نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

قبل از هر تصمیمی
صحبت های کارشناسان ما را بشنوید

اجاره و رزرو بیلبورد تبلیغاتی در اهواز (استان خوزستان)

اجاره و رزرو بیلبورد تبلیغاتی در اهواز (استان خوزستان) را می توان بسیار با اهمیت و استراتژیک دانست. به واسطه حضور در کنار خلیج فارس و رفت و آمدهای زمینی بسیار از این شهر به سایر شهرهای ایران، اهواز را میتوان یکی از مناطق پویای ایران دانست.
وجود شرکت های نفتی و گازی و هم مرز بودن با کشور عراق یکی دیگر از دلایل پرتراکم بودن استان خوزستان و نهایتا بستری مناسب برای انجام تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد (تبلیغات بیلبوردی در اهواز) می باشد.

لیست بیلبوردهای تبلیغاتی اهواز (خوزستان)

ردیفموقعیت مکانی بیلبوردمتراژ
1ساحلی شرقی، حدفاصل پل هفتم و تقاطع خرمکوشک (دید از پل هفتم)36 متر مربع
2ساحلی شرقی، حدفاصل پل هفتم و تقاطع خرمکوشک (دی از پل طبیعت)36 متر مربع
3امانیه بلوار انقلاب، پل عابر پیاده (دید از پل روگذر)45 متر مربع
4حاشیه جنوبی پل پنجم، دید از اتوبان گلستان60 متر مربع
5حاشیه جنوبی پل پنجم، دید از اتوبان جمهوری60 متر مربع
6اتوبان گلستان، پل عابر پیاده حدفاصل میدان دانشگاه چمران به میدان گلستان45 متر مربع
7اتوبان گلستان، پل عابر پیاده حدفاصل میدان دانشگاه چمران به میدان دانشگاه چمران45 متر مربع
8بلوار پاسداران، پل عابر پیاده، ورودی زیتون کارمندی (دید از میدان فرودگاه)30
9میدان پنج نخل، حاشیه جنوبی میدان60
10شهرک کیانشهر انتهای بلوار مدرس72
11بلوار آیت الله بهبهانی حد فاصل میدان چهارشیر به خیابان نادری50
12بلوار آیت الله بهبهانی تقاطع بازار امام دید از پل زیبایی60
13سلمان فارسی جنب پل چهارم (سه وجهی)40
14بلوار گلستان، میدان دانشگاه شهید چمران، حاشیه جنوبی90
جهت دریافت مشاوره برای کمپین های تبلیغاتی
با کارشناسان گروه اقتصادی آراد تماس بگیرید

چرا سرمایه گذاری تبلیغاتی در اهواز؟

اجاره بیلبورد اهواز می تواند تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار داشته باشد. اهواز مرکز استان خوزستان، یکی از کلان‌شهرهای ایران است. مزایای تبلیغات در اهواز (استان خوزستان) بسیار زیاد است، در برخی از نکات و دلایل انتخاب اهواز را به عنوان شهری برای انجام تبلیغات بیلبوردی بررسی می‌کنیم. قطعا تبلیغات محیطی در اهواز از موثرترین و کارآمد ترین نوع تبلیغات است.

01

یکی از بزرگ ترین
شهرهای ایران

خوزستان با جمعیتی بالغ بر 1.7 میلیون نفر، چهارمین شهر پرجمعیت و با مساحت حدودی 19 هزار هکتار پنجمین شهر بزرگ ایران به شمار می‌رود.

تبلیغات در مکان های داخل شهر و پر رفت و آمد اهواز میتواند کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن به مردم ارائه کند. با تبلیغات محیطی شما میتوانید نه تنها در اهواز بلکه در کل استان خوزستان برای کسب و کار و صنعت خود محبوبیت و برندینگ انجام دهید.

02

استراتژیک ترین شهر و
قطب درآمد کشور

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، بزرگترین تولید کننده نفت ایران، شرکت ملی حفاری ایران بزرگترین شرکت حفاری کشور، شرکت های فولاد خوزستان از تولید کنندگان فولاد خام کشور و برخی از بزرگترین کارخانه های مادر کشور از جمله: شرکت ملی فولاد ایران، شرکت لوله سازی اهواز، شرکت فولاد اکسین و… از جمله صنایع مهم کشور در اهواز واقع است که باعث جذب همیشگی صنعتگران و مدیران به این شهر می‌شود.

03

پل ارتباطی بین راه های
جاده ای و آبی

آزادی کشتی‌رانی در رود کارون، باعث  رونق زیاد تجارت در استان خوزستان به ویژه شهرهای خرمشهر و اهواز است. همچنین اهواز به دلیل وجود جاده کارون (مسیر اصلی اصفهان- اهواز) به عنوان پل ارتباطی محموله های آبی و خشکی در صادرات و واردات است. به همین جهت در تمامی فصول سال این شهر میزبان بازرگانان و تاجران بسیاری است و از همین بابت تبلیغات محیطی در اهواز توجیه اقتصادی بالایی دارد.

تاثیر اجاره بیلبورد در اهواز

استان خوزستان با مرکزیت شهر اهواز با جمعیتی بالغ بر 1.7 میلیون نفر، هفتمین شهر پر جمعیت و با مساحت حدودی 19 هزار هکتار پنجمین شهر بزرگ ایران به شمار می‌رود. شرکت تبلیغات محیطی آراد با بیش از 1500 رسانه فعال، نه فقط در اهواز بلکه در کل کشور همراه شما خواهد بود.

تبلیغات در مکان های داخل شهر و پر رفت و آمد اهواز می‌تواند کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن به مردم ارائه کند. به واسطه کمپین تبلیغات محیطی شما می‌توانید نه تنها در اهواز بلکه در کل استان خوزستان برای کسب و کار و صنعت خود محبوبیت و برندینگ ایجاد کنید.

شرکتی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات خود را متوقف می کند. مانند کسی است که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.

چرا تبلیغات محیطی در اهواز موثر است ؟

جهت انجام تبلیغات محیطی در اهواز ابتدا لازم است چیستی و چرایی تبلیغات خود را شناسایی کنید و با برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی اقدام به اجاره بیلبورد در اهواز (خوزستان) نمایید و یا با توجه به نوع محصول یا خدمات خود شهرهای دیگر و جاده های مواصلاتی مرتبط با شهر اهواز را نیز به لیست بیلبورد تبلیغاتی در خوزستان (اهواز) اضافه نمایید. ماهیگیری، کارخانه های صنعتی، صنایع نفت و پتروشیمی از جمله مهمترین مشاغلی است که نه تنها شهروندان این استان بلکه، افراد جویای کار از سایر نقاط ایران را نیز به این استان جذب می کند. وجود بنادر مهم در استان خوزستان و جاده های متصل به سواحل یکی دیگر از دلایلی است که می‌توان برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی و رزرو عرشه پل در اهواز انجام دهید.

آراد زرین صاحب رسانه تبلیغاتی در سطح کشور

از آنجایی که انتخاب صحیح بازار هدف یکی از فاکتور های اساسی و مهم در بازدهی تبلیغات است، انتخاب اهواز در کمپین های تبلیغاتی باعث پوشش دهی اقشار مختلف مردم و دستیابی به نتایج عالی تبلیغاتی می‌شود. جهت آشنایی با مزایای تبلیغات محیطی در سایر شهرها صفحات زیر را مطالعه نمایید.

آشنایی با تبلیغات اصولی با بیشترین بازدهی

با افزودن به دانش و علم تبلیغات محیطی، می توانید اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغات بیلبوردی در اهواز نمایید. برای مطالعه بیشتر به صفحه دانشکده آراد مراجعه نمایید.

01

بیلبورد چیست؟

یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی، بیلبورد است. چون بیلبورد های تبلیغاتی در مناطق شلوغ قرار دارند و در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی بیشترین تعداد بازدید و برداشت را کسب می‌کنند. پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود.

اطلاعات بیشتر

02

رزرو بیلبورد

هر کسب‌و‌کاری برای موفقیت نیاز به جذب مشتری دارد. بازاریابی، مراحلی را که کسب‌وکارها برای جذب و حفظ مشتریان می‌گذرانند را توصیف می‌کند که شامل داشتن تبلیغاتی است که آگاهی مصرف‌کننده را در مورد محصولات و خدمات افزایش می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

03

کمپین تبلیغات محیطی

در کمپین‌های تبلیغات محیطی در صورت استفاده مؤثراز ابزارها یا پیام‌های ارتباطی، انتخاب زمان و مکان‌های مناسب برای تبلیغ کسب و کار و تجارت شما می توانند آگاهی، علاقه و همچنین تمایل مشتریان بالقوه به محصولات یا خدمات شما را افزایش می‌دهند.

اطلاعات بیشتر

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در (خوزستان) اهواز

قیمت تبلیغات محیطی در (تعرفه تابلیو تبلیغاتی در اهواز) استان خوزستان به عوامل متعددی مانند مساحت، فصل، مکان بیلبورد و ترافیک منطقه بستگی دارد. همین موضوع بر قیمت بیلبوردها در اهواز تأثیر می گذارد. شرکت تبلیغاتی آراد به دلیل بهره مندی از انواع بیلبوردها افتخار همکاری با مطرح ترین برندهای کشور را داشته است. همچنین با اجاره انواع بیلبورد درمکان های مختلف سعی کرده این بستر تبلیغاتی را برای تمامی مشاغل با هر هدف و بودجه ای فراهم کند. بیلبوردهای اهواز با توجه به اندازه و موقعیت مکانی خود دارای قیمت های متفاوتی هستند.

عکس و قیمت بیلبورد در اهواز

تنها ابزار موفقیت که به یقین به آن نیاز دارید، صرف نظر از این که کارتان چیست این است که بیشتر و بهتر از آنچه از شما انتظار می رود کارایی داشته باشید و به ارائه خدمات بپردازید.

مکان های مناسب بیلبورد در اهواز (خوزستان)

از دیگر عواملی که استان خوزستان از جمله مرکز این استان شهر اهواز را جذاب میکند، تاریخی بودن این استان است. این استان دارای اماکن زیبا و خاصی است که در سایر نقاط کشورمان کمتر به چشم می خورد، از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رودهای کارون و کرخه
  • پل قدیم (دزفول)
  • جزایر خوزستان
  • منطقه باستانی چغازنبیل
  • سازه های آبی شوشتر
  • آرامگاه دانیال نبی
  • شهر باستانی ایذه
  • مسجد جامع شوشتر و …
هزینه اجاره بیلبورد در اهواز

آشنایی با سایر شهرهای خوزستان برای اجاره و رزرو بیلبورد

برای تاثیر بیشتر تبلیغات شهرهای همجوار با مرکز استان خوزستان را نباید دست کم گرفت. این شهرهای مهم عبارتند از:
    • رزرو بیلبورد در اهواز

    • رزرو بیلبورد در خرمشهر

    • رزرو بیلبورد در آبادان

    • رزرو بیلبورد در ایذه

    • رزرو بیلبورد در بهبهان

    • رزرو بیلبورد در سوسنگرد

    • رزرو بیلبورد در دزفول

    • رزرو بیلبورد در شوشتر

    • رزرو بیلبورد در مسجد سلیمان

    • رزرو بیلبورد در رامهرمز

    • رزرو بیلبورد در بندر ماهشهر

    • رزرو بیلبورد در شادگان

    • رزرو بیلبورد در اندیمشک

    • رزرو بیلبورد در شوش

    • رزرو بیلبورد در باغ ملک

    • رزرو بیلبورد در امیدیه

    • رزرو بیلبورد در لالی

    • رزرو بیلبورد در هندیجان

    • رزرو بیلبورد در قلعه خواجه

    • رزرو بیلبورد در گتوند

    • رزرو بیلبورد در رامشیر

    • رزرو بیلبورد در هویزه

    • رزرو بیلبورد در هفتکل

    • رزرو بیلبورد در ملاثانی

    • رزرو بیلبورد در کوت عبدالله

    • رزرو بیلبورد در حمیدیه

    • رزرو بیلبورد در آقاجاری

    • رزرو بیلبورد در الوان (کرخه)

    • رزرو بیلبورد در نهبندان

    • رزرو بیلبورد در دهدز
تصویر بیلبورد اهواز

ارزش های همکاری با آراد زرین

کارشناسان حرفه ای هلدینگ آراد با بیش از 25 سال تجربه، مجری تبلیغات محیطی گسترده در خوزستان و سراسر ایران بوده‌اند. اجرای کمپین های تبلیغاتی برندهای مطرح، تداوم موفقیت و حضور پررنگ ما در حوزه بیلبورد تبلیغاتی، گواه این ادعاست.

01

مشاوره تبلیغاتی نسبت به نوع کسب و کار

02

نوشتن کمپین تبلیغاتی نسبت به بودجه اختصاص داده شده

03

سناریو نویسی و پیاده سازی آن در طرح های بیلبورد

04

اجرا و گزارش اکران به صورت هفتگی

چه ویژگی هایی آراد زرین را متمایز می کند؟

شرکت آراد زرین، با اختلاف یکی از متفاوت ترین و بهترین شرکت های تبلیغات محیطی می باشد. با توجه به مواردی که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد، تفاوت سطح ما با سایر رقبا را ملاحظه خواهید کرد.

01

صاحب رسانه در سراسر کشور

آراد زرین، صاحب رسانه در سراسر کشور است و با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد.
کمپین‌های تبلیغاتی برای برندسازی
بهتر و معرفی کسب و کار بسیار
سودمند و به‌صرفه هستند.

02

امکان تهاتر به ازای تبلیغات

تهاتر، روش داد و ستد خدمات یا کالا بین دو یا چند شریک تجاری، بدون استفاده از پول ( یا هرچیزی مربوط به پول مانند کارت اعتباری یا چک) است. صاحبان کسب و کار بدون پرداخت ریالی می‌توانند به دیده شدن کسب و کار و فرآیند برندسازی خود کمک کنند.

03

کاملا بدون واسطه

ما امکان خرید بیلبورد به طور مستقیم و بدون واسطه را برای صاحبان کسب و کارها و برندها فراهم ساخته ایم. این کار باعث حذف هزینه‌های اضافی می‌شود و این هزینه‌ها می‌توانند صرف تبلیغات بیشتر و بهتر و ماندگاری شما در ذهن مخاطب شوند.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب

مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

04

وجود مشاوران و کارشناسان مجرب

مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، هر زمان آماده هستند که با پیشنهاد کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود بگیرید.

05

بهترین‌ و مناسب‌ترین قیمت بیلبورد

آراد زرین، تنها شرکتی است که بدون حضور در مزایده‌های شهرداری، صاحب بیلبورد است. این مجموعه سازنده پل عابر پیاده است و به‌صورت کاملا مستقل تبلیغات محیطی(بیلبورد و عرشه پل) ارائه می‌دهد، حتی ارزانتر از شهرداری!

افتخار همکاری با برندهای معتبر

سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در مراحل مختلف رزرو بیلبورد در اهواز (اجاره تابلو تبلیغاتی در خوزستان) با آن مواجه شوید را مطالعه نمایید.

چرا تبلیغات محیطی در اهواز موثر است ؟

با برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی اقدام به اجاره بیلبورد اهواز (خوزستان) نمایید و یا با توجه به نوع محصول یا خدمات خود شهرهای دیگر و جاده های مواصلاتی مرتبط با شهر اهواز را نیز به لیست بیلبورد تبلیغاتی در خوزستان (اهواز) اضافه نمایید.

ماهیگیری، کارخانه های صنعتی، صنایع نفت و پتروشیمی از جمله مهمترین مشاغلی است که نه تنها شهروندان این استان بلکه، افراد جویای کار از سایر نقاط ایران را نیز به این استان جذب می کند. وجود بنادر مهم در استان خوزستان یکی دیگر از دلایلی است که میتوان برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در خوزستان (اهواز) انجام دهید.

چرا سرمایه گذار تبلیغاتی در اهواز؟

تبلیغات محیطی اهواز می تواند تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار داشته باشد. اهواز مرکز استان خوزستان، یکی از کلان‌شهرهای ایران است. مزایای تبلیغات در اهواز (استان خوزستان) بسیار زیاد است. قطعا تبلیغات محیطی در اهواز از موثرترین و کارآمد ترین نوع تبلیغات است.

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در اهواز

قیمت بیلبورد تبلیغات محیطی در اهواز استان خوزستان به عوامل متعددی مانند مساحت، فصل، مکان بیلبورد و ترافیک منطقه بستگی دارد. همین موضوع بر قیمت بیلبوردها در اهواز تأثیر می گذارد. شرکت تبلیغاتی آراد به دلیل بهره مندی از انواع بیلبوردها افتخار همکاری با مطرح ترین برندهای کشور را داشته است. همچنین با اجاره انواع بیلبورد درمکان های مختلف سعی کرده این بستر تبلیغاتی را برای تمامی مشاغل با هر هدف و بودجه ای فراهم کند. بیلبوردهای اهواز ( استان خوزستان ) با توجه به اندازه و موقعیت مکانی خود دارای رنج قیمتی متفاوتی هستند.

برای رزرو آنلاین بیلبورد اهواز چه کاری انجام دهیم؟

جهت مشاوره و رزرو بیلبورد آنلاین و اطلاع از هزینه تبلیغات بیلبوردی در اهواز با شماره 09128356802 تماس بگیرید.

جهت مشاوره و رزرو بیلبورد در اهواز (خوزستان) و سایر نقاط ایران با شماره 09128356802 تماس بگیرید.

تعرفه بیلبورد خوزستان

بیلبورد اهواز

لیست بیلبورد اهواز

هزینه بیلبورد در اهواز

قیمت بیلبورد اهواز

هزینه تابلو تبلیغاتی اهواز

اجاره و رزرو عرشه پل اهواز

تبلیغ پل هوایی اهواز

11 دیدگاه دربارهٔ «اجاره و رزرو بیلبورد تبلیغاتی در اهواز (استان خوزستان)»

    1. با عرض سلام و ادب
      برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت بیلبورد اهواز می توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید. باتشکر از توجه شما

  1. مهندس کرمی

    سلام. برای لیست بیلبورد تبلیغاتی اهواز که در سایت هست قیمت به روز میخواستم و اینکه چه مکان هایی قابل رزرو است؟

    1. سلام و درود بر شما
      برای کسب اطلاعات مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید.

  2. مهندس اکبری

    سلام خسته نباشید
    اجاره بیلبورد در اهواز برای کمپین تبلیغاتی گسترده تا چه حد موثر است؟

    1. سلام و درود
      به طور کلی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد نقش مهمی در اطلاع رسانی عمومی و آشنایی با یک برند و محصول دارد. به ویژه اینکه این تابلوها در چندین مکان متفاوت در یک شهر یا در چندین شهر متفاوت باشند که این یعنی دستیابی به مخاطب بیشتر است. در این راستا برای کسب اطلاعات بیشتر و مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید.

  3. سلام علیک
    بیلبورد اهواز اگر بخواهیم رزرو کنیم از چه راهی اقدام کنیم؟تبلیغ تابلو بیلبورد تبلیغاتی برای فروش خارک و رطب میخواستم ببینم صرفه داره یا نه؟مشورت میخواستم. فی امان الله

    1. سلام و درود بر شما دوست عزیز
      برای کسب اطلاعات مورد نظرتان میتوانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.8/5 - (11 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان