نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

مزایای تبلیغات سه بعدی

در این مقاله قصد داریم نگاهی عمیق به تبلیغات سه بعدی در ایران داشته باشیم تا بتوانید آن‌ها را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید و به نتایج عالی برسید.

تبلیغات سه بعدی چیست؟

تبلیغات سه بعدی شامل زنده کردن چیزی است که به مصرف کنندگان منتقل می شود. به این ترتیب، جلب توجه عموم و ایجاد تجربه ای فراگیرتر امکان پذیر است.

به عنوان مثال، در گذشته زمانی که شخصی تبلیغی را در تلفن همراه خود می دید، تنها یک تصویر ثابت یا یک ویدیو را مشاهده می کرد. اکنون با ظهور تبلیغات سه بعدی، افراد می توانند با محصول تعامل داشته و آن را بچرخانند تا از زوایای مختلف آن را ببینند و در نتیجه دید واقعی تری نسبت به آن داشته باشند.

تبلیغات سه بعدی شامل ایجاد مدل های واقعی محصول سه بعدی است که مشتریان شما می توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند، همان‌طور که با محصول فیزیکی شما تعامل دارند. تبلیغات سه بعدی اغلب با تبلیغات واقعیت افزوده (AR) استفاده می شود تا با وارد کردن محصول شما به فضای واقعی کاربر، یک تجربه کاربری همه جانبه ایجاد کند.


چگونه تبلیغات سه بعدی در ایران بر بازاریابی تاثیر می گذارد؟

دنیای بازاریابی و تبلیغات پیوسته در حال تحول و نوآوری است. در این زمینه، فناوری متحد بزرگ برندها در ارائه تجربیات جدید به مصرف کنندگان است و تبلیغات سه بعدی نمونه ای از این موضوع است. تا آن‌جا که این شکل از تبلیغات یک عنصر اساسی در استراتژی های تبلیغاتی خلاقانه است.


تبلیغ همراه من، شرکت همراه اول



مزایای تبلیغات سه بعدی در ایران

هم تبلیغات سه بعدی در فضای باز ( تبلیغات محیطی) و هم نوع دیده شده در دستگاه های کاربران، مزایای متعددی برای شرکت ها دارد. این مزایا عبارتند از:

  1. افزایش ترافیک وب: تبلیغات سه بعدی که کاربران می توانند به خوبی از  آن استفاده کنند، این قابلیت را دارد که تجربه بسیار کامل تری ایجاد کند، زیرا امکان مشاهده کامل محصولات بدون خروج از خانه وجود دارد. به همین دلیل، مشتریان به احتمال زیاد به شرکت شما اعتماد می کنند و احساس راحتی بیشتری برای خرید از راه دور دارند. به همه این دلایل، تبلیغات سه بعدی یک روش عالی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک است.
  1. شخصی سازی: تبلیغات سه بعدی در ایران به کاربران این امکان را می دهد که با یک کلیک ساده بررسی کنند که محصولات در زمان واقعی چگونه به نظر می رسند. این توانایی شخصی سازی تجربه آنلاین برای عموم بسیار جذاب است و وفاداری و اعتماد آن‌ها را نسبت به برند افزایش می دهد.
  1. نرخ تبدیل بالا: با تبلیغات سه بعدی، عموم مردم دیگر مجبور نیستند منتظر بمانند تا محصول به خانه برسد تا بررسی کنند که آیا مورد پسند خود است یا خیر، بلکه می توانند قبل از خرید آن بررسی کنند. به این ترتیب آن‌ها می توانند خریدهای هوشمندانه تری انجام دهند و نرخ بازگشت شما کاهش می یابد، در حالی که مشتریان تکراری شما نیز افزایش می یابند.
  1. ارتباط قوی با مخاطب: بازاریابی شغلی است که شامل برانگیختن احساسات مردم است و تبلیغات سه بعدی می تواند این کار را آسان کند. توانایی آن در ایجاد تجارب فراگیر باعث می شود که مخاطب بیشتر به سمت برند و هر چیزی که ارائه می دهد جذب کند.



تبلیغات سه بعدی جذاب

تبلیغ سه بعدی برند umbrella


تبلیغات سه بعدی کجا استفاده می شود؟

اساساً، تبلیغات سه بعدی را می توان در چندین منطقه یا فضا اعمال کرد.

  • تبلیغات در فضای باز (خارج از خانه): این نوع به دلیل اینکه معمولاً روی صفحه نمایش های بزرگ ( بیلبورد) پخش می شود، چشم نوازترین است. آن‌ها تأثیر زیادی بر بیننده می گذارند، به طوری که در بسیاری از موارد، برخی از کمپین ها در فضای مجازی پخش می شوند. با این حال، به دلیل هزینه بالای آن‌ها، معمولاً توسط کسب و کارهای  بزرگ‌تر استفاده می شوند.
  • دستگاه های کاربر: این دستگاه بیشترین استفاده را در همه شرکت ها دارد، زیرا سرمایه گذاری کمتری را در بر می گیرد. راه های زیادی وجود دارد که از طریق آن‌ها می توان تبلیغات سه بعدی را روی دستگاه ها (تلفن های همراه، تبلت ها یا رایانه ها) پیاده سازی کرد. گسترده ترین آن در تجارت الکترونیک است، جایی که کاربر می تواند تصویری سه بعدی از ظاهر محصولی که می خواهد بخرد را دریافت کند.
  • ترکیبی از هر دو: در این مورد، تبلیغات سنتی در فضای باز با استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای ارائه یک تجربه بازاریابی دیجیتال سه بعدی ترکیب می شوند.

چند نمونه از تبلیغات سه بعدی

نقش تبلیغات
تبلیغات در ایران
تبلیغات سه بغدی

تبلیغات سه بعدی و بیلبورد

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان