نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی اراک (استان مرکزی)

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی اراک، یک روش متداول برای تبلیغات محیطی است. تبلیغات بیلبوردی شهرک صنعتی اراک، به شرکت‌ها و برندها امکان می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی خود را در محل‌های استراتژیک و قابل مشاهده قرار دهند. با توجه به محل قرارگیری تبلیغات، دسترسی به مخاطبان هدف  امکان‌پذیر خواهد شد. بیشترین تعداد مخاطبان ترکیبی از کارکنان شرکت‌ها، مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای محلی، نمایندگان تجاری و صنعتی و سایر اشخاص مرتبط با فعالیت‌های صنعتی هستند. در ادامه برخی از جوانب مرتبط با رزرو بیلبورد در شهرک صنعتی اراک را بررسی می‌کنیم.

فهرست ها

سرمایه گذاری در تبلیغات شهرک های صنعتی اراک (استان مرکزی)

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی اراک (استان مرکزی)

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی خمین

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی شماره ۳ اراک (خیر آباد)

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی آشتیان

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی ایبک آباد

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی کمیجان

مزایای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی اراک

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی اراک (استان مرکزی)

سرمایه گذاری در تبلیغات شهرک های صنعتی اراک (استان مرکزی)

شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از تبلیغات محیطی شهرک های صنعتی اراک، برتری را در بازار رقابتی تجربه کنند. با ایجاد حضور قوی و قابل مشاهده در محل‌های استراتژیک، شرکت‌ها می‌توانند توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و از رقبا متمایز شوند. اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی اراک، به دلیل وجود بزرگترین شهرک‌های صنعتی ایران از نظر تنوع محصول بسیار حائز اهمیت است. این شهر در مسیر شهرهای مهم و پرتردد تهران، قم و اصفهان قرار دارد.
از طرفی این شهر در مسیر ترانزیتی غرب به شرق کشور واقع شده است که تبلیغات در بیلبوردهای جاده ای را بسیار موثر می‌کند. همچنین مسیر بزرگراه اراک – سلفچگان – قم اهمیت این استان را بیشتر می‌کند. بنابراین شما باید مکانی را برای قرار دادن بیلبورد خود در شهرک صنعتی اراک انتخاب کنید که تردد بالایی داشته باشد و از جمعیت مخاطبان هدف شما تشکیل شده باشد. به علاوه، لازم است که با مقررات مربوط به نصب بیلبوردها در شهرک صنعتی اراک آشنا باشید و اطمینان حاصل کنید که اجاره بیلبورد با این مقررات سازگار است. 

قیمت تبلیغات شهرک صنعتی مشهد

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی اراک (استان مرکزی)

تابلوهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی اراک، به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اینجا به بیان نام و اهمیت برخی از شهرک‌های صنعتی اراک پرداخته‌ایم.

 

 

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی خمین

شهرک صنعتی خمین در بزرگراه اراک-اصفهان واقع شده است. فاصله این منطقه صنعتی تا اراک 50 کیلومتر و تا فرودگاه و کمرگ اراک 60 کیلومتر است. وسعت شهرک صنعتی خمین 1000 هکتار می‌باشد.  واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی خمین عبارتنداز: کارخانه ذوب بریس، نانو پلیمر یاس، شرکت ویستا اعتماد ایرانیان، کارخانه رینگ آلومینیومی گام آفرین، کارخانه تولید فروسیلیس، پتروشیمی خمین و نوین پرشین پرچم خمین.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی شماره ۳ اراک (خیر آباد)

شهرک صنعتی خیرآباد، در بزرگراه اراک-تهران و کنار راه آهن سراسری واقع شده و بزرگترین شهرک صنعتی استان مرکزی است. فاصله این منطقه صنعتی تا اراک 30 کیلومتر و تا فرودگاه 34 و تا کمرگ اراک 40 کیلومتر است. وسعت شهرک صنعتی خمین 1000 هکتار می‌باشد. این منطقه صنعتی دارای سه فاز است که بیش از 450 واحد صنعتی مانند ذوب آهن امیرکبیر اراک در حال فعالیت هستند و قرار است شرکت آلومینیوم ایران نیز در این شهرک ساخته شود.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی آشتیان

 شهرک صنعتی آشتیان، در جاده اصلی آشتیان به تهران واقع شده و قطب صنایع پزشکی استان مرکزی است. فاصله آن با شاهراه شمال به جنوب که بین اراک و تهران قرار دارد ۱۶ کیلومتر، فاصله با اراک ۸۰ کیلومتر و با تهران ۲۰۵ کیلومتر است. همچنین این منطقه صنعتی در فاصله ۶۳ کیلومتری ایستگاه راه‌آهن اراک، ۷ کیلومتری راه‌آهن سراسری و ۹۰ کیلومتری فرودگاه اراک واقع شده است. امکان فعالیت صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی، کانی غیرفلزی، نساجی، برق و الکترونیک، سلولزی و … در آن وجود دارد.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی ایبک آباد

 شهرک صنعتی ایبک آباد، در فاصله ۱۷ کیلومتری از شهر اراک قرار دارد. مساحت این منطقه صنعتی معادل ۵۳۱ هکتار است که ۲۵۰ واحد صنعتی در آن درحال فعالیت هستند. فاصله آن با گمرک و فرودگاه اراک ۲۳ کیلومتر و با راه‌آهن سراسری ۲۳ کیلومتر است.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی کمیجان

شهرک صنعتی کمیجان، یکی از قطب‌های مهم صنعت در ایران است و در جاده کمیجان-همدان واقع شده است. فاصله این منطقه صنعتی تا اراک 95 کیلومتر و تا همدان 85 کیلومتر است. فاصله با کمرگ اراک 95 کیلومتر و تا فرودگاه 98 کیلومتر می‌باشد.

شرکت‌های تولیدی در شهرک صنعتی کمیجان عبارتنداز: کارخانه سنگ آغ داش، کارخانه آسفالت شهرداری، شرکت صنایع شیر دهکده کمیجان (آلتیش) و شرکت دانه‌های کلزا.

مزایای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی اراک

  • ایجاد آگاهی و شناخت برند: با اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی اراک، برندها می‌توانند آگاهی و شناخت برند خود را در بین مخاطبان صنعتی افزایش دهند. این تبلیغات به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به عنوان یک برند قوی و قابل اعتماد در ذهن مخاطبان ثبت شوند.
  • ارتباط مستقیم با مخاطبان: تابلو بیلبورد شهرک‌ صنعتی اراک، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان را فراهم می‌کند. با استفاده از تصاویر جذاب و پیام‌های کوتاه و قوی، برندها می‌توانند پیام خود را به صورت سریع و موثر منتقل کرده و با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.
  • افزایش فروش و تقاضا: با تبلیغات محیطی در شهرک های صنعتی اراک، شرکت‌ها می‌توانند فروش و تقاضای محصولات و خدمات خود را افزایش دهند. به‌خصوص زمانی که تبلیغات خلاقانه و جذاب باشد، مخاطبان ترغیب می‌شوند تا محصولات یا خدمات مرتبط را خریداری کنند یا اقداماتی نظیر بازدید از وب‌سایت، تماس تلفنی یا بازدید حضوری انجام دهند.
  • تقویت اعتماد و ارزش‌افزوده: تابلو تبلیغاتی در شهرک های صنعتی اراک، می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا اعتماد مخاطبان را به برند و محصولات خود تقویت کنند. با نمایش تبلیغات مناسب و قوی در مکان‌های مناسب و قابل مشاهده، شرکت‌ها می‌توانند ارزش افزوده خود را به مخاطبان نشان دهند و آن‌ها را متقاعد کنند که از محصولات و خدماتشان بهره‌برداری کنند.
تابلو تبلیغاتی در شهرک های صنعتی مشهد

به نظر من بزرگترین چیزی که در تبلیغات به دست می‌آید باورپذیری است و هیچ چیز بیشتر از خود محصول باورپذیر نیست.

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی اراک (استان مرکزی)

کانون تبلیغاتی آراد زرین، با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین‌های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد. صاحبان کسب‌وکار می‌توانند بدون واسطه و به‌طور مستقیم اقدام به رزرو بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی اراک نمایند بدون اینکه هزینه اضافی صرف واسطه‌ها کنند. از طرفی امکان تهاتر با آراد نیز وجود دارد و شما بدون پرداخت هزینه ریالی می‌توانید به رشد برند خود کمک کنید و کسب‌وکار خود را به افرادی که هنوز از وجود شما آگاه نیستند معرفی کنید.

تبلیغات پل هوایی شهرک صنعتی مشهد
رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان