نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

مجری تبلیغات محیطی در کلانشهرها

مجری تبلیغات محیطی وظیفه تاثیر گذاری بر شناخت، نگرش و رفتار مصرف کنندگان را برعهده دارد. تبلیغات محیطی، که از آن به عنوان تبلیغات سبز نیز یاد می شود، تاثیر بسیاری زیاد برای رشد کسب و کارها و همچنین برندسازی دارد.

مجری تبلیغات محیطی

شرکت تبلیغاتی آراد، به عنوان یکی از فعال‌ترین مجریان تبلیغات محیطی فعالیت می‌نماید. ما یک شریک خوب برای کسب و کارها هستیم که چشم انداز رقابتی آژانس های تبلیغات را می شناسیم. نیازهای خود را به ما بگویید و ما راه کارهایی را که باید اجرا نمایید به شما می گوییم.

کانون تبلیغاتی آراد، مجری تبلیغات محیطی دارای بیشترین تعداد رسانه در کشور میباشد. اگر به دنبال جدیدترین ابزارها و تجزیه و تحلیل تبلیغات کسب و کار خود هستید آژانس تبلیغات محیطی آراد می‌تواند یکی از گزینه های شما باشد. کانون تبلیغاتی آراد دارای تیم‌های تخصصی در زمینه بازاریابی، برندینگ و شعارتبلیغاتی مخصوص خود می باشد و به شرکت ها یا سازمان ها کمک می کنند تا با روشی آسان و ساده به مشتری مورد نظر خود برسند.

مجری تبلیغاتی
آراد، مجری تبلیغات محیطی

همه چیز درباره مجری تبلیغاتی

تبلیغات محیطی، یکی از مهم‌ترین جنبه های تبلیغ یک برند است که امروزه در گرافیک محیط شهری مطرح می‌باشد. این نوع از تبلیغات می‌توانند در بهتر شدن آگاهی برند در پس زمینه ذهن مخاطبان و مشتریان و در نهایت وفاداری به برند، جایگاه مهمی داشته باشند.

مجری تبلیغات کیست

تبلیغ کننده شخص، گروه یا سازمانی است که پیام ها را در مورد یک نام تجاری خاص منتشر می کند تا مردم را از وجود برند، خدمات و محصولات آن ها باخبر کند. بسته به هزینه و بودجه در دسترس، تبلیغات ما ممکن است آنلاین، آفلاین یا ترکیبی از هر دو باشد.

تبلیغات

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی، تبلیغاتی است که در مکان‌های غیرعادی، قابل توجه وغیرمنتظره و اغلب با روش‌های غیرمرسوم و دور از ذهن به کار گرفته می شوند. همچنین دارای اجراهای تازه ایی هستند که برای اولین بار در معرض دید قرار می‌گیرند. این تبلیغات علاوه بر آنکه کالای ویژه‌ای را معرفی می‌کند، فراهم‌ کننده فرصت‌ های مناسبی برای زیبایی شهرها نیز هستند. نکته قابل توجه این است که تقاضا برای این تبلیغات در فصول مناسب آب ‌و هوایی رشد چشمگیری دارد. زیرا در این فصول، افراد زمان کمتری را در خانه و در برابر تلویزیون صرف می‌کنند و بیشتر زمان خود را به گردش در شهر اختصاص می‌دهند.

انواع ابزارهای تبلیغات

مکان‌هایی مانند سطح زمین، دسته پمپ بنزین، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، پشت درها، دسته اتوبوس و… که تا پیش از این هرگز به آن‌ها مثل مکان تبلیغاتی نگریسته نمی‌شد، امروزه جایگاه تبلیغات محیطی شده‌اند.

تبلیغات از طریق بیلبورد

بیلبورد یکی از انواع تبلیغات محیطی است که می‌ تواند در مکان‌ های مختلف نصب شود. آنها نیز مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، می‌توانند در سطح ملی و برای پوشش دادن بازار توده‌ای، خریداری شوند. با این حال، ممکن است برنامه‌های تبلیغاتی محلی نیز وجود داشته باشند که منطقه‌‌ی جغرافیایی،

مجری تبلیغات محیطی
عوامل موثر در تبلیغات محیطی

عوامل موثر در تبلیغات

مکان تبلیغ، خوانایی، وضوح پیام، طراحی خلاقانه، رنگ‌بندی، اندازه و حجم متن، ارائه اطلاعات مناسب از محصول و برند عوامل موثر در تبلیغات محیطی هستند. در کل می‌توان گفت سه ویژگی اصلی تبلیغات محیطی هوشمند از این قرارند:

  • موقعیت‌های مکانی غیر مرسوم
  • روش‌های اجرایی متفاوت
  • جدید بودن موضوعات

تبلیغات محیطی باید سبب خوشنودی مخاطب شود.

هاوارد گوسیج

گرفتن بهترین نتیجه از تبلیغات

برای توسعه یک برنامه تبلیغاتی باید از اصول اولیه شروع کنیم. یعنی اهداف خود را از انجام تبلیغات مشخص کنیم. بودجه مورد نظر برای تبلیغات را تعیین کنیم، مخاطبان خود را شناسایی کنیم و غیره.

تعیین هدف بسیار مهم است. اهداف تبلیغاتی را می توان بر اساس اهداف خود به شرح زیر طبقه بندی کرد:

4.9/5 - (56 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «مجری تبلیغات محیطی در کلانشهرها»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان