نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی کرمان

سرمایه گذاری در تبلیغات بیلبورد در شهرک‌های صنعتی کرمان، می‌تواند یک استراتژی بازاریابی موثر برای مشاغلی باشد که صنایع یا مخاطبان خاصی را هدف قرار می‌دهند. شهرک‌های صنعتی کرمان اغلب دارای تمرکز بالایی از کارخانه‌های تولیدی، انبارها و سایر مشاغلی هستند که ممکن است به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند باشند. بنابراین با تبلیغات در بیلبوردهای شهرک صنعتی کرمان، می‌توانید آگاهی از برند را افزایش دهید و ترافیک را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید.

فهرست ها

سرمایه گذاری در تبلیغات شهرک های صنعتی کرمان

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در شهرک‌های صنعتی کرمان، می‌تواند راهی عالی برای دستیابی به یک گروه مخاطب خاص و هدفمند باشد. در هنگام  خرید بیلبورد در شهرک‌ صنعتی کرمان، انجام تحقیقات بازار برای درک جمعیت شناسی و علایق مخاطبان بسیار مهم است. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا یک کمپین هدفمند برای انجام تبلیغات کرمان، ایجاد کنید.
همچنین توجه به جزئیات در اجاره بیلبورد صنعتی کرمان، نیز اهمیت دارد. شما باید اطمینان حاصل کنید که پیام‌ها و گرافیک‌های شما با ارزش‌ها و پیام‌های برند شما مطابقت دارند. این به شما کمک می‌کند تا برند را به رسمیت بشناسید و تصویر برند قوی را در جامعه محلی ایجاد کنید.
در نهایت، تمرکز بر مشتری هنگام رزرو بیلبورد در مناطق صنعتی کرمان ضروری است. شما می‌خواهید تحقیقات بازار را برای درک نیازها و ترجیحات مخاطبان هدف خود انجام دهید و این داده‌ها به شما کمک می‌کنند که یک کمپین تبلیغاتی موفق ایجاد کنید. همچنین آگاهی از برند را افزایش دهید، ترافیک را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید و در نهایت فروش و درآمد را افزایش دهید.

قیمت تبلیغات شهرک صنعتی کرمان

اجاره بیلبورد در شهرک‌های صنعتی کرمان

تبلیغات محیطی، یکی از روش‌های پرکاربرد برای تبلیغات در شهرک‌های صنعتی کرمان است. شما می‌توانید جهت تبلیغات پربازده و هدفمند خود از بیلبوردهای موجود در این مناطق صنعتی استفاده کنید. در ادامه به نام و اهمیت برخی از شهرک‌های صنعتی کرمان که از آن‌ها می‌توانید برای تبلیغات خود استفاده کنید پرداخته شده است.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی ماهان

شهر صنعتی ماهان: در استان کرمان واقع شده است. مساحت کل شهرک 30 هکتار و ناحیه صنعتی 25 هکتار است. موقعیت جغرافیایی آن تا مرکز استان 550 کیلومتر و فاصله آن تا نزدیکترین شهر 5 کیلومتر است. 

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی کرمان 1

شهرک صنعتی کرمان 1: واقع در استان کرمان، مساحت کل شهر 122 هکتار و ناحیه صنعتی 91 هکتار است. موقعیت جغرافیایی آن در 2 کیلومتری بزرگراه کرمان – جوپار می‌باشد. فاصله تا مرکز استان 2 کیلومتر و فاصله تا نزدیکترین شهر 2 کیلومتر است.

اسامی برخی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتنداز: صنایع سنگ صفا موسوی زنگی آبادی – شهرسنگ – کارخانه چوب سینا کرمان – شرکت رنگرزی بینالود – صنایع کرمان کابل – زرکابل – کارخانه مواد غذایی مروارید دلپذیر.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی انار

شهرک صنعتی انار: با مساحت 150 هکتار در کیلومتر 7 جاده انار – یزد واقع شده است. موقعیت جغرافیایی آن تا مرکز استان 195 کیلومتر می‌باشد. ویژگی‌هایی مانند: درآمد بالای منطقه از کشاورزی، همجواری با شهر صنعتی یزد و تمایل صنعتگران به ایجاد واحدهای صنعتی در منطقه، شهر صنعتی انار را به مکانی مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. این منطقه دارای زیربنای اصلی جاده‌های آسفالت، مخابرات و آب و برق است. 

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی بم

شهر صنعتی بم: در استان کرمان شهرستان بم واقع شده است. موقعیت جغرافیایی آن جاده اصلی کرمان-زاهدان می‌باشد. همچنین دارای مساحت کل 100 هکتار و ناحیه صنعتی 76 هکتار است. فاصله این منطقه صنعتی تا مرکز استان 185 کیلومتر و تا گمرک 13 کیلومتر است.
اسامی برخی از شرکت‌های مستقر در این شهر صنعتی عبارتنداز: سردخانه تکدان مشکی – کارتن سازی سنگ معماری – کارتن سازی خیرخواه – بازرگانی شایان دی کویر – مواد غذایی پارس پامیر ایرانی – سردخانه جام شیرین – سردخانه نخل طلایی.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی رفسنجان

شهر صنعتی رفسنجان: در استان کرمان، شهرستان رفسنجان واقع شده است و مساحت کل شهر 14 هکتار و ناحیه صنعتی 11 هکتار می‌باشد. موقعیت جغرافیایی در یک کیلومتری جاده رفسنجان روبروی شرکت پسته، فاصله تا مرکز استان 95 کیلومتر و فاصله تا گمرک 3 کیلومتر است.
 برخی از شرکت‌های مستقر در این منطقه صنعتی عبارتنداز: پسته مجد – شرکت نهال پسته رفسنجان – لوراپسته.

مزایای استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی کرمان

  • پوشش گسترده و نمایش متمرکز: این مناطق معمولاً با کسب‌وکارهای صنعتی شلوغی همراه هستند که تعداد زیادی کارگر، کارآفرین و افراد حرفه‌ای را جذب می‌کنند. کسب و کارها با قرار دادن بیلبوردها در این مناطق، می‌توانند به طور مؤثری پیام خود را به مخاطبان هدفمند ارسال کنند. 
  • افزایش شناخت بازار: تابلو بیلبورد شهرک‌های صنعتی کرمان، می‌توانند به شرکت‌ها و برندها کمک کنند تا شناخت بیشتری نسبت به بازار پیدا کنند. با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی، شرکت‌ها می‌توانند اطلاعاتی در مورد مخاطبان و نیازهای آن‌ها کسب کنند و یک شناخت خوب از بازار کسب‌وکار خود به‌دست آورند.
  • تبلیغات محلی: تابلوهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی کرمان، می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر برای تبلیغات محلی در مناطق صنعتی کرمان عمل کنند. این بیلبوردها به شرکت‌ها امکان می‌دهند تا محصولات خود را به جامعه محلی معرفی کنند و باعث افزایش توجه و شناخت بیشتری در بین مخاطبان خود شوند.
  • افزایش فروش: با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در شهرک‌های صنعتی کرمان، شرکت‌ها و برندها می‌توانند به مشتریان خود پیام‌های جذاب و مناسبی را ارائه کرده و شاهد افزایش فروش خود را در شهرک‌های صنعتی کرمان باشند.
  •  توجه به برند: تبلیغات محیطی در شهرک‌های صنعتی کرمان، می‌توانند به عنوان یک ابزار، برای جلب توجه و تمرکز مشتریان بر روی برند و محصولات عمل کنند. همچنین با طراحی جذاب و خلاقانه، توجه افراد زیادی را به سمت برند جلب کنند.
تبلیغات پل هوایی شهرک صنعتی کرمان

به نظر من بزرگترین چیزی که در تبلیغات به دست می آید باورپذیری است و هیچ چیز بیشتر از خود محصول باورپذیر نیست.

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی کرمان

کانون تبلیغاتی آراد زرین، با بیش از 2700 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین‌های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد که پوشش وسیع و کاملی را در شهر کرمان و محورهای اطراف آن ارائه نموده است. بنابراین صاحبان کسب و کار می‌توانند بدون واسطه و همچنین به‌صورت تهاتر اقدام به رزرو تابلو تبلیغاتی در شهرک صنعتی کرمان نمایند. مشاوران و کارشناسان مجرب آراد زرین، با بیش از 25 سال سابقه در زمینه مشاور تبلیغات محیطی در کرمان آماده کمک به رشد کسب‌وکار شما است.

تبلیغات عرشه پل در شهرک صنعتی کرمان
رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان