نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران قم + قیمت بدون واسطه

اجاره تابلو تبلیغات محیطی و بیلبورد در اتوبان تهران قم، به‌دلیل وجود موقعیت جغرافیایی خاص خود، به شاهراه‌ ارتباطی بین شهرهای اطراف تبدیل شده‌ است. به همین دلیل بزرگراه تهران قم، برای انجام تبلیغات محیطی موقعیت بسیار مناسبی دارد. شرکت آراد، بزرگترین صاحب رسانه تبلیغات محیطی در ایران، با توجه به رویکرد فعالیت در زمینه B.O.T، تابلوهای تبلیغات محیطی در جاده تهران قم را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود واگذار می‌کند. همچنین آراد پیشنهاد ساخت پل عابر پیاده را با هزینه ۱۰۰٪ خودش، به شهرداری‌ها می‌دهد و در قبال آن از پیشانی پل‌ها برای انجام تبلیغات محیطی بهره‌برداری می‌کند. این مدل سرمایه‌گذاری به شهرداری‌ها در توسعه زیرساخت‌های شهری کمک می‌کند و همچنین باعث کاهش هزینه‌های تبلیغات محیطی برای صاحبان صنایع شده و تابلوهای تبلیغاتی با بهترین دید و مناسب‌ترین قیمت اکران و نصب خواهند شد. توصیه ما این است که با تبلیغات محیطی اتوبان تهران قم، به رشد کسب‌وکار و برند خود بپردازید.

قبل از هر تصمیمی صحبت‌های کارشناسان ما را بشنوید

لیست بیلبوردهای تبلیغاتی جاده تهران قم

ردیفموقعیت مکانی بیلبوردمتراژ (مترمربع)
1اتوبان تهران قم قبل از فرودگاه امام خمینی دید از تهران سمت راست50
2اتوبان تهران قم قبل از فرودگاه امام خمینی دید از تهران سمت چپ50
3اتوبان تهران قم قبل از فرودگاه امام خمینی دید به تهران سمت راست50
4اتوبان تهران قم قبل از فرودگاه امام خمینی دید به تهران سمت چپ50
5اتوبان تهران قم_مسیر رفت بام عوارضی73
6اتوبان تهران قم_مسیر برگشت بام عوارضی73
7اتوبان تهران قم45.8کیلومتر از تهران به سمت قم108
8اتوبان تهران قم55.4کیلومتر از قم به سمت تهران90
9اتوبان تهران قم11.8کیلومتر از قم به سمت تهران90
10اتوبان تهران قم58.2کیلومتر از تهران به سمت قم108
جهت دریافت مشاوره برای کمپین های تبلیغاتی
با کارشناسان گروه اقتصادی آراد تماس بگیرید

چرا سرمایه گذاری تبلیغاتی در اتوبان تهران قم؟

تهران به عنوان یک شهر بزرگ و پایتخت ایران، روزانه هزاران مسافر را از مسیرهای مختلف جذب می کند و این ترددها شرکت ها و کسب‌وکارها را به فکر تبلیغات محیطی در جاده‌ها و بزرگراه های منتهی به تهران انداخته است. بزرگراه تهران – قم  به‌عنوان یکی از پرترددترین جاده‌های منتهی به تهران شناخته می‌شود که دارای فضاهای تبلیغاتی ویژه‌ای است.

01

طولانی‌ترین
اتوبان بیلبوردی

نام دیگر آزادراه قم تهران، آزادراه خلیج فارس است. این آزادراه قسمتی از آزادراه هفتم کشور است و به عنوان طولانی‌ترین اتوبان بیلبوردی کشور می‌توان آن را معرفی کرد. به قسمت ابتدایی این آزادراه بزرگ که در مرکز ایران قرار دارد، خلیج فارس گفته می‌شود. این مسیر، دارای فضاهای تبلیغاتی مناسب برای شرکت‌ها و برندهای تجاری است. بنابراین، اجاره بیلبورد در اتوبان تهران قم، یکی از بهترین راه‌های تبلیغاتی است که می‌توان از آن برای  شناخت برند، معرفی محصولات و خدمات، افزایش فروش و رشد کسب‌وکار استفاده کرد.

02

موقعیت جغرافیایی
استراتژیک

اتوبان تهران – قم یکی از مهمترین و پر ترافیک‌ترین مسیرهای جاده‌ای در ایران است که شامل دو استان تهران و قم می‌باشد و در ادامه به شهرهای قم، کاشان، نطنز، اصفهان، نجف‌آباد، زرین‌شهر، ایزدخواست و شیراز متصل می‌‌شود. به دلیل موقعیت جغرافیایی استراتژیک (توسعه این آزادراه تا بندر شهید رجایی ) یک محور ترانزیتی با تردد بسیار بالا محسوب می‌شود. یعنی اگر کسی وارد این محور شود، در ادامه مسیرها و مکان‌های بیشتری را طی می‌کند. بنابراین می‌توان از اتوبان‌های بعدی نیز برای تبلیغات محیطی استفاده کرد. 

03

اهمیت بالای
بیلبوردهای جاده‌ای

در طول مسیر جاده تهران-قم، تعداد زیادی بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد که تعدد بیلبوردهای تبلیغاتی به خاطر بازدهی مناسب آن است. بسیاری از کسب‌وکارها با استفاده از این موقعیت توانسته‌اند به کسب و کار خود رونق دهند. به جرات می‌توان گفت که نسبت به بسیاری از اتوبان‌های منتهی به تهران، این اتوبان از پرترددترین ها محسوب می‌شود. چرا که این محور، تهران را به شهر هایی متصل می‌کند که یا مکان مذهبی و یا جاذبه‌های گردشگری دارند. تبلیغات بیلبوردی در اتوبان تهران قم، به شما کمک می‌کند تا به مخاطب هدف خود برسید. 

اجاره بیلبوردهای اتوبان تهران قم (خلیج فارس تهران)

از مهمترین استراتژی‌های یک کسب و کار بحث تبلیغات و پیدا کردن مجری تبلیغات محیطی مناسب است. تبلیغات باعث می‌شود تا نام و برند شما در یاد و خاطره مشتریان باقی بماند، همچنین باعث می‌شود تا کسب و کار شما هویت پیدا کند. راه‌های متفاوتی برای تبلیغات محیطی وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها، انجام تبلیغات در بیلبوردها و تابلوهای بین شهری است. این نوع تبلیغ، ابزار بسیار مهم و سرعت بخش در کسب و کار شما خواهد بود. به واسطه بیلبورد در جاده تهران قم، شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن پیام خود را به ذهن مخاطب خود برسانید.

تعرفه تبلیغات محیطی اتوبان تهران قم
تبلیغات محیطی جاده تهران قم

شرکتی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات خود را متوقف می کند. مانند کسی است که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.

اهمیت تبلیغات محیطی در جاده تهران قم

بزرگراه تهران قم، از مهمترین اتوبان‌های کشور محسوب می‌شود و در تمامی ایام سال، ترافیک بسیار بالایی دارد. تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده تهران قم، یکی از بهترین جاهایی است که شما می توانید تبلیغات محیطی خود را انجام دهید و موجب رونق کسب و کار خود شوید. در طول شبانه روز میلیون ها نفر از این اتوبان گذر می کنند و این بیلبوردهای تبلیغاتی به چشم آن‌ها می‌خورد. همچنین ممکن است اثر یک تابلو تبلیغاتی با گرافیک و طرحی که دارد در یک لحظه اثر چندین بروشور و تبلیغات حضوری را داشته باشد. بنابراین نباید این موضوع را دست کم بگیرید و کسانی که به دنبال معرفی برند و محصول خود هستند می‌توانند از این ابزار کارآمد به درستی استفاده نمایند.

خرید تبلیغات محیطی در اتوبان تهران قم
مجری تبلیغات محیطی در اتوبان تهران قم

آراد زرین صاحب رسانه تبلیغاتی در سطح کشور

از آنجایی که انتخاب صحیح بازار هدف یکی از فاکتور های اساسی و مهم در بازدهی تبلیغات است، انتخاب اهواز در کمپین های تبلیغاتی باعث پوشش دهی اقشار مختلف مردم و دستیابی به نتایج عالی تبلیغاتی می‌شود. جهت آشنایی با مزایای تبلیغات محیطی در سایر شهرها صفحات زیر را مطالعه نمایید.

آشنایی با تبلیغات اصولی با بیشترین بازدهی

با افزودن به دانش و علم تبلیغات محیطی، می توانید اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغات بیلبوردی خود نمایید. برای مطالعه بیشتر به صفحه دانشکده آراد مراجعه نمایید.

01

بیلبورد چیست؟

یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی، بیلبورد است. چون بیلبورد های تبلیغاتی در مناطق شلوغ قرار دارند و در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی بیشترین تعداد بازدید و برداشت را کسب می‌کنند. پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود.

اطلاعات بیشتر

02

رزرو بیلبورد

هر کسب‌و‌کاری برای موفقیت نیاز به جذب مشتری دارد. بازاریابی، مراحلی را که کسب‌وکارها برای جذب و حفظ مشتریان می‌گذرانند را توصیف می‌کند که شامل داشتن تبلیغاتی است که آگاهی مصرف‌کننده را در مورد محصولات و خدمات افزایش می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

03

کمپین تبلیغات محیطی

در کمپین‌های تبلیغات محیطی در صورت استفاده مؤثراز ابزارها یا پیام‌های ارتباطی، انتخاب زمان و مکان‌های مناسب برای تبلیغ کسب و کار و تجارت شما می توانند آگاهی، علاقه و همچنین تمایل مشتریان بالقوه به محصولات یا خدمات شما را افزایش می‌دهند.

اطلاعات بیشتر

قیمت اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان خلیج فارس (قم تهران)

کرایه تبلیغات محیطی در اتوبان تهران قم (خلیج فارس)، با توجه به پارامترهای زمان و موقعیت قرارگیری و همچنین نوع رسانه انتخابی (بیلبورد، استرابورد، عرشه پل، لمپوست و …) براساس نیاز کسب و کار می‌تواند روی هزینه تبلیغات محیطی اتوبان تهران قم، تاثیرگذار باشد.

همچنین تعرفه بیلبوردهای ورودی اتوبان تهران قم، از ورودی‌های مختلف قیمت‌های یکسانی ندارند و طی برگزاری مزایده‌ها قیمت‌های تابلوهای جاده تهران قم تغییر می‌کند و بنابراین نمی‌توان قیمت تعیین شده و پایه‌ای را اعلام نمود. موسسه‌های تجاری و صاحبان کسب و کار و مشاغل با توجه به بازدهی مورد نیاز و بودجه در اختیار می‌توانند از تبلیغات جاده تهران قم استفاده کنند و شاهد بهترین و باکیفیت‌ترین نتیجه باشند.

بیلبوردهای جاده تهران قم
رزرو بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران قم

تنها ابزار موفقیت که به یقین به آن نیاز دارید، صرف نظر از این که کارتان چیست این است که بیشتر و بهتر از آنچه از شما انتظار می رود کارایی داشته باشید و به ارائه خدمات بپردازید.

معرفی مکان‌های مسیر تهران – قم برای اجاره و رزرو بیلبورد

برخی از مکان‌های پر تردد و مهمی که در مسیر اتوبان تهران قم قرار دارند و برای تبلیغات محیطی حائز اهمیت هستند، عبارتند از:

  • اسلامشهر
  • رباط کریم
  • فشافویه
  • فرودگاه بین المللی امام خمینی
  • استان تهران ( به‌عنوان پایتخت اقتصادی و تجاری کشور)
  • شهر مذهبی و پر تردد قم 
  • استان اصفهان ( دارای جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و مناطق صنعتی )
تبلیغات بزرگراه تهران قم
تبلیغات محیطی جاده تهران قم

میزان بازخورد بیلبوردهای تبلیغاتی اتوبان تهران قم

تا به حال، احتمالاً فکر کرده‌اید که آیا تبلیغات جاده‌ای باید بخشی از کمپین بازاریابی شما باشد یا خیر.

پاسخ کوتاه: بیلبوردها می توانند نتایج مناسبی را ارائه دهند. براساس تحقیقات، تعداد زیادی از افراد بخش قابل توجهی از زمان خود را در حال رفت‌و آمد در اتوبان‌های پر تردد مانند اتوبان تهران قم هستند و در این زمان از مشاهده بیلبوردها غافل نیستند. در این مطالعه نشان داده شد که 58 درصد در مورد رستورانی که بعداً از آن بازدید کردند مطلع شدند. 56 درصد موارد طنزی را که دیدند با دیگران به اشتراک گذاشتند. 50 درصد از وجود فروشگاهی که بعداً بازدید کردند، آگاه شدند.
جالب توجه است، 28 درصد از این “ناظران بیلبورد” گفتند که آدرس وب سایت و 26 درصد یک شماره تلفن را یادداشت کرده اند. این اعداد به شدت حاکی از آن است که مردم علیرغم اینکه مشغول رانندگی بودند، آماده پیگیری پیام‌های بیلبورد نیز بودند.

این یافته‌ها برای ناظران رسانه‌ها مفید است و آنچه را که همیشه در مورد مزایای تبلیغات بیلبورد می‌دانستند تقویت می‌کند. مصرف‌کنندگان قبل از اینکه اقدام به خرید کنند، به آگاهی از محصول، خدمات و تجارت نیاز دارند. به عبارت دیگر، پس از دیدن یک بیلبورد، مصرف کننده موقع نیاز به آن محصول یا خدمات به یاد برند و کسب وکاری که دیده است می‌افتد. اقتصاد تبلیغات موفق بیلبورد می‌گوید: بیلبوردها در طول سال‌ها ثابت کرده‌اند که به یکی از موفق‌ترین رسانه‌های تبلیغاتی برای مصرف‌کنندگان تبدیل شده‌اند، زیرا همیشه در معرض دید هستند و مخاطب نمی‌تواند از دیدن آن‌ها اجتناب کند.

تابلو تبلیغاتی جاده تهران قم
تابلو تبلیغات بزرگراه تهران قم

ارزش های همکاری با آراد زرین خلیج فارس

کارشناسان حرفه ای هلدینگ آراد با بیش از 25 سال تجربه، مجری تبلیغات محیطی گسترده در سراسر ایران بوده‌اند. اجرای کمپین های تبلیغاتی برندهای مطرح، تداوم موفقیت و حضور پررنگ ما در حوزه بیلبورد تبلیغاتی، گواه این ادعاست.

01

مشاوره تبلیغاتی نسبت به نوع کسب و کار

02

نوشتن کمپین تبلیغاتی نسبت به بوجه اختصاص داده شده

03

سناریو نویسی و پیاده سازی آن در طرح های بیلبورد

04

اجرا و گزارش اکران به صورت هفتگی

چه ویژگی هایی آراد زرین را متمایز می کند؟

شرکت آراد زرین، با اختلاف یکی از متفاوت ترین و بهترین شرکت های تبلیغات محیطی می باشد. با توجه به مواردی که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد، تفاوت سطح ما با سایر رقبا را ملاحظه خواهید کرد.

01

قیمت واقع بینانه

آراد زرین، صاحب رسانه در سراسر کشوراست و با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد.
کمپین‌های تبلیغاتی برای برندسازی
بهتر و معرفی کسب و کار بسیار
سودمند و به‌صرفه هستند.

02

امکان تهاتر به ازای تبلیغات

تهاتر، روش داد و ستد خدمات یا کالا بین دو یا چند شریک تجاری، بدون استفاده از پول ( یا هرچیزی مربوط به پول مانند کارت اعتباری یا چک) است. صاحبان کسب و کار بدون پرداخت ریالی می‌توانند به دیده شدن کسب و کار و فرآیند برندسازی خود کمک کنند.

03

کاملا بدون واسطه

ما امکان خرید بیلبورد به طور مستقیم و بدون واسطه را برای صاحبان کسب و کارها و برندها فراهم ساخته ایم. این کار باعث حذف هزینه‌های اضافی می‌شود و این هزینه‌ها می‌توانند صرف تبلیغات بیشتر و بهتر و ماندگاری شما در ذهن مخاطب شوند.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب

مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب

مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

05

بهترین‌ و مناسب‌ترین قیمت بیلبورد

آراد زرین، تنها شرکتی است که بدون حضور در مزایده‌های شهرداری، صاحب بیلبورد است. این مجموعه سازنده پل عابر پیاده است و به‌صورت کاملا مستقل تبلیغات محیطی(بیلبورد و عرشه پل) ارائه می‌دهد، حتی ارزانتر از شهرداری!

افتخار همکاری با برندهای معتبر

سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در مراحل مختلف رزرو بیلبورد با آن مواجه شوید را مطالعه نمایید.

چرا تبلیغات محیطی در جاده تهران قم موثر است ؟

بزرگراه تهران قم، از مهمترین اتوبان‌های کشور محسوب می‌شود و در تمامی ایام سال، ترافیک بسیار بالایی دارد. تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده تهران قم، یکی از بهترین جاهایی است که شما می توانید تبلیغات محیطی خود را انجام دهید و موجب رونق کسب و کار خود شوید. در طول شبانه روز میلیون ها نفر از این اتوبان گذر می کنند و این بیلبوردهای تبلیغاتی به چشم آن‌ها می‌خورد.

شاخصه های اصلی بیلبورد تبلیغاتی اتوبان قم تهران
  • دارای انواع رسانه
  • قابل مشاهده بودن در شب به خاطر نورپردازی حرفه‌ای
  • دارای ابعاد مختلف
قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در بزرگراه تهران قم

برای دریافت لیست قیمت بیلبورد جاده تهران قم با شماره 09128356802 در ارتباط باشید. کرایه تبلیغات محیطی در اتوبان تهران قم (خلیج فارس)، با توجه به پارامترهای زمان و موقعیت قرارگیری و همچنین نوع رسانه انتخابی (بیلبورد، استرابورد، عرشه پل، لمپوست و …) براساس نیاز کسب و کار می‌تواند روی هزینه تبلیغات محیطی اتوبان تهران قم، تاثیرگذار باشد.

جهت مشاوره و رزرو بیلبورد در اتوبان تهران قم با شماره 09128356802 تماس بگیرید.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران قم

مجری تبلیغات محیطی در اتوبان تهران قم

تبلیغات در اتوبان تهران قم

شرکت تبلیغاتی در اتوبان تهران قم

قيمت بيلبورد تبليغاتی در جاده تهران قم

هزینه بیلبورد تبلیغاتی در جاده تهران قم

بیلبورد تهران قم

اجاره تابلو تبلیغاتی تهران قم

21 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران قم + قیمت بدون واسطه»

  1. آقای شایگانفر

    درود
    اجاره بیلبورد در اتوبان تهران قم چقدر در برندسازی و معرفی محصول موثر است؟

  2. خانم سماعی

    سلام. میخواستم یه اطلاعی از هزینه بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران قم داشته باشم. لطف میکنید راهنمایی بفرمایید

    1. با عرض سلام و ادب
      برای کسب اطلاعات مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. پس از انجام مشاوره، لیست تابلوهای درخواستی برای تابلو تبلیغاتی اتوبان تهران قم همراه با قیمت و ابعاد و لوکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تشکر از توجه شما

  3. آقای پاکباز

    اجاره بیلبورد در آزادراه تهران قم برای معرفی هتل چقدر در ماه بازدهی دارد؟ این حوزه کاری هم شامل تهاتر هست؟

    1. سلام و درود بر شما
      مجموعه ما برای بسیاری از مشاغل و کسب و کارها امکان تهاتر را ایجاد کرده است که بدون پرداخت ریالی بتوانند اقدام به تبلیغات محیطی و رزرو بیلبورد نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. سپاس از توجه شما

  4. آقای رمضانی

    قیمت اجاره بیلبورد در اتوبان تهران قم برای رزرو و اجاره چند تابلو چگونه محاسبه می‌شود؟

    1. سلام و درود بر شما
      اجرای کمپین تبلیغاتی و رزرو چند تابلو تبلیغاتی برای کسب و کارها پربازده تر و به صرفه اقتصادی خواهد بود. شما میتوانید برای کسب اطلاعات مورد نظرتان از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید.

  5. آقای سالمی

    سلام . برای کمپین تبلیغاتی در اتوبان قم و شهر اصفهان کجاها تابلو تبلیغاتی دارید؟

    1. سلام وقت بخیر
      شما می توانید جهت مشاهذه لیست بیلبوردهای اصفهان و بیلبورهای اتوبان قم به صفحه تبلیغات محیطی اصفهان مراحعه نمایید. همچنین می‌توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. ممنون از توجه شما

    1. سلام و وقت بخیر، برای اطلاع دقیق از جزییات و شرایط رزرو بیلبوردهای تبلیغاتی می‌توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان هلدینگ آراد، در ارتباط باشید. سپاس از توجه شما.

  6. فرهاد محبی

    سلام وقت شما به خیر
    می خواستم بپرسم شرایط اجاره بیلبورد در اتوبان تهران – قم چیه ؟

  7. بهزاد خردمند

    با عرض سلام و وقت بخیر
    اگر امکانش هست تعرفه بیلبورد اتوبان تهران قم به همراه مکان بیلبورد را برایم ایمیل بفرمایید اگر هم میسر نیست با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟
    تشکر

      1. بهزاد خردمند

        ممنون از مشاوره خوبتون
        تعرفه تبلیغات بیلبوردی شما واقعا از جاهای دیگه خیلی بهتر و مناسبتره.
        ان شاالله این همکاری تداوم داشته باشه

    1. با عرض سلام و درود
      لطفا با کارشناسان هلدینگ آراد به شماره 09128356802 تماس بگیرید.

  8. طبق تجربه ای که داریم، اتوبان قم تهران یکی از بهترین اتوبان ها برای انجام تبلیغات محیطی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (25 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان