نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تبلیغات محیطی در لواسان + اجاره و تعرفه


اجاره بیلبورد در لواسان، به دلیل وجود جاذبه های گردشگری و فرهنگی می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات محیطی در این شهر باشد. لواسان، مرکز بخش لواسانات در شهرستان شمیرانات و یکی از شهرهای استان تهران است. این شهر به دلیل وجود آ‌ب‌وهوای ییلاقی، چشم‌اندازهای سرسبز و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیرش، گردشگران زیادی را از اکثر نقاط کشور به‌سوی خود می‌کشاند و باعث می‌شود هر روز تردد در این شهر بیشتر شود. شما می‌توانید مکان مناسب را از لیست بیلبورد تهران انتخاب کنید.

قطعا لواسان به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی، گردشگری و آب‌وهوای ییلاقی اکثر قشرهای ثروتمند به این شهر در حال رفت و آمد هستند. به همین دلیل جاده شهر لواسان همیشه پرتردد است. به همین دلیل این منطقه بهترین موقعیت برای تبلیغات محیطی و بیلبورد می باشد. با تبلیغات محیطی لواسان شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید.

شرکت تبلیغاتی در لواسان
تبلیغات در لواسان
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در لواسان
مجری تبلیغات محیطی در لواسان

تعرفه اجاره بیلبورد در لواسان:

یکی از بهترین راه های تبلیغات، تبلیغات در جاده شهر لواسان است. با توجه به ترافیک بالای این جاده بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی بر روی پل های عابر پیاده مورد توجه موسسه های تبلیغاتی و صاحبان صنایع بوده است. جاده و شهر لواسان به دلیل تردد زیاد دارای ترافیک سنگینی است که این امر موجب شده به تبلیغات در این ناحیه توجه ویژه ای شود.همچنین جاده لواسان یکی از پرترددترین جاده کشور محسوب می شود بر همین اساس هزینه اجاره بیلبوردهای ورامین همواره قیمت های مناسبی را به خود اختصاص داده است و همچنین تعرفه بیلبوردهای ورودی جاده از ورودی های مختلف قیمت های یکسانی ندارند و طی برگزاری مزایدات قیمت های تابلوهای مسیر ورودی های لواسان تغییر می کند و بنابراین نمی توان قیمت تعیین شده و پایه ای را اعلام نمود.:

تبلیغات در لواسان

جاذبه های گردشگری در لواسان:

لواسان به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند. و این منطقه به‌عنوان مراکز مهم گردشگری به‌ شمار می‌آید. از معروف ترین منطقه گردشگری می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تپه سرخه
  • رشته کوه‌های هزار دره
  • کوه زینکوه
  • کوه بندک
  • آبشار ناران
  • روستای برگ جهان
  • دریاچه سد لتیان

:

بیلبورد تبلیغاتی در لواسان
هلدینگ تبلیغاتی در لواسان

سرمایه گذاری تبلیغاتی در لواسان:

یکی از ویژگی های لواسان نزدیک بودن به پایتخت است. این امر باعث پیشرفت و تردد زیاد در این منطقه شده است. همچنین از لحاظ آب و هوا و طبیعت یکی از ارزشمند‌ ترین مناطق گردشگری ایران محسوب می شود. علاوه بر تمامی جذابیت‌های این شهر، مردمان آن هم از عواملی هستند که به‌دلیل خوش‌رویی و میهمان‌ نوازی گردشگران را علاقه‌ مند می‌کنند تا بارها و بارها به این شهر سفر کنند. از این رو سرمایه گذاری تبلیغاتی در لواسان به دیده شدن برند و فروش محصولات کمک بسزایی می کند.

شناخته شدن برند یک امر مهم در کسب و کار است، رزرو بیلبورد تبلیغاتی لواسان می‌تواند یک اقدام در راستای این هدف باشید

پیشنهاد می‌کنم نیم نگاهی به صفحه رزرو بیلبورد مازندران داشته باشید.

اطلاعات بیشتر:

عزیزان شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد رزرو بیلبورد و بیلبوردهای تبلیغاتی به صفحه‌های زیر مراجعه کنید.

اجاره بیلبورد

بیلبورد چیست

پاینده و پیروز باشید.

هلدینگ آراد

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در لواسان
شرکت تبلیغاتی در لواسان
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در لواسان
بیلبورد تبلیغاتی در لواسان
4.5/5 - (2 امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «تبلیغات محیطی در لواسان + اجاره و تعرفه»

    1. سلام
      برای اطلاع از میزان زمان مورد نیاز برای رزرو بیلبورد لواسان می‌توانید از بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از میزنان زمان مورد نیاز مطلع شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان