نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

قیمت اجاره بیلبورد تبلیغاتی در شهر آستارا

قیمت اجاره ی بیلبورد های تبلیغاتی در شهر آستارا به عوامل متعددی مانند مکان و نورپردازی و…بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن تعیین نمود. آستارا یکی از بزرگترین شهر های استان های گیلان است که هم مرز با جمهوری آذربایجان است.از نظر جغرافیای شهر آستارا از شرق با دریای خزر, از شمال با جمهوری آذربایجان, از غرب با استان اردبیل و از جنوب مجاور شهرستان تالش قرار گرفته است. شهر آستارا به علت دارا بودن  جاذبه های گردشگری و تاریخی متنوع جزو یکی از پر رفت آمد ترین شهر ایران به حساب می آید. همچنین هم مرز بودن این شهر با جمهوری آذربایجان  سبب شده رفت آمد کامیون های ترانزیتی در شهر آستارا زیاد باشد.

از مکان های گردشگری و تاریخی شهر آستارا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باغ پرندگان آستارا
  • کوته کومه
  • تالاب استیل
  • جنگل فندقلو
  • آستاراچای
  • پارک جنگلی بی‌بی یانلو
  • ساحل صدف
  • باغ ملی
  • باغ چای عباس‌آباد
  • بهشت کاکتوس‌ها

تعرفه و هزینه  اجاره بیلبورد های تبلیغاتی در شهر آستارا با توجه به مزایا و سودی که برای صاحبان شرکت ها در بر دارد بسیار مطلوب و مناسب است.

تبلیغات محیطی در شهر آستارا

 با تبلیغات محیطی در شهر آستارا به بهتر دیده شدن برند و محصولات خود کمک بسزایی می کنید زیرا تبلیغات محیطی در آستارا سبب می شود که نام تجاری کسب و کارتان در ذهن مخاطب جاودانه شود و از اثربخشی بسیار بالایی برخوردار باشد. تبلیغات محیطی در شهر آستارا به کسب سود بیشتر و رونق چشمگیر کسب و کارتان کمک زیادی می کند و برند شما را در بین رقبا متمایز می سازد و به برند شما اعتبار هویت می بخشد. تبلیغات محیطی در سراسر دنیا به عنوان رشد دهنده ی برند مورد استفاده قرار می گیرد.

سرمایه گذاری تبلیغاتی در شهر آستارا

با سرمایه گذاری تبلیغاتی در شهر آستارا این سرمایه شما از بین نمی رود، بلکه با انجام تبلیغات محیطی سودی سرشار و قابل توجه باز می گردد. تبلیغات محیطی از طریق بیلبورد های تبلیغاتی در شهر آستارا به خوبی قادر است تا عموم زیادی از مردم را با اعتمادی قابل توجه رو به رو کند تا یک خرید مطمئن از محصولات و خدمات شما انجام دهند و به کسب و کارتان اعتماد کنند. درنتیجه تبلیغات بیلبوردی در شهر آستارا به افزایش فروش کسب و کارها کمک بسزایی می کند. شهر آستارا یکی از بهترین فرصت ها برای معرفی مشاغل و محصولات است و زمینه سرمایه گذاری تبلیغاتی را برای کسب و کارها فراهم آورده.

4.5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت اجاره بیلبورد تبلیغاتی در شهر آستارا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان