نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره و رزرو بیلبورد (تابلو تبلیغاتی) فرودگاه

تحقیقات نشان می دهد زمانی که مسافران در پی پروازهای مکرر تبلیغات محیطی فرودگاهی را می‌بینند، اقدام به خرید می کنند. همچنین تعداد زیادی از مسافران پس از دیدن مکرر تبلیغ فرودگاه، از آن برند، وب سایت یا فروشگاه دیدن می کنند. 

هنگامی که کسب و کار خود را با تبلیغات بیلبوردی فرودگاه، تبلیغ می کنید، پیام خود را به صورت استراتژیک در مقابل میلیون‌ها مسافر قرار می دهید. برای اینکه تبلیغات فرودگاهی، به فرآیند برندسازی شما کمک کند و بر تصمیمات خرید مسافران تجاری با درآمد بالاتر تأثیر بگذارد، می‌توانید با مشاوران هلدینگ آراد، به عنوان مجری تبلیغات محیطی در فرودگاه در ارتباط باشید. 

شرکت تبلیغات محیطی آرادزرین، با بیش از 25 سال سابقه در زمینه اجاره بیلبورد، صاحب رسانه در سراسر کشور می‌باشد.

تبلیغات محیطی فرودگاه

سفارش بیلبورد فرودگاه

تبلیغات فرودگاهی چیست؟

تبلیغات فرودگاهی، شامل انواع تبلیغات محیطی فرودگاه است که برای دسترسی به مخاطبان هدف قرارمی گیرد که از نمایشگرهای دیجیتالی روی دیوار ترمینال گرفته تا تبلیغات ثابت در داخل اتوبوس شاتل فرودگاه و بیلبورد و تابلوهای دیدنی در یک سالن را شامل می‌شود.

نقش بیلبوردهای فرودگاهی

تابلوهای تبلیغاتی فرودگاه یا بیلبورد فرودگاه، قبل و بعد از پرواز در معرض دید افراد مختلفی قرار می‌گیرد. تابلوهای فرودگاه، برای همه مسافران قابل مشاهده است. مسافرانی که از طریق محوطه‌های مختلف به سمت پرواز می روند، یا هنگامی که برای دریافت چمدان از یک سفر برمی گردند.

تقریباً همه کسانی که زمان خود را در فرودگاه به انتظار می گذرانند به اینترنت دسترسی دارند و زمان کافی برای دیدن و اطلاع از برند، محصول و خدمات شما پیدا می کنند. به این معنی که شما یک فرصت طلایی برای قرار دادن نام تجاری خود در مقابل میلیون‌ها کاربر دارید. پس از دیدن یک آگهی فرودگاهی، درصد زیادی از مخاطبان درگیر اقدامات بعدی می‌شوند. این اقدامات شامل جستجوی یک نام تجاری در موتور جستجو، بازدید از وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی برند است.

تبلیغات بیلبوردی فرودگاه چقدر موثر است؟

برای چندین دهه، رزرو تبلیغات بیلبوردفرودگاهی، یکی از قابل اعتمادترین و موثرترین اشکال تبلیغات محیطی (خارج از منزل ) بوده است. از دسترسی به مخاطب گرفته تا میزان پذیرش، این رسانه دارای بازدهی بالایی است. بیشتر مسافران از تبلیغات در فرودگاه ها آگاه هستند و برندهایی را که در آنجا تبلیغ می کنند، معتبر می دانند.

تبلیغات بیلبورد فرودگاه

تبلیغات مسیر فرودگاه

مخاطبان تبلیغات در فرودگاه‌های داخلی و فرودگاه‌های بین المللی

مدیران جهانی:
این افراد حرفه ای در اتاق های هیئت مدیره در سراسر جهان نشسته اند. از بخش هایی مانند بانکداری، مالی، فناوری، انرژی و موارد دیگر، این مردان و زنان بسیار تأثیرگذار هدف تبلیغاتی مطلوبی هستند.

تازه واردان در دنیای تجارت:
این گروه دیگری است که باید توسط یک کمپین تبلیغاتی هوشمند مورد هدف قرار گیرند.

مسافران ثابت:
نه تنها می توانید توجه این مسافران مکرر را به خود جلب کنید، بلکه می توانید آنها را تا جایی تحت تأثیر قرار دهید که شما را به دوستان خود نیز معرفی کنند.

پیشگامان فناوری:
دنیای تجارت جهانی شده است و افراد تأثیرگذار در دنیای فناوری اغلب در حال سفر به سراسر جهان برای رشد برندهای خود هستند.

افرادی که مرتب برای کار و تفریح با هواپیما سفر می‌کنند:
اکثریت افرادی که سفر می‌کنند ذهنیت شاد و هیجان‌انگیزی دارند که باعث می‌شود بیشتر پذیرای پیام‌ها باشند. گذراندن وقت در فرودگاه برای خود یک تجربه است و افرادی که در بزرگ‌ترین فرودگاه‌ها رفت و آمد می‌کنند مشتریان بالقوه‌ای هستند که شما باید برای جذب آن‌ها تلاش کنید.

انواع تبلیغات فرودگاهی

بهترین شکل تبلیغات فرودگاه، برای محصول شما به بودجه شما و آنچه می خواهید بفروشید بستگی دارد. موارد زیر شش گزینه محبوب هستند.

  1. دیوراما (ماکت سه بعدی با نور پس زمینه):
    شما می توانید این‌ها را در قسمت ترمینال یا در قسمت بارگیری رزرو یا خریداری کنید که هزینه کمتری خواهد داشت. نمایشگرهای دارای نور پس زمینه، آگهی شما را برای افرادی که از آنجا عبور می کنند روشن می کند. آنها به صورت مستقل یا روی دیوار و در اندازه های مختلف هستند.
  2. تبلیغات ثابت لایت باکس
    این تبلیغات عموماً بزرگ هستند و تا 15 فوت عرض دارند. شما می توانید آنها را در بسیاری از مناطق، از جمله نزدیک خودروهای اجاره ای، خطوط تاکسی و ورودی‌ها خریداری کنید.
  3. بنرها
    بنرهای فرودگاه، در بخش بزرگی از دیوارهای فرودگاه بین سقف و بالای یک در یا دروازه قرار دارند. در این نمایشگرها با بسیاری از تبلیغ‌کنندگان بزرگ روبرو می‌شوید. زیرا آنها قیمت بیشتری دارند و توجه مردم را به خود جلب می‌کنند.
  4. شاتل های فرودگاهی
    شاتل‌ها مسافران را بین پایانه‌ها جابه‌جا می‌کند و آگهی‌هایی در داخل آن گنجانده می‌شود که به دلیل زمان طولانی ماندن، عملکرد خوبی دارند.
فروش بیلبورد فرودگاه

بیلبورد جاده‌ای فرودگاه

مزایای تبلیغات فرودگاهی

تابلو تبلیغاتی فرودگاه، بهترین و مطلوب‌ترین فرصت بازاریابی است که باید از آن استفاده کنید. مسافران اغلب تمایل بیشتری به تعامل، خرید و هزینه در «حالت سفر» دارند.

مزایای تبلیغات فرودگاهی عبارتند از:

  • منطقه پرترافیک و پر تردد
  • نمایش 24 ساعته پیام برند
  • مقرون به صرفه
  • گزینه‌های نمایش فراوان
  • حواس پرتی غیر قابل رد شدن و خوشایند برای مصرف کننده (مخاطبان تابلو بیلبورد فرودگاه را می‌بینند و نمی‌توانند آن تبلیغ را رد کنند)

تعرفه اجاره بیلبورد تبلیغاتی فرودگاه

هزینه تبلیغات در فرودگاه، مانند هر نوع تبلیغات محیطی، کلید اصلی قیمت گذاری مکان است. تبلیغات در فرودگاه‌های بزرگتر از فرودگاه های کوچکتر هزینه بیشتری دارد. همچنین مطلوب‌ترین مکان‌های تبلیغاتی در فرودگاه هزینه بیشتری دارند.

در مورد قیمت گذاری بیلبورد تبلیغات محیطی فرودگاه، برای گزینه های مختلف، می تواند بسیار متفاوت باشد. بیشتر براساس تقاضا و تعداد افرادی است که تبلیغ شما را می بینند. گران ترین مناطق، مناطق خروج و دروازه‌ها هستند، جایی که مردم برای سوار شدن به هواپیما در آنجا جمع می شوند. هر چه زمان ماندگاری تبیلغ بیشترباشد، قیمت نیز بالاتر است.

از طرفی می‌توان همه بیلبوردها یا تابلوهای تبلیغاتی را در انواع کمپین تبلیغاتی فرودگاه ترکیب کرد. این کمپین ها می توانند شامل چندین مکان در یک فرودگاه یا در چندین فرودگاه باشند. قیمت تبلیغات فرودگاه، ممکن است با خریدهای بزرگتر یا قراردادهای طولانی تر کاهش یابد.

از تابلو بیلبورد فرودگاه، متناسب با کسب و کار می‌توان به خوبی جهت برندسازی و دسترسی به مخاطبان هدف استفاده کرد. اصولا تبلیغات بر روی بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی و بنرها در مکان‌های پر تردد فرودگاه قرار می‌گیرند.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات محیطی فرودگاه و همچنین خرید بیلبورد فرودگاه هستید، می‌توانید با مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید.

تبلیغات محیطی در فرودگاه

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان