نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره تابلو تبلیغاتی در جاده هراز

اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز، یکی از بهترین گزینه های تبلیغات محیطی می باشد. صاحبان کسب و کار های بزرگ بسیار علاقه مند هستند تا تبلیغات جاده ای خود را در این مسیر انجام دهند. این جاده با توجه به پتانسیل بالایی که دارد، توانسته تا رونق بالایی را به کسب و کار ها و برند های مختلف ببخشد. تبلیغات محیطی در جهان امروز، تبدیل به یکی از بهترین انواع تبلیغات گشته است. هر کسب و کاری در جهت رشد و رقابت در بازار و رسیدن به موفقیت در این عرصه پا می گذارد. در ایران نیز، تبلیغات محیطی روز به روز در حال رشد است. به موازات رشد سریع کسب و کار ها و مشاغل و افزایش برند های متفاوت در ایران، بنگاه های تبلیغاتی نیز رشد چشمگیری دارند. اجاره تابلو و بیلبورد در جاده هراز را در این مقاله بررسی می کنیم.

تبلیغات در جاده هراز
بیلبورد تبلیغاتی جاده هراز
بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز
اجاره بیلبورد تبلیغاتی جاده هراز

چرا اجاره تابلو و بیلبورد در جاده هراز؟

ممکن است بعضی از کارفرمایان سوال کنند که چرا باید در جاده ی هراز تبلیغات بیلبوردی برند و شرکت خودشان را انجام دهند؟ شاید در بدو امر به نظر برسد که در خود تهران تابلو های تبلیغی خود را انجام دهند. زیرا تراکم جمعیت در پایتخت بسیار زیاد است و امکان مشاهده شدن تبلیغاتشان زیاد است. این عقیده تا حدی درست است اما قطعا قیمت تابلو های تبلیغاتی در تهران هزینه ی خیلی بیشتری نسبت به اجاره بیلبورد در جاده هراز دارد.

پس می توان با اجاره بیلبورد در جاده هراز هم هزینه ی کمتری نسبت به تبلیغات در تهران بپردازید و هم با توجه به پتانسیل بالایی که دارد و در آن رفت و آمد زیادی اتفاق می افتد تا حدی نتیجه ی پایتخت را به دست آورید. پس با توجه به قیمت اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز، این جاده گزینه ی خوبی برای تبلیغات محیطی شما خواهد بود.

تبلیغات محیطی در محورهای هراز و بازدهی بالای آن

جاده هراز از قدیمی ترین و شگفت انگیزترین جاده های ایران است و آن را می توان مهمترین جاده ارتباطی تهران و مازندران دانست که از کنار رود هراز گذشته و در طول مسیر طبیعت و چشم انداز بکری را به وجود می آورد.

این جاده که نزدیکترین جاده به قله دماوند شناخته می شود، همواره به عنوان زیباترین جاده ایران در میان مردم نیز مشهور است. این جاده تاریخی که پس از جاده چالوس، شناخته ترین جاده ایران است از مناطق زیبای آبعلی، جاجرود، امامزاده هاشم، رودهن و آمل عبور می کند و در این مسیر چشم اندازهای طبیعی مانند تالاب ها و رودخانه ها، آبشارها و جنگل بسیار زیبایی در دامنه رشته کوه های البرز به چشم می خورد که همین دلایل خود این مسیر را به قطب گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل کرده است.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز
مجری تبلیغات محیطی جاده هراز
شرکت تبلیغاتی جاده هراز
اجاره بیلبورد و تابلو تبلیغاتی جاده هراز


مزایا و معایب اجاره تابلو و بیلبورد در جاده هراز

بیلبوردهای محور هراز اکثرا دارای نورپردازی بوده و این مزیت توانسته است، مسئله نگرانی دیده نشدن تبلیغات در شب را برای صاحبان مشاغل حل کند، که این خود امتیازی است که در برخی از جاده ها وجود ندارد. مسافران و رانندگانی که در شب از این جاده حرکت می کنند، به آسانی می توانند تبلیغات را مشاهده نمایند و همان دیدی که در روز برای بیلبورد ها وجود دارد در شب نیز پیدا می باشد.

عیبی که تبلیغات بیلبوردی در جاده هراز دارد، بارندگی های دائمی و فصلی آن است که امکان دارد در زمان هایی به خصوص زمستان، باعث از بین رفتن بافت روی بنر بیلبورد شود که برخی از شرکت های تبلیغاتی برای این مسئله راهکارهایی نیز مشخص کرده اند و جای هیچ نگرانی نمی باشد.

آیا می دانستید با انجام تبلیغات بیلبوردی می توانید تا رشد 200 درصدی پیشرفت نمایید؟

قیمت اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز

محور های هراز به عنوان یک جاده بین المللی و ترانزیتی به شمال کشور شناخته می شود که مسیر های ارتباطی بین شهرهای شمالی ایران و جاده فیروزکوه نیز می باشد و همین دلیل بسیار خوبی است، تا برای اجاره تبلیغات در جاده هراز رقابت بسیار سنگینی باشد. زیرا مشاغل نیز فهمیده اند که برای رشد برند تجاری که دارند، بهترین کار سرمایه گذاری تبلیغات در جاده هراز است.

قیمت اجاره تابلو در جاده هراز نظر به موقعیت و فصل و زمانی که در آن تابلو اجاره می شود متفاوت است. رقبای کسب و کار ها حتما این جاده را جزو استراتژی های تبلیغی خود قرار می دهند. برای کسب اطلاعات دقیق نسبت به قیمت این بیلبوردها می توانید با هلدینگ آراد در تماس شوید و با مشاوران ما مشورت نمایید. 

موقیعیت جاده هراز برای تبلیغات محیطی
شرکت تبلیغاتی جاده هراز


موقعیت مسیر جاده هراز

محور هراز جاده ای است که از شمال شهر دماوند، از نقطه های زیر می گذرد و به شهر آمل می رسد:

  • دره مشاء
  • آبعلی
  • گردنه امامزاده هاشم
  • پلور
  • آب اسک
  • رینه
  • لاریجان

آراد، مجری تبلیغات محیطی در جاده هراز

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغاتی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. هلدینگ تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست. مجری تبلیغات محیطی در محورهای هراز به رشد کسب و کار شما کمک می کنند. شما می توانید شرکت تبلیغاتی در محور هراز را مشاهده کنید و بهترین آن ها را انتخاب کنید.

رزرو بیلبورد تبلیغاتی می‌تواند گامی باشد برای شناخته تر شدن برند شما پیشنهاد می‌کنم یک نگاهی به صفحۀ رزرو بیلبورد مازندران بیاندازید.

اطلاعات بیشتر:

خوانندگان گرامی، شما می‌توانید در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رزرو بیلبورد و بیلبوردهای تبلیغاتی به صفحه‌های زیر مراجعه کنید.

بیلبورد چیست

اجاره بیلبورد

پاینده و پیروز باشید.

هلدینگ آراد

شرکت تبلیغاتی جاده هراز
رزرو بیلبورد تبلیغاتی جاده هراز
اجاره بیلبورد تبلیغاتی جاده هراز
شرکت تبلیغات محیطی جاده هراز
4.7/5 - (3 امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «اجاره تابلو تبلیغاتی در جاده هراز»

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا برای اطلاع دقیق از شرایط رزرو بیلبورد از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان