نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) در نسیم شهر

اجاره بیلبورد در نسیم شهر، می تواند برای کسب و کار شما بسیار سودمند باشد. شما با دو هدف کاملا متفاوت می توانید اقدام به اجاره بیلبورد تبلیغاتی در نسیم شهر کنید. اولین حالت می تواند این باشد که محدوده کسب و کار شما در نسیم شهر واقع شده است. حالت دوم هم این است که بازار هدف شما، مردم ساکن در نسیم شهر هستند. در هر دو صورت شما با اجاره بیلبورد که از موثر ترین نوع تبلیغات محیطی است، می توانید مخاطبان خود را افزایش دهید. همچنین تبلیغات در اتوبان تهران ساوه که در جنوب نسیم شهر واقع شده است به علت ترافیکی که دارد بسیار مورد اهمیت است.

تابلو تبلیغاتی در نسیم شهر
تبلیغات محیطی در نسیم شهر
بیلبورد تبلیغاتی در نسیم شهر
شرکت تبلیغاتی نسیم شهر

بازدهی تبلیغات محیطی در نسیم شهر

نسیم‌ شهر در شهرستان بهارستان و در ۱۵ کیلومتری جنوب‌ غرب تهران و در شهرستان بهارستان قرار گرفته‌ است. این شهر از شرق به اسلامشهر، از غرب به رباط کریم، از شمال به شهرستان شهریار و از جنوب به جاده تهران – ساوه محدود است . با ایجاد شهرک های جدید از جمله شهرک رسالت، شهرک مهرو و شهرک جدید باغ امامی، روز به روز شاهد گسترش شهر از نظر جمعیتی هستیم. این شهر پر تراکم است و بسیاری از مناطق آن را بافت قدیمی تشکیل داده است. از طرفی هم با وجود کارخانه ها و شرکت های تولیدی واقع در نسیم شهر، رنگ و بوی پیشرفت و مدرنیته می دهد. از این رو می‌توان گفت بازدهی تبلیغات محیطی در نسیم شهر تبریز، نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

قول دادن و عمل به آنها یک راه عالی برای ایجاد یک نام تجاری است.

ست گودین

مزایای تابلو تبلیغاتی در نسیم شهر

طبق آخرین سرشماری در سال 1395، جمعیت نسیم شهر 200.720 نفر، شامل 58.552 خانوار می باشد. همچنین هر روزه شاهد رشد تراکم جمعیتی این منطقه هم هستیم. پس با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در نسیم شهر، برند خود را به مخاطبان زیادی معرفی می کنید. بیلبورد از موثر ترین روش های تبلیغات محیطی خلاقانه است. چون توجه مخاطب را در مسیر هایی درگیر می کند که اغلب مردم، دچار روزمرگی شده اند. در نتیجه با دیدن محتوای جذاب و یک اگهی هوشمندانه سریعا آن را در ذهن خود ثبت می کنند.

مکان های دیدنی و جاذبه های نسیم شهر

  • سیتی سنتر آسمان
  • کانون پرورشی فکری مرکز نسیم شهر
  • پارک تفریحی خلیج فارس (باغ امامی)
  • بازار بزرگ نسیم شهر
  • استادیوم 5000 نفری نسیم شهر
  • سینمای نسیم شهر
  • پارک بانوان شهرک رسالت
  • امام زاده حسن در اسماعیل آباد
  • پارک بانوان آنا
  • امام زاده لطیف در وجه آباد
  • پارک جنگلی الغدیر
  • مقبره دو تن از کشته شدگان گمنام در جنگ تحمیلی در پارک استاد شهریار نسیم شهر
نسیم شهر
مجری تبلیغات محیطی نسیم شهر

نکات بیلبورد تبلیغاتی

برای اینکه تبلیغات موثری داشته باشیم، باید به نکات بسیاری توجه کنیم. تمام جنبه های تبلیغات را مرور کنیم و در آخر بهترین پلن تبلیغاتی را بچینیم. در ادامه مهم ترین مواردی که باعث افزایش بازدهی تبلیغات محیطی شما می شوند را با هم مرور می کنیم. همچنین شما می توانید از کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی محیطی آراد مشاوره بازاریابی و تبلیغاتی بگیرید.

زمان مناسب برای تبلیغات بیلبوردی نسیم شهر

ابتدا زمان مناسب تبلیغات کسب و کار خود در نسیم شهر تبریز را مشخص کنید. مثلا اگر در زمینه فروش محصولات شب یلدا فعالیت دارید، تابستان زمان خوبی برای ارائه تبلیغات شما نیست.

مکان مناسب برای اجاره تابلو تبلیغاتی نسیم شهر

هنگام تبلیغات، همیشه به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبین هدف من چه کسانی هستند؟ سعی کنید در محدوده ای تبلیغات خود را انجام دهید که به بازار هدف دسترسی داشته باشید. برای اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در نسیم شهر، می توانید در آن منطقه صاحب کسب و کار باشید. یا اینکه مردم نسیم شهر، مخاطب تبلیغات شما باشند. برای خدمات پزشکی، تحصیلی، زیبایی، مهاجرتی و صدها زمینه دیگر.

سایر خدمات ما برای تبلیغات محیطی

کانون تبلیغات محیطی آرادزرین صاحب بیشترین رسانه محیطی، با اجاره تابلو تبلیغاتی به پیشرفت شغلی شما کمک می کند. همچنین می توانید با کارشناسان ما در زمینه های بازاریابی، شعار تبلیغاتی، برندینگ و … در تماس باشید. مجری تبلیغات محیطی آراد در نسیم شهر با اجرای کمپین های تبلیغاتی موثر بازدهی تبلیغاتی شما را بالا تر از حد تصورتان می برد. شما می توانید شرکت‌های تبلیغاتی زیادی را در نسیم شهر مشاهده کنید. ولی هیچ کدام از آن ها مانند هلدینگ تبلیغاتی آراد، خدمات پس از اجرا ندارند، یا اینکه امکان تهاتر در آن ها وجود ندارد.

تبلیغات محیطی در نسیم شهر
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در نسیم شهر
شرکت تبلیغاتی در نسیم شهر
تبلیغات محیطی موثر و گسترده نسیم شهر
تبلیغات در نسیم شهر
شرکت تبلیغاتی در نسیم شهر
4.5/5 - (11 امتیاز)

7 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) در نسیم شهر»

    1. با سلام و عرض ادب
      برای کسب اطلاعات دقیق می توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان و مشاوران هلدینگ آراد در ارتباط باشید.
      با تشکر

    1. سلام وقت بخیر
      برای کسب اطلاعات دقیق از تعرفه‌ها، جزییات و مکان‌های پربازدید بیلبوردهای تبلیغاتی نسیم شهر لطفا از طریق شماره 09128356802 با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    1. سلام وقت بخیر آقای زمانی
      لطفا جهت کسب اطلاعات دقیق از تعرفه‌های بدون واسطه حهت رزرو بیلبوردهای تبلیغاتی تهران، از طریق شماره 09128356802 با مشاوران و کارشناسان ما، در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان