نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

نقش تبلیغات محیطی در برندسازی

انواع تبلیغات محیطی

اگر بخواهیم درمورد نقش تبلیغات محیطی در برندسازی صحبت کنیم باید بگوییم که قبل از هر چیز بهتر است بدانید هر تبلیغی به هر شکلی و در هر زمانی مشکل گشا نیست.

تبلیغات شما اگر اصولی نباشد یا درست طراحی نشده باشد یا در زمان نامناسب اجرا شود می‌تواند کل سرمایه شما در کار را در معرض خطر قرار دهد.

برای تبلیغاتی محیطی می‌توان از روش های زیر استفاده کرده:

خرید بیلبورد

بیلبورد عرش پل

استرابورد

مبلمان شهری

تبلیغات در مراکز خرید

پروژکتور بر روی ساختمان‌ها

عروسک‌های تن‌پوش تبلیغاتی

تبلیغات درون داروخانه‌ها

درون هتل

نمایش‌گرهای دیجیتالی

پوسترهای دیواری

نمایش‌گرهای درون دانشگاه‌ها

رسانه‌های داخل پمب بنزین‌ها

رسانه‌های ساحلی

تبلیغات پیست‌های اسکی

برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به این ویدیو در یوتیوب که بخشی از اطلاعات این بخش از این ویدیو است مراجعه کنید.

تاثیر تبلیغاتی محیطی در برندسازی

چرا تبلیغات محیطی؟

بهتر است برای بهتر درک کردن این موضوع که چرا می‌توانیم برای تبلیغات خود از تبلیغات محیطی استفاده کنیم به پادکست زیر که در رابطه با چرایی رزرو بیلبورد است گوش دهید.

اهمیت تبلیغات محیطی در برندسازی

تا بحال شده صدای موسیقی را بشنوید بعد یک آهنگ در ذهن شما اجرا شود و شما همزان با آن موسیقی شعری که به ذهنتان می‌آید را بخوانید؟

یا کلمه یا جمله‌ای را بشنوید و آن شمارا یاد یک فیلم یا یک تکه از آهنگ بیندازد؟

تبلیغات هم همین کار را برای برند شما انجام می‌دهد به‌خصوص تبلیغات محیطی!

اهمیت تبلیغات محیطی در برندسازی

قرار نیست شما مستقیماً با تبلیغات محیطی بفروشید! شاید تعجب کنید که ما همچین چیزی بگویم ولی خب این چیزی است که وجود دارد

تبلیغات نام برند شمارا در ذهن مخاطب تکرار و تکرار می‌کند تا زمانی که مخاطب بخواهید از خدمات یا محصولاتی که شما آن را ارائه می‌دهید استفاده کند

آنگاه است که ممکن است با دیدن آن خدمات و محصولات یاد برند شما بیفتند و احتمال اینکه به سراغ شما بیاید ممکن است افزایش پیدا کند.

پیشنهاد خواندن:

تاثیر برندسازی بر افزایش فروش

بعد از اینکه نام برند شما در ذهن مخاطبین‌تان ماندگار شد آن ها در طول زمان ممکن است به مشتری‌های شما تبدیل شوند، و کیفیت کار شما و کیفیت خدمات شماست که بعد از آن فرایند تبدیل مشتری به مشتری وفادار راحت‌تر می‌کند.

اگر تبلیغات محیطی خوبی رفته باشید و مخاطبین شما آن را دیده باشند ممکن است داستان تبلیغات محیطی شمارا برای دوستانشان تعریف کنند و اینگونه شما نه تنها نام خود را در ذهن مخاطبین‌تان ماندگار کردید و مخاطبینی که از وجود شما خبر نداشتند را از وجود خود باخبر کردید بلکه بازاریابی دهان به دهان برند خود راهم نیز قدرت بخشیدید.

بازاریابی دهان به دهان به طور خلاصه یعنی مشتریان و مخاطبین شما برند شمارا پیش دوستان و آشنایان خودشان تبلیغ کنند.

نقش بیلبورد در تبلیغات محیطی

در تبلیغات محیطی شاید بتوان گفت که بیلبورد مهمترین و موثرترین شیوه تبلیغات محیطی است اما باید بگوییم این مسئله به حوزه کسب و کار شما برمی‌گردد که ممکن است شیوۀ دیگری از تبلیغات محیطی برای شما سودمندی بهتر و بیشتر داشته باشد.

بیلبوردهای تبلیغاتی از پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب برندینگ شما و معرفی برند شما دارند مخصوصاً اگر در جای مناسب اکران شده باشند

این نکته را به یاد داشته باشد اگر قصد رزرو بیلبورد دارید باید نکاتی را رعایت کنید صرفاً رزرو کردن یک بیلبورد شمارا از فرش به عرش یا تاثیرات مثبت فراوان نمی‌گذارد ممکن است حتی به ضرر شما این بیلبورد تمام شود اگر اصول را در آن رعایت نکرده باشد.

پیشنهاد می‌کنیم در راستای همین موضوع به پادکست زیر که 4 ویژگی یک بیلبورد خوب است گوش دهید

درآخر

اگر بتوانید یک استراتژی خوب برای تبلیغات محیطی خود انجام دهید با طراحی درست و اصول درست می‌توانید نتایج قابل توجهی از تبلیغات محیطی خود ببینید

و اگر برعکس این کار را انجام دهید ممکن است نتیجه‌ای منفی برای شما داشته باشد نتیجه‌ای که ممکن است برای شما ناخوشایند باشد.

شرکت تبلیغاتی آراد زرین با بیش از 750 بیلبورد آمادگی این را دارد تا در کمپین تبلیغاتی محیطی‌تان شمارا یاری رساند؛ برای دریافت مشاوره و انتخاب و رزرو بیلبورد مورد نظرتان از بخش تماس باما یا دکمۀ زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خودرا مطرح کنید و درصورت تمایل اقدام به رزرو بیلبورد مد نظر خود کنید.

برای مطالعه بیشتر:

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو بیلبورد و بیلبوردهای تبلیغاتی به صفحه‌های زیر مراجعه کنید:

اجاره بیلبورد

بیلبورد چیست

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان