نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در رودهن

اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در رودهن، از موقعیت هایی است که مدیران شرکت ها و کسب و کار های بزرگ به دنبال نصب آگهی خود در مورد محصول یا خدمات خود هستند. رودهن یکی از شهر های بسیار زیبای ایران است. این شهر زیبایی های بکر و طبیعی فراوانی دارد و سرسبزی آن به نام است. طبیعتا آب و هوای بسیار دل انگیزی خواهد داشت، مخصوصا در فصل های بهار و تابستان. این شهر از سمت شمال با شهرستان آمل و از جهت شرق با بخش مرکزی دماوند و در نهایت از غرب با بخش مرکزی تهران در ارتباط است. این شهر، مکان های گردشگری جذاب زیادی دارد. از جمله ی این مکان ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • پارک مرکزی شهر
  • شهربازی
  • کمپ مسافرتی رودهن
  • کمپ محمد داغی واقع در بام رودهن
  • روستای زیبا و بکر جور


مکان های فوق الذکر مورد توجه افراد زیادی می باشد و این باعث شده تا تبلیغات محیطی در این مکان رونق زیادی داشته باشد. چرا که با حجم ترافیک بالا در این مکان، امکان مشاهده ی بیلبوردهای تبلیغاتی بسیار خواهد بود.
رودهن علاوه بر تفریحی بودن آن، یکی از مناطق تاریخی و باستانی نیز محسوب می شود. ساختمان هتل آبعلی از اولین جاذبه های توریستی و تاریخی در ایران است که در منطقه رودهن واقع شده است. این مکان توریستی و تاریخی جزو اولین جاذبه های توریستی و تاریخی کشور ایران به شمار می رود، که همواره مقصد گردشگران داخلی و خارجی فراوانی بوده است. سالانه افراد زیادی از اقصی نقاط کشور به این منطقه سفر می کنند و از فضای زیبای آن لذت می برند. همین ویژگی های عالی این منطقه، منجر به فراهم شدن مکان هایی برای تبلیغات محیطی در رودهن شده است.

تبلیغات در رودهن
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در رودهن
مجری تبلیغات محیطی در رودهن
بیلبورد تبلیغاتی در رودهن

قیمت اجاره و رزرو تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در رودهن

برخی ویژگی‌های این شهر از جمله آب و هوای بسیار مناسب و باغات زیبا و سرسبز، دو جاده بین‌المللی هراز و جاده ترانزیتی فیروزکوه و همچنین وجود یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آزاد کشور که امروزه به واحد جامع تبدیل شده است و تحصیل بیش از ۲۰ هزار نفر دانشجو در این دانشگاه ها و عوامل دیگر موجب شده است تا اجاره بیلبورد در رودهن مورد استقبال صاحبین برند ها قرار بگیرد.

تبلیغات در رودهن یکی از بهترین مکان ها و موقعیت ها برای تبلیغات بیلبوردی می باشد.

شرکت تبلیغاتی در رودهن

در واقع می توان گفت جاده رودهن برای عبور و رسیدن به شهرهای شمالی و اتوبانهای پرتردد مانند پردیس است که اجرای تبلیغات در رودهن را مورد توجه قرار داده است. منطقه رودهن از جمله مهم‌ ترین هدف‌های گردشگری و تفریحی محسوب می‌شود و یکی از پر تردد ترین مناطق ایران می باشد و اجاره بیلبورد در این منطقه از موقعیت مطلوب و اثر گذاری برخوردار می باشد. پس شما با اجاره و رزرو بیلبورد در رودهن می توانید رونق بسیار خوبی برای کسب و کار خود ایجاد نمایید.


از ویژگی ها و امکانات بخش رودهن می توان به دو جاده بین المللی هراز( رودهن، آمل) و جاده ترانزیتی فیروزکوه( رودهن، فیروزکوه، قائم شهر) اشاره کرد که این دو محور، محور های مواصلاتی هستند که از شهر رودهن آغاز و استان تهران را به استان های سمنان و مازندران متصل می نمایند.
از جمله امتیاز های مثبت تبلیغات محیطی در رودهن، پیست اسکی بین المللی آبعلی است. این پیست اسکی به عنوان اولین پیست اسکی ایران نام گرفته است و در شمال شرق بخش رودهن و در جاده هراز واقع شده است. این پیست هر ساله در فصل زمستان پذیرای هزاران مسافر و ورزشکار می باشد. ناگفته نماند که طبیعت زیبا و جاذبه های دیدنی در رودهن گردشگران زیادی را به این منطقه جذب می کند و قطعا وجود تابلوهای تبلیغاتی در رودهن می تواند تاثیر زیادی بر روی معرفی برندها و کالاهای گوناگون داشته باشد. با رزرو و اجاره تابلوهای تبلیغاتی در رودهن به بهتر انجام شدن پلن های تبلیغاتی خود سرعت ببخشید.

تعرفه و قیمت رزرو تبلیغات بیلبوردی در رودهن

قطعا اجاره بیلبورد و تبلیغات محیطی یکی از موثر ترین راه ها برای رونق کسب و کار شما است. مبحث تبلیغات شهری و بیلبورد های تبلیغاتی در رودهن بسیار انعطاف پذیر می باشد. بعضی از مناطق کشورمان مثل منطقه رودهن محیطی بسیار مناسب برای تبلیغات محیطی بیلبوردی دارند. با توجه به جمعیت و موقعیت مکانی، رودهن یکی از بهترین انتخاب ها برای تبلیغات محیطی ( بیلبورد، تبلیغات عرشه پل ) است. بیلبورد های متنوع و مختلفی در رودهن قابل اجاره و رزرو است. علاوه بر بیلبورد مواردی مثل استرابرد و پل عابر پیاده نیز در این منطقه قابل ارائه است. تعرفه و قیمت رزرو تبلیغات بیلبوردی در رودهن از قیمت مناسب تری نسبت به سایر شهر ها برخوردار است. شما می توانید با هزینه ی پایین تری تبلیغ موثر تر و کارآمدتر را برای کسب و کار خود رقم بزنید.

شرکت تبلیغاتی در رودهن
تبلیغات در رودهن

هیچ چیز از هیچ نمی آید. شما باید به طور مداوم جانور درونی را که جرقه می زند و الهام می بخشد تغذیه کنید.

جورج لوئیس
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در رودهن
مجری تبلیغات محیطی در رودهن

سرمایه گذاری تبلیغاتی برای تابلو و بیلبورد رودهن

مراکز دیدنی و تاریخی رودهن سبب شده تا هر ساله سیل عظیمی از جمعیت از این ناحیه دیدن کنند. به همین دلیل ، فرصتی برای حضور برندها فراهم آمده است تا بیلبوردهای تبلیغاتی در رودهن را در معرض دید عموم قرار دهند. فضاهای داخلی رودهن، موقعیت های مناسب برای تبلیغات محیطی و اجرای کمپین های تبلیغاتی را دارند و اکثر صاحبان برند، بیشتر در مناطق مهم این منطقه که در تیررس گردشگران و شهروندان رودهن می باشد مایل به اجاره بیلبورد هستند. پس با سرمایه گذاری تبلیغاتی در رودهن به کسب و کار خود رونق ببخشید.

بیلبورد تبلیغاتی در رودهن
شرکت تبلیغاتی در رودهن
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در رودهن
مجری تبلیغات محیطی در رودهن
4.7/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در رودهن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان