نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تبلیغات بیلبوردی در کریسمس و سال نو میلادی 2023

نقش تبلیغات بیلبوردی در کریسمس و سال نو میلادی بسیار حائز اهمیت است. این ایام به دلیل شلوغ بدون بازارها و خیابان‌ها و حضور مردم در خارج از خانه از لحاظ تبلیغات محیطی بسیار مورد توجه است. در این مقاله به اهمیت کریسمس و تاثیر آن بر تبیلغات و کسب و کار پرداخته شده است. 


کریسمس و سال نو میلادی

کریسمس جشنی است که در 24 دسامبر برای بزرگداشت تولد عیسی مسیح، پسر خدا جشن گرفته می شود. سال نو روزی است که پایان یک سال تقویمی و شروع سال جدید را جشن می گیرند. تاریخ جشن سال نو برای هر فرهنگ و مذهبی متفاوت است، زیرا همه آن‌ها از تقویم خود پیروی می کنند.

شب کریسمس را جشن می گیرند زیرا به طور سنتی تصور می شود که عیسی در نیمه شب متولد شده است، و شب سال نو را جشن می گیرند زیرا زمانی است که سال تغییر می کند.

کریسمس و سال نو اغلب به هم نزدیک هستند و تعطیلات معمولاً از 24 دسامبر تا 2 ژانویه شروع می شود. 

کریسمس نیز در حال حاضر مربوط به یک مرد شاد با شکم بزرگ معروف به بابا نوئل است که هدایایی را برای کودکان خوب به همراه می آورد.


جایگاه و اهمیت کریسمس و سال نو میلادی در ایران

جشن کریسمس و سال نو میلادی توسط مسیحیان در سراسر جهان از جمله هم وطنان مسیحی، ارمنی، کلدانی، آشوری و … برگزار می‌شود. چندین سال است که برگزاری این جشن علاوه بر هم وطنان مسیحی در میان بعضی از هم وطنان مسلمان نیز طرفدارانی پیدا کرده است. بنابراین در سال‌های اخیر و در ایام کریسمس شلوغی و جنب و جوش خاصی توسط تعدادی از هم وطنان در بازارهای ایران دیده می‌شود.

خریدن درخت مخصوص کریسمس و تزیین آن در خانه‌ها و مغازه‌ها از جمله این فعالیت‌ها است. البته برگزاری جشن برای پاسداشت میلاد یکی از پیامبران اولوالعزم نه تنها اشکالی ندارد بلکه امری زیبا و پسندیده است.همچنین در اوایل قرن بیستم، این جشن به یک جشن خانوادگی سکولار تبدیل شد که توسط مسیحیان و غیر مسیحیان به طور یکسان برگزار می شد.


تاثیر کریسمس و سال نو میلادی بر کسب و کار

نقش کریسمس و سال نو میلادی بر کسب و کار بسیار مهم است. زیرا کریسمس معمولاً یک فصل فروش با حجم بالا جهت تامین کالا و هدایا در سراسر جهان است. با خرید هدایا، تزئینات و لوازم برای جشن گرفتن، فروش به طرز چشمگیری افزایش می یابد. برای بسیاری از مشاغل، دوره کریسمس تأثیر قابل توجهی بر سود سالانه دارد و می تواند منجر به فروش بی سابقه شود. 


اهمیت تبلیغات محیطی در کریسمس و سال نو میلادی

یک کمپین مدبرانه برنامه ریزی شده برای به حداکثر رساندن دسترسی مصرف کنندگان در این ایام بسیار مهم است. داشتن یک استراتژی عالی به نتایج موفقیت آمیزی برای کمپین شما منجر می شود. تبلیغات محیطی موفق داشتن یک تبلیغ منحصر به فرد، مثبت و خلاقانه است. البته مکان و زمان‌بندی نیز مهم هستند. همچنین این زمان خوبی برای شروع برنامه ریزی تبلیغات خارج از خانه برای تبلیغات 2023 است. 

تبلیغات محیطی، یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان هدف در فصل کریسمس و سال نو میلادی است. با وجود برندهای زیادی که برای جلب توجه مصرف کنندگان به صورت آنلاین رقابت می کنند، داشتن یک آگهی بیلبورد راه زیادی برای دیده شدن و اثربخشی کمپین شما دارد.

اجاره بیلبورد، در کنار کمپین های آنلاین می تواند اثربخشی کمپین شما را تا بیش از 40 درصد افزایش دهد. همچنین 70 درصد از روز مصرف کنندگان در خارج از خانه سپری می شود. در این زمان، این امر صادق‌تر می‌شود زیرا مصرف‌کنندگان آماده هستند پس‌انداز خود را برای جشن در بیرون با خانواده، همکاران و همسالان خود خرج کنند. 

کمپین تبلیغاتی پایان سال شامل بیلبوردهای خلاقانه است. بسیاری از برندها دوست دارند محصولات و خدمات پایان سال خود را برای مصرف کنندگان تبلیغ کنند تا در میان طوفان تبلیغات آنلاین و سنتی پایان سال برجسته شوند.

کارشناسان و مشاوران مجرب آراد زرین به عنوان شرکت اجاره دهنده بیلبورد می‌توانند به شما کمک کنند تا کمپین تبلیغاتی خود را بدون واسطه و با مناسب‌ترین تعرفه انتخاب کنید و در ایام کرسیمس و سال نو میلادی باعث بهتر دیده شدن کسب و کار و برند خود شوید.

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان