیراین صورت هیچ گونه عذر و ایرادی از سوی مستاجر بر خدمات موجر پذیرفته نخواهد بود.و ملاک درست زمان محاسبه همان گزارشاتی است که از سوی موجر ارائه می گردد.

بند4)درصورتیکه تاخیردر اکران متوجه عملکرد نادرست  مستاجر نباشدعدم اکران به موقع توسط موجر به ازای هرروز یک روز به زمان قرارداد اضافه می گردد.

بند5)چنانچه درطول مدت قرارداد نسبت به تابلوی منصوبه توسط مراجع قانونی و شهرداری ها ممانعت به عمل آید و ادامه اکران برای موجر میسر نباشد، زمان اکران به صورت روز شمار محاسبه می گردد. و به  موجر پرداخت خواهد شد والباقی مبالغ و چکهای دریافتی به مستاجر عودت می  گردد.

بند6)تمامی تابلوها فاقد روشنایی می باشد و موجر هیچ گونه مسئولیتی در قبال روشنایی  در شب  ندارد.

ماده 7) حل و اختلاف  : در صورت بروز اختلاف در تعبير و تفسیر در مفاد این قرارداد، ابتدا موضوع از طریق مذاکره نمایندگان طرفین بررسی وحل و فصل خواهد گردید و درصورت عدم رفع تنازع، موضوع قابل طرح در مراجع ذیصلاح قانونی می باشد.

این قرارداد در مورخ  00/00/0000    به تعداد2 نسخه و4صفحه که هرکدام حکم واحد را دارند تنظیم و طرفین با رعایت مفاد ماده 190 قانون مدنی، با اسقاط کافه خیارات قانونی و شرعی از خود، حتی خیار غبن هرچند فاحش باشد، از خود سلب نمودن ذیل تمامی صفحات آن را امضا و مهر می نمایند و طرفین با حسن ­نیت کامل متعهد به اجرای تمامی مفاد مندرج در آن شدند. خداوند متعال به طرفین آن خیر و برکت و سلامتی عطا فرماید.

        مهرو امضاء موجر                                                                                                       مهرو  امضاء مستاجر:                                                                                                               

                                                                                                                                 

“تعهدات و شرایط خدمات حفظ و نگهداری تابلوها “

(سفارش دهنده دراین برگ همان مستاجر و سفارش گیرنده همان موجر می باشد)

  1. چنانچه زمان نصب، با هر یک از عوامل طبیعی از قبیل سرما، بارندگی­های شدید، سیل، طوفان و مه مواجه گردد مشمول شرایط فورس ماژور شده و زمان تلف شده به صورت بلامناصفه محاسبه خواهد گردید.
  2. مسئوليت هرگونه ممنوعیت در خصوص طرح ارائه شده، یا ایراد به نام محصول و نحوه تبلیغ و يا وجود مدعی خصوص نسبت به طرح ارائه شده و يا نام محصول مورد تبليغ، برعهده سفارش دهنده می باشد و چنانچه به هر دلیلی طرح توسط مراجع ذیصلاح قانونی از اکران خارج گردد، خسارت زمانی بر عهده سفارش دهنده بوده و تا زمان رفع آن بر عهده ایشان خواهد بود و جزء مدت زمان قرارداد محاسبه و در صورت عدم رفع مشکل و ادامه فعالیت موضوع مشمول بند 9 تعهدات و شرایط خدمات حفظ و نگهداری تابلوها می گردد.
  3. هرگونه تغییر و یا تعویض طرح منوط به هماهنگی و مجوز کتبی از سفارش  گیرنده خواهد بود.در صورت مشاهده خلاف آن سفارش گیرنده طرح ها را از اکران خارج می نمایدو کلیه هزینه ها به انضمام خسارتهای وارده را از سفارش دهنده اخذ خواهد نمود.
  4. اخذ مجوز طرح ارائه شده از سوی سفارش دهنده از اداره ارشاد بر عهده سفارش گیرنده می باشد.و مستاجر می بایست طبق بند 2 ماده 6 طرح خودرا جهت اخذ مجوز به موجر تحویل دهد.درصورت ایراد در طرح ارائه شده توسط اداره ارشادسفارش دهنده در اسرع وقت نسبت به اصلاح آن اقدام خواهد نمود زمان از دست رفته با سفارش دهنده محاسبه خواهد شد.
  5. اخذ و مسئولیت کلیه مجوزهای فعالیت، تولید، عرضه و تبلیغ محصول بر عهده سفارش دهنده می باشد.
  6. انجام کلیه امور طراحی و چاپ و نصب و هزینه های آن بر عهده سفارش دهنده می باشد.
  7. درصورت بروزحوادث پیش بینی نشده و فورس ماژور نظیر سیل ،زلزله ،آتش سوزی ،جنگ،بیماری که باعث عدم عبورو مرور شهروندان و… در نهایت خارج از حیطه اختیارات طرفین باشدو انجام یا ادامه قرارداد را با مشکل مواجه نمایدو طرفین قادر به انجام تعهدات قراردادی خود نباشند.طرفین مراتب را بلافاصله به یکدیگر اطلاع داده و حداکثر ظرف مدت ده روز کاری نسبت به فسخ یا ادامه قرارداد توافق می نمایند.
  8. چنانچه به هر دلیلی سفارش دهنده و سفارش گیرنده قبل از اکران طرح نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید، ملزم به پرداخت 30 درصد خسارت از کل مبلغ قرارداد می باشند و چنانچه در حین مدت سفارش اقدام به فسخ نمایند می بایست نسبت به پرداخت 50 درصد زمان باقی مانده به طرف مقابل پرداخت نمایند درصورتیکه هریک اسناد مالی سفارش دهنده در تاریخ های سررسید وصول  نگردد و نسبت به دیگر تعهدات خود  در این قرارداد عمل ننماید می بایست 30 درصد باقی مانده قرارداد به انضمام کلیه هزینه های انجام شده نیز به سفارش گیرنده پرداخت نماید.
  9. هرگونه لاک گرفتگی، خط خوردگی و مخدوش نمودن اين قرارداد موجب فسخ قرارداد می باشد.
  10. در صورت لغو احتمالی مالكيت تابلو ها ي مورد اجاره مطابق قوانين جديدي كه بعدا ممكن است به تصويب برسد و يا بوجود آمدن قواعد جديد در استفاده از تابلو هاي تبليغاتي موجب حق فسخ برای طرفين خواهد بود.
  11. مسئولیت سازه تبلیغاتی به عهده سفارش گیرنده می باشد .
  12. در صورت بروز هرگونه مشكل در سيستم سفارش دهنده اعم از افزايش قيمت ها و قيمت مواد اوليه و متوقف شدن پروسه توليد سفارش دهنده، مربوط به خود سفارش دهنده است و دليل فسخ و يا عدم اجرای اين قرارداد نخواهد بود و در صورت قصد و اراده سفارش دهنده به فسخ اين قرارداد مراتب مطابق بند 8ساير شرايط اين قرارداد عمل خواهد شد.

مهر وامضاء سفارش گیرنده :                                                                                                                              مهر و  امضاء سفارشنده

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان