نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده شهریار

اجاره و رزرو تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در جاده شهریار از موارد پر استفاده برای کسب و کار ها می باشد. بزرگراه شهریار در غرب تهران از شمال تا جنوب کشیده شده است که راه ارتباطی کرج به منطقه ی شهریار است که  در 40 کیلومتری غرب تهران قرار دارد. این منطقه دارای باغ و مزارع زیادی است و از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. شهریار مقصدهای گردشگری متنوعی دارد. همچنین جاده شهریار مهمترین محور ارتباطی به مرکز استان تهران است. به دلیل اینکه جاده شهریار از اتوبان و بزرگراه های مهم کشور محسوب می شود و همواره جاده ی پر رفت و آمد و پل ارتباطی میان سایر شهر ها و مناطق است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از همین جهت زمینه‌ی تبلیغات محیطی را فراهم آورده است و مورد توجه بسیاری از صاحبان صنایع قرار گرفته است.

تبلیغات در جاده شهریار
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده شهریار
بیلبورد تبلیغاتی در جاده شهریار
شرکت های تبلیغاتی در جاده شهریار


تعرفه اجاره بیلبورد در جاده شهریار

بیلبورد ها از جمله تبلیغات محیطی هستند که در سراسر دنیا به عنوان رشد دهنده ی برند مورد استفاده قرار می گیرد. این بیلبوردها قابلیت فوق العاده ای در تاثیر گذاری بر نگرش فکری، الگوی رفتاری و نظام ارزشی افراد یک جامعه دارد. بیلبورد مهمترین ابزار تبلیغات محیطی است. قطعا اجاره بیلبورد و تبلیغات شهری محیطی یکی از موثر ترین راه ها برای رونق کسب و کار است. جاده شهریار یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات محیطی بیلبورد محسوب می شود. این جاده نظر به اینکه در طول شبانه روز میزبان مسافران و رانندگان زیادی می باشند، پتانسیل بسیار بالایی در دیده شدن بیلبورد ها دارند. با اجاره تابلوهای تبلیغاتی در این جاده برند کسب و کارتان بیشتر در دید و مورد توجه مخاطبان و کاربران قرار می گیرد و سبب کسب سود بیشتر می شود.

سرمایه گذاری تبلیغاتی در جاده شهریار

سرمایه گذاری تبلیغات در جاده شهریار این طور نیست که سرمایه از بین برود و نابود بشود، بلکه با انجام تبلیغات سودی سرشار و قابل توجه باز می گردد. تبلیغات از طریق بیلبورد در جاده شهریار به خوبی قادر است تا عموم مردم را با اعتمادی قابل توجه رو به رو کند تا یک خرید مطمئن از محصولات و خدمات شما انجام دهند و به کسب و کارتان اعتماد کنند و بگونه ای تاثیر می گذارد که باعث می شود سرمایه گذاران دایره تبلیغات خود را افزایش دهند.

شرکت های تبلیغاتی در جاده شهریار
تبلیغات در جاده شهریار
بیلبورد تبلیغاتی در جاده شهریار
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده شهریار
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده شهریار
تبلیغات در جاده شهریار
5/5 - (1 امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده شهریار»

    1. سلام وقت بخیر
      برای کسب اطلاعات دقیق از تاثیر بیلبوردهای تبلیغاتی بر کسب و کار شما لطفا از طریق شماره 09128356802 با مشاوران و کارشناسان هلدینگ آراد، در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان