نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره و رزرو بیلبورد تبلیغات محیطی در اتوبان تهران کرج (آزادراه 2 ایران)

اجاره تابلو تبلیغات محیطی و بیلبورد در اتوبان تهران کرج، به‌دلیل وجود موقعیت جغرافیایی خاص خود، به شاهراه‌ ارتباطی بین شهرهای اطراف تبدیل شده‌ است. به همین دلیل بزرگراه تهران کرج، برای انجام تبلیغات محیطی موقعیت بسیار مناسبی دارد. شرکت آراد، بزرگترین صاحب رسانه تبلیغات محیطی در ایران، با توجه به رویکرد فعالیت در زمینه B.O.T، تابلوهای تبلیغات محیطی در جاده تهران کرج را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود واگذار می‌کند. همچنین آراد پیشنهاد ساخت پل عابر پیاده را با هزینه ۱۰۰٪ خودش، به شهرداری‌ها می‌دهد و در قبال آن از پیشانی پل‌ها برای انجام تبلیغات محیطی بهره‌برداری می‌کند. این مدل سرمایه‌گذاری به شهرداری‌ها در توسعه زیرساخت‌های شهری کمک می‌کند و همچنین باعث کاهش هزینه‌های تبلیغات محیطی برای صاحبان صنایع شده و تابلوهای تبلیغاتی با بهترین دید و مناسب‌ترین قیمت اکران و نصب خواهند شد. توصیه ما این است که با تبلیغات محیطی اتوبان تهران کرج، به رشد کسب‌وکار و برند خود بپردازید.

قبل از هر تصمیمی صحبت‌های کارشناسان ما را بشنوید

لیست بیلبوردهای تبلیغاتی آزادراه تهران کرج

ردیفموقعیت مکانی بیلبوردمتراژ
1آزادراه تهران -کرج، روبروی مترو گرمدره، وجه شرقی3*25 متر مربع
2آزادراه تهران _ کرج، روبه روی مترو کرمدره، وجه غربی3*25 متر مربع
3آزادراه تهران_ کرج، بعد از پل فردیس وجه شرقی3*20 متر مربع
4آزادراه تهران _ کرج، بعد از پل فردیس وجه غربی3*20 متر مربع
5آزادراه تهران_ کرج، روبروی زیر گذر ساسانی، وجه شرقی3*20 متر مربع
6آزادراه تهران _ کرج پ، روبروی زیر گذر ساسانی، وجه غربی3*20 متر مربع
7آزاد راه تهرات _ کرج، نرسیده به خروجی استاندارد، وجه شرقی3*20 متر مربع
8آزادراه تهران _ کرج، نرسیده به خروجی استاندارد، وجه غربی3*20 متر مربع
9آزادراه تهران _ کرج، روبروی بلوار 45 متری گلشهر، وجه غربی3*20 متر مربع
10آزادراه تهران، کرج، روبروی بلوار 45 متری گلشهر، وجه شرقی3*20 متر مربع
11آزادراه تهران _ کرج، محدوده آمام زاده ظاهر وجه شرقی3*18 متر مربع
12آزادراه تهران _ کرج، محدوده آمام زاده ظاهر وجه غربی3*20 متر مربع
13آزادراه تهران _ کرج، محدوده پل حسین آباد، وجه غربی3*20 متر مربع
14آزادراه تهران _ کرج، روبروی شرکت سوپا ، وجه شرقی3*20 متر مربع
15آزادراه تهران _ کرج، روبروی شرکت سوپا ، وجه غربی3*20 متر مربع
جهت دریافت مشاوره برای کمپین های تبلیغاتی
با کارشناسان گروه اقتصادی آراد تماس بگیرید

سرمایه گذاری تبلیغات محیطی در اتوبان تهران کرج

با توجه به ترافیک بالای اتوبان تهران کرج، بیلبوردهای تبلیغاتی در اتوبان تهران کرج از سطح بازدید بالایی برخوردار هستند و از این جهت بسیار مورد توجه شرکت های تبلیغاتی و صاحبان کالا بوده است. و سبب شده تا موسسه ها و صاحبین صنایع سرمایه گذاری تبلیغاتی زیادی به آن اختصاص دهند. سرمایه گذاری تبلیغاتی در اتوبان های تهران کرج دارای اثر بخشی ویژه ای می باشد. مجری تبلیغات محیطی آراد در اتوبان تهران کرج بهترین کمپین تبلیغات محیطی را برایتان فراهم می کند.

01

پرترافیک ترین
اتوبان کشور

اتوبان کرج تهران یکی از پرتردد ترین و اصلی ترین جاده های کشور محسوب می شود. بسیاری از مردم همراه با خانواده به تعطیلات می روند و یا با رفتن به سد کرج یا باغ ها و محیط های حاشیه رودخانه در ابتدای جاده چالوس وقت خود را سپری می کنند. تردد در این اتوبان و بازدهی خوب تبلیغات محیطی در آن موجب شده است تا صاحبین مشاغل و شرکت های تجاری برای اجاره و سرمایه گذاری بیلبورد های اتوبان تهران کرج همواره هزینه زیادی را پرداخت کنند.

02

در مسیر معروف ترین
صنایع کشور

اتوبان تهران کرج در میان بسیاری از کارخانه ها و شرکت های صاحب نام ایرانی قرار گرفته است. این یک فرصت طلایی برای معرفی و تبلیغ شرکت های نوپا در این منطقه تجاری-صنعتی به شمار می رود و به زمینه را برای جذب بازار بزرگی از مصرف کنندگان فراهم می‌کند.
با توجه حجم بالای ترافیک و تردد، در این جاده شاهد اکران بیلبوردهای جذاب و بسیار رقابتی در این خواهیم بود. از این جهت سرمایه گذاری برای اجاره بیلبورد های اتوبان کرج تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

03

در معرض دید
اقشار مختلف

با توجه به ترافیک بالای اتوبان تهران کرج و عبور و مرور مردم از همه نقاط کشور، بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی بر روی پل های عابر پیاده مورد توجه شرکت‌های تبلیغاتی و صاحبان کالا بوده است. اتوبان تهران کرج به دلیل این که پایتخت را به نقاط شمالی و غربی کشور متصل می‌کند، یک شاهراه اصلی است که تبلیغات جاده ای در این اتوبان را پربازده کرده است. وجود شهرک‌های مختلف باعث افزایش تردد و بار ترافیکی شده‌است که این امر موجب توجه ویژه‌به تبلیغات محیطی در این منطقه شده‌است.

رزرو و اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج

رزرو و اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج، به دلیل داشتن طراحی خلاقانه، پیام های تبلیغاتی را به مخاطبان هدف ارائه می دهد. و در بهتر دیده شدن تجارت و کسب و کارتان بسیار موثر است. پس در وهله اول برای داشتن یک تجارت مناسب، در ابتدا نیاز است به درستی توسط مخاطب جامعه دیده شوید. برای رسیدن به این هدف در ابتدا باید تبلیغات مناسبی را انتخاب کنید و با طراحی متفاوت و خاص و رساندن پیام مناسب و صریح به مخاطب می توانید فروش و تبلیغات موفقی داشته باشید. پس از اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تهران میتوانید برای بهتر دیده شدن تبلیغات تان در بیلبوردهای اتوبان تهران کرج اقدام به رزرو تابلو های تبلیغاتی کنید. با رزرو بیلبورد های تبلیغاتی در آزادراه پرتردد و پررفت و آمد تهران کرج به طور قاطعانه برای کسب و کارتان برندینگ ایجاد شده و سبب رونق موسسه ها و شرکت های تان می شود. شما اگر به دنبال توسعه ی کسب و کار خود هستید، ناچار هستید که به فکر انجام تبلیغات بیلبوردی باشید. با این کار مطمئن باشید که یک استراتژی تبلیغی خوبی را در پیش گرفته اید.
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران کرج

اگر به فروش نمی رود؛ به حد کافی خلاق نیست. پس برای فروش موفق هر محصولی می بایست اوج خلاقیت خود را در آن کار بگمارید تا بتوانید به فروشی موفق دست یابید و از بابت آن دست به سودآوری زیادی بزنید. پس تبلیغات در اتوبان تهران کرج را با خلاقیت خود ترکیب کنید تا بیشترین سهم را از بازار رقابتی خود دریافت کنید.

چرا تبلیغات محیطی در اتوبان تهران کرج موثر است ؟

اگر یک سفر جاده‌ای طولانی داشته اید و به اتوبان تهران کرج برسید، حضور ناگهانی و مهیج بیلبورد های تبلیغاتی ممکن است شما را از خوابی آرام بیدار کند. در کلان شهرها و به ویژه نزدیک فرودگاه ها، بیلبورد ها بیشتر در کنار هم قرار می گیرند. این موضوع، دلیل خوبی دارد. زیرا ترافیک در نزدیکی فرودگاه ها بیشتر می‌شود و به عابران زمان بیشتری برای خواندن آنها می دهد. بیلبوردهای تبلیغاتی اتوبان تهران کرج در حالی که به سادگی کنار جاده ایستاده اند، وظیفه خود را به نحو احسنت انجام می دهند و به سرعت بر ذهن بسیاری از مخاطبان تاثیر می گذارند. اگر علم بازاریابی را یک خانواده در نظر بگیریم، یک بیلبورد می‌توانست پسر عموی دوردست و گستاخ باشد. زیرا خیلی وقت‌ها به خاطر در دسترس و جلوی دید نبودن (مثل اجاره بیلبورد تبلیغاتی)، توجهی به آن نمی شود. اما به محض اینکه وارد اتاقی شود و بی‌درنگ تمام توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.
تعرفه بیلبورد تبلیغاتی در کرج

آراد زرین صاحب رسانه تبلیغاتی در سطح کشور

از آنجایی که انتخاب صحیح بازار هدف یکی از فاکتور های اساسی و مهم در بازدهی تبلیغات است، انتخاب بزرگراه تهران کرج در کمپین های تبلیغاتی باعث پوشش دهی اقشار مختلف مردم و دستیابی به نتایج عالی تبلیغاتی می‌شود. جهت آشنایی با مزایای تبلیغات محیطی در سایر اتوبان ها و شهرها صفحات زیر را مطالعه نمایید.

آشنایی با تبلیغات اصولی با بیشترین بازدهی

با افزودن به دانش و علم تبلیغات محیطی، می توانید اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغات بیلبوردی خود نمایید. برای مطالعه بیشتر به صفحه دانشکده آراد مراجعه نمایید.

01

بیلبورد چیست؟

یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی، بیلبورد است. چون بیلبورد های تبلیغاتی در مناطق شلوغ قرار دارند و در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی بیشترین تعداد بازدید و برداشت را کسب می‌کنند. پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود.

اطلاعات بیشتر

02

رزرو بیلبورد

هر کسب‌و‌کاری برای موفقیت نیاز به جذب مشتری دارد. بازاریابی، مراحلی را که کسب‌وکارها برای جذب و حفظ مشتریان می‌گذرانند را توصیف می‌کند که شامل داشتن تبلیغاتی است که آگاهی مصرف‌کننده را در مورد محصولات و خدمات افزایش می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

03

کمپین تبلیغات محیطی

در کمپین‌های تبلیغات محیطی در صورت استفاده مؤثراز ابزارها یا پیام‌های ارتباطی، انتخاب زمان و مکان‌های مناسب برای تبلیغ کسب و کار و تجارت شما می توانند آگاهی، علاقه و همچنین تمایل مشتریان بالقوه به محصولات یا خدمات شما را افزایش می‌دهند.

اطلاعات بیشتر

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در اتوبان تهران کرج

با توجه به ترافیک بالای اتوبان تهران کرج، نصب و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی بر روی پل های عابر پیاده (عرشه پل) مورد توجه شرکت های تبلیغاتی و صاحبان کسب و کار بوده است. اتوبان تهران کرج یک شاهراه اصلی محسوب می‌شود و تبلیغات جاده ای در این اتوبان بسیار پربازده است. این مسیر همواره دارای ترافیک سنگین بوده که این امر موجب شده که به تبلیغات در این ناحیه توجه ویژه ای شود. بر همین اساس، هزینه اجاره بیلبوردهای اتوبان تهران کرج، همواره رقم متفاوتی را به خود اختصاص داده است. تعرفه بیلبوردهای ورودی و خروجی اتوبان تهران کرج قیمت های یکسانی ندارند، بنابراین نمی توان قیمت تعیین شده و پایه ای را اعلام نمود. برای مثال به دلیل وجود رقابت میان صاحبان صنایع اجاره بیلبورد در تهران و بیلبوردهای تبلیغاتی در اتوبان های همت و آزادگان باعث شده تا جزء پرفروش ترین بیلبوردها به حساب آیند.
تابلو تبلیغاتی جاده تهران کرج

خلاقیت یعنی هوش سرگرم کننده.

امتیازات و برتری های اجاره تابلو تبلیغاتی در اتوبان تهران کرج

تابلوهای تبلیغاتی به دلیل ابعاد بزرگ، بهترین ابزار برای ایجاد جلب توجه در سطح شهر و جاده ها هستند. اجاره تابلو تبلیغاتی اتوبان تهران کرج یکی از بهترین گزینه ها برای نمایش پیام های ساده و اثرگذار هستند. اکثر مردم می توانند به راحتی پیام خلاقانه مورد نظر در بیلبورد را حدس بزنند و مدتی به آن خیره شوند.
بیلبورد های اتوبان تهران کرج قادر به دستیابی به مخاطبین بالا می باشد و همین امر رقابت بر سر طراحی های خیره کننده را افزایش داده است. هر چه نگاه بیشتری را به سمت خود جلب کنید به برندسازی و جذب مشتری نزدیک تر می شوید. میتوان با اطمینان گفت رزرو بیلبورد در اتوبان تهران کرج برای انواع کسب و کارها بیشترین میزان بازدهی را در بر دارد. رانندگانی که هر روز در مسیر رفتن به محل کار خود از اتوبان تهران کرج می‌گذرند و بیلبورد های یکسان یا سریالی را می‌بینند، بیشتر تحت تاثیر قرار می‌گیرند. چنین تکراری می تواند ارزشی ایجاد کند که در افزایش آگاهی از برند و ایجاد شبکه فروش موثر است.

نکات مثبت برای افزایش اثر گذاری بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران کرج

بیلبورد تبلیغاتی محکوم به دیده شدن هستند. تبلیغات از طریق آگهی‌ های تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی بزرگ‌نمایی می‌شوند، با فشار دادن یک دکمه از دسترس خارج می‌ شوند. اما بیلبوردها، سرنشینان چشمشان به جاده است، به خصوص اگر راننده باشند. به عبارت دیگر بیلبورد تبلیغاتی مخاطبین شما را محکوم به دیدن تبلیغ می کنند. صرف هزینه برای هر اکران بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران کرج. حتی گران قیمت ترین بیلبورد تبلیغاتی هم می تواند در صورت مشاهده شدن توسط تعداد زیادی از افراد، هزینه پایینی را برای هر نمایش ارائه دهد، زیرا تبلیغات نوعی سرمایه گذاری است. بیلبوردهای تبلیغاتی مانند آن پسر عموی گستاخ و پرهیاهو می توانند حضور خود را برجسته کنند. برای اثرات مثبت در کمپین تبلیغات محیطی خود، به این موارد توجه کنید:

  • اطلاعات کم اما با ارزش را در اختیار مردم قرار دهید. در واقع، توصیه می شود شعار تبلیغاتی خود را در محدوده 10 کلمه نگه دارید.
  • هدف قرار دادن یک گروه خاص از افراد را متوقف کنید. افق دید خود را بزرگ کنید تا به مخاطبان بزرگ و متنوع تری دست یابید.

ارزش های همکاری با آراد زرین

کارشناسان حرفه ای هلدینگ آراد با بیش از 25 سال تجربه، مجری تبلیغات محیطی گسترده در سراسر ایران بوده‌اند. اجرای کمپین های تبلیغاتی برندهای مطرح، تداوم موفقیت و حضور پررنگ ما در حوزه بیلبورد تبلیغاتی، گواه این ادعاست.

01

مشاوره تبلیغاتی نسبت به نوع کسب و کار

02

نوشتن کمپین تبلیغاتی نسبت به بودجه اختصاص داده شده

03

سناریو نویسی و پیاده سازی آن در طرح های بیلبورد

04

اجرا و گزارش اکران به صورت هفتگی

چه ویژگی هایی آراد زرین را متمایز می کند؟

شرکت آراد زرین، با اختلاف یکی از متفاوت ترین و بهترین شرکت های تبلیغات محیطی می باشد. با توجه به مواردی که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد، تفاوت سطح ما با سایر رقبا را ملاحظه خواهید کرد.

01

صاحب رسانه در سراسر کشور

آراد زرین، صاحب رسانه در سراسر کشور است و با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد.
کمپین‌های تبلیغاتی برای برندسازی
بهتر و معرفی کسب و کار بسیار
سودمند و به‌صرفه هستند.

02

امکان تهاتر به ازای تبلیغات

تهاتر، روش داد و ستد خدمات یا کالا بین دو یا چند شریک تجاری، بدون استفاده از پول ( یا هرچیزی مربوط به پول مانند کارت اعتباری یا چک) است. صاحبان کسب و کار بدون پرداخت ریالی می‌توانند به دیده شدن کسب و کار و فرآیند برندسازی خود کمک کنند.

03

کاملا بدون واسطه

ما امکان خرید بیلبورد به طور مستقیم و بدون واسطه را برای صاحبان کسب و کارها و برندها فراهم ساخته ایم. این کار باعث حذف هزینه‌های اضافی می‌شود و این هزینه‌ها می‌توانند صرف تبلیغات بیشتر و بهتر و ماندگاری شما در ذهن مخاطب شوند.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب

مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب

مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

05

بهترین‌ و مناسب‌ترین قیمت بیلبورد

آراد زرین، تنها شرکتی است که بدون حضور در مزایده‌های شهرداری، صاحب بیلبورد است. این مجموعه سازنده پل عابر پیاده است و به‌صورت کاملا مستقل تبلیغات محیطی(بیلبورد و عرشه پل) ارائه می‌دهد، حتی ارزانتر از شهرداری!

افتخار همکاری با برندهای معتبر

سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در مراحل مختلف رزرو بیلبورد تهران کرج (تابلو تبلیغاتی اتوبان تهران کرج) با آن مواجه شوید را مطالعه نمایید.

چرا رزرو بیلبورد در اتوبان تهران کرج

تبلیغات اتوبان تهران – کرج در نزدیکی بسیاری از کارخانه ها و شرکت های صاحب نام ایرانی قرار گرفته است. این یک فرصت طلایی برای معرفی و تبلیغ برای شرکت های نوپا در این منطقه تجاری صنعتی به شمار می رود و زمینه مناسبی را برای جذب بازار بزرگی از مصرف کنندگان و بازاریابی B to B فراهم می کند.
از آنجایی که افراد بسیار زیادی ساعت ها در این اتوبان در حال رفت و آمد هستند و حجم تردد زیاد است، بیلبورد اتوبان تهران کرج بسیار مورد توجه قرار می گیرد. از این جهت سرمایه گذاری برای اجاره بیلبورد های اتوبان تهران کرج از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در اتوبان تهران کرج

قیمت بیلبوردهای تبلیغات محیطی در اتوبان تهران کرج به عوامل متعددی مانند مساحت، فصل، مکان بیلبورد و ترافیک منطقه و موقعیت بستگی دارد. همین موضوع بر قیمت بیلبوردها در اتوبان تهران کرج تأثیر می گذارد. کلینیک تبلیغات محیطی آراد به دلیل بهره مندی از انواع بیلبوردها افتخار همکاری با مطرح ترین برندهای کشور را داشته است. همچنین با اجاره انواع بیلبورد درمکان های مختلف سعی کرده این بستر تبلیغاتی را برای تمامی مشاغل با هر هدف و بودجه ای فراهم کند. بیلبوردهای اتوبان تهران کرج با توجه به اندازه و موقعیت مکانی خود دارای قیمت های متفاوتی هستند.

برای رزرو آنلاین بیلبورد اتوبان تهران کرج چه کاری انجام دهیم؟

جهت مشاوره و رزرو بیلبورد آنلاین و اطلاع از هزینه تبلیغات بیلبوردی در اتوبان تهران کرج با شماره 09128356802 تماس بگیرید.

جهت مشاوره و رزرو بیلبورد در اتوبان کرج قزوین و سایر جاده های ایران با شماره 09128356802 تماس حاصل فرمایید.

تعرفه بیلبورد تهران کرج

بیلبورد تهران کرج

لیست بیلبورد اتوبان تهران کرج

هزینه بیلبورد در اتوبان تهران کرج

قیمت بیلبورد اتوبان تهران کرج

هزینه تابلو تبلیغاتی بزرگراه تهران کرج

اجاره و رزرو عرشه پل جاده تهران کرج

تبلیغ پل هوایی آزادراه تهران کرج

12 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران کرج»

  1. سلام
    تعرفه جدید تابلو تبلیغاتی آزادراه تهران کرج توی سال جدید چند درصد افزایش قیمت داشته؟

    1. سلام و درود
      برای کسب اطلاعات مورد نظرتان در مورد تعرفه بیلبوردهای جاده تهران کرج 1402 و تاریخ اکران آن ها، می توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. ممنون از توجه شما

    1. باسلام
      برای کسب اطلاعات مورد نظرتان می توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. تشکر از توجه شما

  2. آقای اقبالی

    برای اجاره بیلبورد اتوبان تهران کرج چه مکان هایی قابل اکران است؟ لیست تابلو ها رو میخواستم

    1. سلام و درود بر شما
      برای کسب اطلاعات مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. پس از انجام مشاوره لیست تابلوهای درخواستی برای تابلو تبلیغاتی اتوبان تهران کرج همراه با قیمت و ابعاد و لوکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  3. مرجان دیانتی

    سلام و خسته نباشید. برای یک کسب و کار کوچک و نو پا، چه مشاوره تبلیغاتی دارید؟

  4. مرجان دیانتی

    سلام و عرض ارادت. تصاویر تابلو های تبلیغاتی اتوبان تهران کرج رو کجا می تونم ببینم؟

  5. مرجان دیانتی

    از نظر شما کمپین تبلیغاتی موثر در اتوبان تهران کرج دارای چه ویژگی هایی است؟

  6. مرجان دیانتی

    تعرفه قیمت شما برای بیلبورد های تبلیغاتی اتوبان تهران کرج در چه محدوده ایی قرار دارد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان