نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تبلیغات بیلبوردی در بابلسر

تبلیغات بیلبوردی در بابلسر از بهترین گزینه ها برای تبلیغات محیطی می باشد. بابلسر از کلیدی ترین و مهمترین شهرهای ایران است. نظر به اینکه این شهر موقعیت جغرافیایی خوبی دارد، و راه های ارتباطی با شهرهای اطراف دارد تبدیل به بستر مناسبی برای تبلیغات محیطی شده است. این شهر از شرایط زندگی هم بسیار مساعد است. جمعیتی که در این شهر وجود دارد علاوه بر بافت بومی که دارد مهاجرانی از اطراف هم در این شهر گرد آمده اند. جمعیت متنوع از لحاظ سلیقه و نوع فکر، موجب شده تا افراد در این منطقه پذیرای انواع تبلیغات بیلبوردی شوند. بنابراین اجاره بیلبورد در مازندران بالاترین بازدهی را داراست.

تبلیغات محیطی بابلسر مازندران
بیلبورد تبلیغاتی بابلسر مازندران

نگاهی به مکان های تفریحی بابلسر برای تبلیغات محیطی

بابلسر یک شهر ساحلی در استان مازندران است. موقعیت این شهر بین رشته کوه البرز و دریای خزر است. در بابلسر یک رودخانه ای وجود دارد که این شهر را به منطقه ی شرقی و غربی تقسیم می کند. نام این رودخانه بابلرود است. پل معلقی در این رودخانه وجود دارد که قدمت آن به دوران پهلوی بر می گردد. این از اولین پل هایی بوده است که ماشین از روی آن می توانسته عبور کند. این شهر به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای خزر، هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگران می باشد. گردشگران از تمام شهرهای ایران به این منطقه مسافرت می کنند. این شهر علاوه بر دریا جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی دارد. این جاذبه ها باعث شده تا تبلیغات محیطی در بابلسر از بازخورد خوبی برخوردار باشد.

تعرفه تبلیغات بیلبوردی در بابلسر

تعرفه تبلیغات بیلبوردی به عوامل مختلفی بستگی دارد. موقعیت مکانی و زمانی دو عامل بسیار مهم در تعیین قیمت بیلبورد ها می باشد. برای اطلاع از تعرفه ها با مشاوران هلدینگ آراد در تماس شوید.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی بابل مازندران

بیلبورد تبلیغاتی آمل

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «تبلیغات بیلبوردی در بابلسر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان