نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی مشهد (خراسان رضوی)

تبلیغات بیلبوردی شهرک صنعتی مشهد، می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که در منطقه واقع شده‌اند و یا مشتریان آن منطقه را هدف قرار می‌دهند، اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. اگر شما یک کسب‌وکار هستید که در شهرک صنعتی مشهد فعالیت می کنید و یا مشتریانی را در این مناطق صنعتی هدف قرار می دهید، اجاره بیلبورد می‌تواند راهی موثر برای ایجاد آگاهی از برند و معرفی محصولات یا خدمات شما به مخاطبان گسترده باشد. در این مقاله به اهمیت اجاره بیلبورد شهرک صنعتی مشهد و معرفی برخی از این شهرک‌ها پرداخته می‌شود.

فهرست ها

سرمایه گذاری در تبلیغات شهرک های صنعتی مشهد (خراسان رضوی)

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی مشهد (خراسان رضوی)

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی بینالود

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی توس مشهد

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی جوین

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی چناران

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی تربت حیدریه

مزایای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی مشهد

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی مشهد

سرمایه گذاری در تبلیغات شهرک های صنعتی مشهد (خراسان رضوی)

 شرکت‌ها و کارخانه‌های بسیاری در شهرک‌های صنعتی مشهد فعالیت می‌کنند. بنابراین، رقابت بین شرکت‌ها بسیار شدید است و از این رو، تبلیغات موثر برای برنده شدن در این رقابت بسیار ضروری است. تابلو بیلبورد شهرک‌های صنعتی مشهد، معمولاً در مناطق شلوغ و پرترافیک قرار دارند، به این معنی که می‌توانند توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند. این خاصیت می‌تواند به مشاغل کمک کند تا با استفاده از تبلیغ در شهرک صنعتی مشهد، مشتریان جدیدی را جذب کرده و مشتریان قدیمی را حفظ کنند. با ارائه اطلاعات صحیح و کامل در مورد محصولات و خدمات، شرکت‌ها و کارخانه‌ها می‌توانند به رشد کسب‌وکار و افزایش فروش دست یابند. حتی مشاغل کوچک با بودجه بازاریابی محدود می‌توانند از تبلیغات محیطی در شهرک صنعتی مشهد بهره‌مند شوند. به طور کلی بیلبورد تبلیغاتی در مشهد به دلیل مزیت‌هایی گردشگری، زیارتی، صنعتی و … که دارد بسیار حائز اهمیت است.

 

قیمت تبلیغات شهرک صنعتی مشهد

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی مشهد (خراسان رضوی)

اجاره تابلو تبلیغاتی در شهرک‌ صنعتی مشهد، می‌توانند ابزار بازاریابی بسیار موثری برای کسب‌وکارها باشند. در اینجا به بیان نام و اهمیت برخی از شهرک‌های صنعتی مشهد پرداخته‌ایم.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی بینالود

شهرک صنعتی بینالود در کیلومتر 50 جاده مشهد به نیشابور است. مساحت کل شهرک 281 هکتار و ناحیه صنعتی آن 182 هکتار می‌باشد. ملک آباد، درود، قدمگاه، طرقبه و خرو مناطق نزدیک به این شهرک صنعتی هستند. واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بینالود عبارتنداز: توکل صنعت قوچان، مهندسی بناب، ذوب فلزات پارس طوس مشهد، توکل صنعت قوچان، محتمع صنایع شیمیایی پارس کیان توس، مهاربند بینالود.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی توس مشهد

شهرک صنعتی توس مشهد، در کیلومتر 15 جاده مشهد-قوچان واقع شده است. مساحت کل شهرک صنعتی 401 هکتار و ناحیه صنعتی آن 257 هکتار می‌باشد. شاندیز، مشهد، طرقبه و شهرک فناوری صنایع غذایی مناطق نزدیک به این شهرک صنعتی هستند. واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی توس مشهد عبارتنداز: شرکت صنایع غذایی به آرا، قدرت نیروی توس، کارخانه لیمون چینی آراد، صنایع الکترونیک ثامن، شرکت مولود شرق، گروه کارخانجات مقصود، شرکت شهربابانا، خوشه صنعتی دوریکا و… .

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی جوین

شهرک صنعتی جوین، در کیلومتر44 جاده سبزوار-اسفراین است. مساحت کل شهرک 100 هکتار و ناحیه صنعتی آن 76 هکتار می‌باشد. شاندیز، مشهد، طرقبه و شهرک فناوری صنایع غذایی مناطق نزدیک به این شهرک صنعتی هستند. واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی جوین عبارتنداز: پاریز بتن جوین، هادی زینل پور، تعاونی تولیدی راه پوشش جوین، محمدرضا حکم آبادی و گسترش طرح های زیربنائی اسرار.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی چناران

شهرک صنعتی چناران، در کیلومتر 5 جنوب غرب شهر چناران می‌باشد. این شهرک صنعتی یکی از بزرگترین شهرک صنعتی‌های شرق کشور است که تا کنون برای 6500 نفر شغل ایجاده کرده است. مساحت کل این شهرک صنعتی 125 هکتار و مساحت صنعتی آن 66 هکتار می‌باشد. واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی چناران عبارتنداز: ظریف باف توس، زاوین گاز، تعاونی تولیدی توزیعی، پولاد خشت توس، فرآورده‌های لنبی نظیر چناران، کارکنان نان قدس رضوی و فرآورده‌های غذایی عالی طعم خراسان رضوی.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی تربت حیدریه

شهرک صنعتی شماره یک تربت حیدریه، در کیلومتر 4 جاده تربت حیدریه به گناباد واقع شده است. مساحت کل این شهرک صنعتی 128 هکتار و مساحت صنعتی آن 17 هکتار می‌باشد. واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی تربت حیدریه عبارتنداز: شیشه ایمنی الماس خراسان، برش قطعه، فسفات شیمی شرق، تولیدی صنعتی صنایع چوبی چوب ساز تربت، تولیدی گلنام رنگ خراسان، تولیدی ماکارونی مهستان.

مزایای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی مشهد

  • مقرون به صرفه: در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات، مانند تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی، بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی می توانند نسبتاً ارزان باشند. این مزیت به ویژه برای مشاغل کوچک با بودجه بازاریابی محدود می تواند مفید باشد.
  • قابل سفارشی بودن: تبلیغات محیطی شهرک صنعتی مشهد را می توان با توجه به نیازها و بودجه خاص یک کسب‌وکار سفارشی کرد. برای مثال، کسب‌وکارها می‌توانند اندازه، مکان و طراحی بیلبورد یا تابلوی خود را انتخاب کنند تا مطمئن شوند که برای مخاطبان هدفشان بیشترین تأثیر را دارد.
  • هدفمندی و تارگتینگ: بیلبوردهای شهرک صنعتی مشهد به‌صورت استراتژیک در مناطقی قرار دارند که دسترسی به مخاطبان بیشتر امکان‌پذیر باشد. به عنوان مثال، اگر یک کسب‌وکار محصولات یا خدماتی را می‌فروشد که عمدتاً توسط کارگران و مدیران استفاده می‌شود، برای دسترسی به این مخاطبان، به بهترین نتیجه دست یابد. 
  • برندسازی: تبلیغات محیطی در شهرک های صنعتی مشهد، می‌توانند بسیار موثر باشند، به‌خصوص اگر خلاقانه و چشم نواز باشند. این ویژگی می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا از رقبای خود متمایز شوند و شانس مشتریان بالقوه را افزایش دهد که نام تجاری (برند) را به خاطر بسپارند.
تابلو تبلیغاتی در شهرک های صنعتی مشهد

به نظر من بزرگترین چیزی که در تبلیغات به دست می آید باورپذیری است و هیچ چیز بیشتر از خود محصول باورپذیر نیست.

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی مشهد

موسسه تبلیغات محیطی آراد زرین، با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین‌های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد که پوشش وسیع و کاملی را در شهر مشهد و اتوبان‌های اطراف آن ارائه نموده است. صاحبان کسب و کار می‌توانند بدون واسطه و به‌طور مستقیم اقدام به رزرو تابلو تبلیغاتی در شهرک صنعتی مشهد نمایند بدون اینکه هزینه اضافی صرف واسطه‌ها کنند. از طرفی امکان تهاتر با آراد نیز وجود دارد و شما بدون پرداخت هزینه ریالی می‌توانید به رشد برند خود کمک کنید. بنابراین با خرید بیلبورد تبلیغاتی شهرک صنعتی مشهد، می‌توانید کسب و کار خود را به افرادی که هنوز از وجود شما آگاه نیستند معرفی کنید.

تبلیغات پل هوایی شهرک صنعتی مشهد
رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان