نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اهمیت و تاثیر بیلبوردهای تبلیغاتی

بسیاری از صاحبان کسب و کار با اشتیاق با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنند و محصولات و خدماتی را برای رفع نیازهای آن‌ها ارائه می نمایند. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار باید مطمئن شوید که تبلیغات فضای باز شما چگونه علاقه و نیاز مشتریان را در اولویت قرار می دهید.

با توجه به اینکه تبلیغات زندگی ما را تحت الشعاع قرار می دهد، به راحتی می توان این سوال را مطرح کرد که تبلیغات محیطی چقدر دوام خواهند داشت؟

بیلبوردها، به طرز ماهرانه ای دارای خوانایی، ماندگاری و چشم نوازی هستند. آن‌ها به خوبی توجه مخاطب را به خود جذب می کنند و نسبت به اشکال مختلف تبلیغات در ذهن مخاطب ثبت می‌شوند. تبلیغات بیلبورد، اغلب برای عابران پیاده و کسانی که در امتداد جاده رانندگی می کنند قابل مشاهده است و باید به گونه‌ای باشند که مخاطب هنگام رو به رو شدن با آن‌ها در مسیر خود متوقف شود. 

در زیر جذاب ترین بیلبوردها را برای الهام گرفتن مشاهده خواهید کرد.

جذاب‌ترین بیلبوردهای تبلیغاتی

Panasonic

این تبلیغ مربوط به برند Panasonic است.  این شرکت برای معرفی محصول اصلاح موی بینی، از سیم های برق به صورت اغراق آمیز و خلاقانه به عنوان موهای زائد استفاده شده است. در واقع از ابعاد قالب فراتر رفته و اجازه داده است که عناصر معمولی (مانند تیرها و سیم‌های برق) با تبلیغ در تعامل باشند. 

Pond’s

گاهی اوقات بهترین راه برای فعال کردن یک نیاز (من به یک اسکراب صورت نیاز دارم) استفاده از مقداری همدلی مناسب است. اگر تا به حال خواستید تمام صورت خود را به دلیل جوش بپوشانید؟

آگهی زیر با نشان دادن اینکه بیمارانی که می‌خواهند در حوزه مراقبت‌های بهداشتی خود سالم‌تر و دقیق‌تر باشند، باید این طرح بیمه سلامت را انتخاب کنند، این یک استراتژی بازاریابی جذاب است.

آگهی بیلبورد کمربند ایمنی

یک تاکتیک عالی استفاده از اشیاء روزمره برای تکمیل پیام بیلبورد و ترغیب مردم به صحبت در مورد آن است. این تبلیغ نشان می دهد که بدون بستن کمربند ایمنی چقدر می تواند خطرناک باشد.  صندلی های عقب نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

Imodium

بیلبورد زیر رول دستمال کاغذ توالت سه بعدی را به صورت بزرگ و خاص نمایش می‌دهد.

Denver Museum of Nature & Science

موزه علم و طبیعت سه بیلبورد را اجاره کرد که یکی پس از دیگری طوری قرار داده شده بودند که انگار در حال باز کردن یک بسته شکلات هستید. این تبلیغ ما را نیز وادار می کند که نمایشگاه شکلاتی را که آن‌ها تبلیغ می کنند را بررسی کنیم.

Oldtimer

این تابلو تبلیغاتی متعلق به یک رستوران و استراحتگاه بین راهی است که محلی برای استراحت و غذا خوردن مسافران است. 

.Miele

این بیلبورد خلاقانه باعث می‌شود که هر گاه حین رانندگی از داخل تونل عبور می کنید به یاد این تبلیغ بیفتید و نام برند و محصول در ذهن شما ماندگار شود.

استفاده موثر از تابلوهای تبلیغاتی (زمانی که فقط چند ثانیه فرصت دارید توجه کسی را به خود جلب کنید) کار ساده ای نیست. جدا از انتقال واضح پیام برند شما، تبلیغات بیلبورد شما باید جالب و خاطره انگیز باشند.

3.4/5 - (8 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان