نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی شیراز

در بازار رقابتی کسب‌وکارها، تبلیغات موثر برای جذب مشتریان و افزایش دیدپذیری برند امری ضروری است. یک رسانه قدرتمند که همچنان به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد، تبلیغات بیلبورد است. در شهرک‌های صنعتی شیراز، این بیلبوردها نقش کلیدی در ارتباط کسب‌وکارها با مخاطبان هدفشان و ایجاد تأثیر برجسته ایفا می‌کنند. این مقاله به اهمیت تبلیغات بیلبورد در شهرک‌های صنعتی شیراز می‌پردازد.

فهرست ها

سرمایه گذاری در تبلیغات شهرک های صنعتی فارس (شیراز)

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی شیراز (فارس)

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی مرودشت

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی آباده

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی اقلید

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی سنگ نی ریز

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی جرسقان

مزایای استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی شیراز

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی شیراز

سرمایه گذاری در تبلیغات شهرک های صنعتی فارس (شیراز)

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی شیراز، که به‌عنوان مراکز کلان صنعتی و تولیدی، جایگاه و اعتبار قابل توجهی در بین صنعتگران و کسب‌وکاها دارند، بسیار حائز اهمیت است. بنابراین، استفاده از تبلیغات محیطی در شهرک های صنعتی شیراز (فارس)، می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا قدرت و حضور خود را در صنعت و بازار ارتقا دهند.

شهرک‌های صنعتی شیراز به عنوان مراکز تولید و صادرات، می‌توانند با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی، محصولات و خدمات خود را به صورت واضح و جذاب به مشتریان داخلی و خارجی معرفی کنند. این بیلبوردها می‌توانند به عنوان نمایندگان برجسته شرکت‌ها در صنعت و بازار برای تبلیغات شیراز عمل کنند.

شهرک‌های صنعتی شیراز به دلیل وجود بیشترین تعداد شرکت‌های فعال در بخش صنعت و تولید در منطقه، جایگاه مهمی در نظام اقتصادی شهر و منطقه دارند. بنابراین، استفاده از تبلیغات محیطی در این شهرک‌ها می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا در محیط رقابتی فعالیت‌های خود را معرفی و ترویج دهند.

استفاده از بیلبوردها در شهرک‌های صنعتی شیراز، برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها فرصتی است تا بتوانند به‌صورت بینشی و خلاقانه پیام‌های خود را به مخاطبان هدف ارسال کنند و توانایی‌ها و تمایز خود را نشان دهند.

بیلبورد شهرک صنعتی شیراز

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی شیراز (فارس)

تبلیغات بیلبوردی در شهرک‌های صنعتی شیراز، برای کسب‌وکارها یک کانال با اهمیت در بازاریابی است. دیدار مداوم برند، تأثیر بالا و قدرت خلاقیت و هزینه‌های مقرون به صرفه از مهمترین فواید استفاده از تابلو تبلیغاتی در شهرک های صنعتی شیراز هستند. در زیر به بیان نام و اهمیت برخی از شهرک‌های صنعتی فارس (شیراز) پرداخته‌ایم.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی مرودشت

شهر صنعتی مرودشت: در استان فارس شهرستان مرودشت واقع شده است. مساحت کل شهرستان 41 هکتار و ناحیه صنعتی 25 هکتار است. موقعیت جغرافیایی آن تا مرکز استان 60 کیلومتر و فاصله آن تا نزدیکترین شهر 5 کیلومتر است. 

اسامی برخی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتنداز: خوراک دام فتح دانه ماها اروند – تولیدی غیر اشرفی – شیراز چلیک.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی آباده

شهر صنعتی آباده در کیلومتر 5 جاده آباده-شیراز واقع شده است. مساحت کل شهرستان 252 هکتار و ناحیه صنعتی 179 هکتار است. موقعیت جغرافیایی آن تا مرکز استان 225 کیلومتر  است. 

اسامی برخی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتنداز: صدف سرام – سنگبری غزال – شرکت آرین بتن ( تولید بتن آماده و قطعات بتنی )

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی اقلید

منطقه صنعتی اقلید در ورودی شهر اقلید از جاده سورمق قرار دارد. مساحت کل شهرستان 123 هکتار و ناحیه صنعتی 83 هکتار است. موقعیت جغرافیایی آن تا مرکز استان 257 کیلومتر  است. 

اسامی برخی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتنداز: شرکت پخش لبنیات اولیایی نمایندگی اعلا ابرکوه – بازرگانی ابوذر – صنایع سنگ حیدری – کارخانه محصولات لبنی غزال اقلید – شرکت دانش بنیان ( فهام صنعت کهن پادنا )

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی سنگ نی‌ ریز

این منطقه صنعتی دارای مساحت کل 186 هکتار و ناحیه صنعتی60 هکتار است.  

اسامی برخی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتنداز: عرضه سنگ ابراهیم بقری – سنگ فروشی و سنگبری صخره – سنگبری مهدیه سنگ – سنگبری آرمین سنگ – سنگبری مشکات نی‌ریز

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی جرسقان

شهرک صنعتی بزرگ شیراز (جرسقان)، در 4 کیلومتری کمربندی جنوب شیراز واقع شده است و دارای مساحت کل 1337 هکتار و ناحیه صنعتی 611 هکتار است. موقعیت جغرافیایی آن تا مرکز استان 5 کیلومتر است. 

اسامی برخی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتنداز: شرکت چسپ و رزین پرسیا زرین آبنوس – صنایع برودتی ممتاز جنوب – کالای چوب و mdf سرو نوین – بازرگانی نوین ( پخش عمده لوازم خانگی ) – شرکت فازگستران – تراشه کنکاوان فارس – شرکت پارس جک شیراز – آبزی گستران پارس.

مزایای استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی شیراز

  • پوشش گسترده و نمایش متمرکز: این مناطق معمولاً با فعالیت‌های صنعتی شلوغی همراه هستند که تعداد زیادی کارگر، کارآفرین و افراد حرفه‌ای را جذب می‌کنند. با قرار دادن بیلبوردها در این مکان‌ها، کسب و کارها می‌توانند به طور مؤثری پیام خود را به مخاطبان هدفمند ارسال کنند. 
  • ایجاد اعتماد و شناخت برند: تبلیغات بیلبوردی می‌تواند به ایجاد اعتماد و شناخت بیشتر در مورد برند کمک کند. با تکرار پیام‌ها و حضور برند در محیط عمومی، مخاطبان به طور طبیعی با برند آشنا می‌شوند و اعتماد بیشتری به آن پیدا می‌کنند.
  • هدفمندی و تارگتینگ:  انتخاب مکان‌های استراتژیک در شهرک‌های صنعتی شیراز، که مخاطبان هدف در آنجا حضور دارند، به کسب و کار امکان می‌دهد تا به گروه هدف خود برسد و بازدهی بالا را تجربه کند.
  • افزایش فروش: اجاره بیلبورد تبلیغاتی می‌تواند به صورت مستقیم به افزایش فروش کسب و کار کمک کند. با جلب توجه مخاطبان و ارائه پیام‌های جذاب و قابل توجه، میزان ترافیک و تقاضا برای محصولات و خدمات شما افزایش می‌یابد. 
  • تمرکز صنعتی: در شهرک‌های صنعتی شیراز، تعداد قابل توجهی کارخانه‌ و واحد صنعتی متمرکز هستند. این تمرکز صنعتی باعث می‌شود که مخاطبان هدف شما، مانند تأمین کنندگان، تولیدکنندگان یا فعالان صنعتی، در این منطقه حضور فعال داشته باشند. تبلیغات بیلبوردی در این شهرک‌ها به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های خود را به صورت مستقیم و مؤثر به این مخاطبان ارسال کنید.
بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک های صنعتی شیراز

به نظر من بزرگترین چیزی که در تبلیغات به دست می آید باورپذیری است و هیچ چیز بیشتر از خود محصول باورپذیر نیست.

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی شیراز

شرکت تبلیغات محیطی آراد زرین، صاحب رسانه فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا به مسیر برندسازی و رشد کسب و کار خود سرعت بخشید. با خرید بیلبورد در شهرک های صنعتی شیراز، می‌توانید کسب و کار خود را به میلیون‌ها نفر معرفی کنید. آراد زرین با بیش از 27 سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم‌های این مسیر را می‌شناسد. در نتیجه به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را از تبلیغات شهرک‌های صنعتی داشته باشید. 

اجاره بیلبورد و تبلیغات محیطی در شهرک های صنعتی شیراز
رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان