نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) آذرشهر

اجاره تابلو تبلیغاتی در آذرشهر بسیار نتیجه بخش است. با توجه به موقعیت جغرافیایی آذرشهر و راه های ارتباطی آن با سایر شهر ها، بستر مناسبی برای بیلبوردهای تبلیغاتی به حساب می رود. وجود جمعیت زیاد و قرار گرفتن بیلبورد های تبلیغاتی آذرشهر در اتوبان ها، پل های هوایی و بلوار ها، که مسیر های پر تعددی هستند، بازدهی تابلو تبلیغاتی را بالا می برد. با توجه به گستردگی علوم روز و بازخورد مردم از تبلیغات محیطی جذاب می توان به این نکته رسید که تبلیغات بیلبوردی در آذرشهر، بی اثر نخواهد بود.

به من نگو ​​چقدر خوب کار می کنی ؛ به من بگو که وقتی از آن استفاده می کنم چقدر خوب است.

لئو برنت
بیلبورد تبلیغاتی در آذرشهر

مجری تبلیغات محیطی در آذرشهر

تبلیغات محیطی در آذرشهر تبریز با توجه به اینکه از ابزارهای بسیار قدرتمند در زمینه ی رشد کسب و کارها می باشد ارزش سرمایه گذاری در آن دارد. مجری تبلیغات محیطی در آذرشهر به دنبال این است که در موقعیت های مختلف این شهر و جاده های منتهی به این شهر بیلبوردهای تبلیغاتی را اکران نماید. آذرشهر با توجه به موقعیت های ویژه ای که دارد، می تواند تاثیر بسزایی در رشد برند و کسب و کار شما داشته باشد. از بهترین شرکت های تبلیغاتی در آذرشهر که می تواند به شما کمک کند تا تابلوهای تبلیغاتی خود را نصب نمایید هلدینگ آراد می باشد. آراد با تیمی قوی و امکانات قدرتمند توانسته در طول سال های متمادی در این زمینه خدمت رسانی نماید. این نکته قابل بیان است که امروزه اگر برندی بخواهد به صورت کشوری فعالیت نماید و در همه ی شهرها فروش داشته باشد نیاز به استفاده از تابلوهای تبلیغاتی دارد.

رابطه بین رشد کسب و کار و بیلبوردهای تبلیغاتی

اصولا مردم به برند هایی اعتماد می کنند که از کانال های سنتی و قدیمی برای تبلیغات استفاده می کنند. دلیل این امر این است که بسیاری از مردم اکنون می دانند که چگونه اطلاعات نادرست می توانند به راحتی در اینترنت پرسه بزنند. بنابراین اگر آنها تبلیغات دیجیتالی را در تلفن های هوشمند خود مشاهده کنند ، سطح اعتماد در مقایسه با دیدن آن در خارج یکسان نیست. پس با تبلیغات بیلبوردی در آذرشهر کسب و کار خود را در بازار رقابتی جلو بیاندازید.

مزایای بیلبورد تبلیغاتی

  • همیشه در دسترس است.
  • امکان مسدود کردن تبلیغات بیلبوردی وجود ندارد. اما میتوانید کانال تلوزیون را عوض کنید یا تبلیغات آنلاین را رد کنید.
  • جلب توجه کامل از سمت مخاطبین. چون فضای وسیعی از جاده را در اختیار دارند.
  • معفی محصول یا خدمات شما به تعداد زیادی از افراد. کسانی که در ترافیک و توقف های یکنواخت مشغول اند.
  • تبلیغات بیلبورد بیشتر شبیه ابزارهایی برای شلیک مفهومی هستند. شلیکی که به ذهن یکنواخت مسافران برخورد می کند.
  • کمپین های تبلیغات بیلبوردی بیشترین بازدهی تبلیغات را برعهده دارند.
  • ارزان اند. نسبت به نتیجه ایی که کمپین های تبلیغات بیلبوردی به شما می دهند، بسیار کم هزینه اند.

معرفی آذرشهر

شهر آذرشهر در استان آذربایجان شرقی و در محدوده‌ی شمال غرب ایران واقع شده است. آذرشهر با شهرهای تبریز، سهند، سردرود، ممقان، خسروشهر، ایلخچی، مراغه، بناب، عجب‌شیر، شبستر، تیمورلو و گوگان مجاورت دارد.  این شهر دارای محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست. بیلبورد تبلیغاتی شما اگر اصولی و درست طراحی شده باشید می‌توانید قابل توجهی برای شما به ارمغان بیاورد.

قیمت بیلبورد های تبلیغاتی با توجه به زمان، مکان، نوع طراحی، اندازه و… متغیر است. شما می‌توانید برای اطلاع از تعرفه بیلبورد تبلیغاتی آذرشهر از طریق تماس با ما مستقیماً با کارشانسان ما در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

خیابانهای منتهی به آذرشهر

  • بزرگراه تبریز- آذرشهر
  • بزرگراه آذرشهر – عجب شیر
  • جاده قاضی جهان
  • مسیر ینگجه – آذرشهر
  • جاده نادیلو
  • خیابان خانمیر

مکان های دیدنی آذرشهر

  1. پارک ملت
  2. تفرجگاه مسافر
  3. میدان ساعت
  4. پارک ولیعصر
  5. باغ بانوان شهرک
  6. پارک شهرداری

آراد مجری تبلیغات محیطی در آذرشهر

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در آذرشهر، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. کلینیک تبلیغات محیطی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین کمپین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. از خدمات هلدینگ تبلیغاتی ما می‌توان به داشتن تیم های متخصص در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست. اگر تمایل دارید که اثر بخشی تبلیغات محیطی خود را افزایش دهید می‌توانید به رزرو بیلبورد تبریز فکر کنید.

رزرو بیلبورد آذرشهر یکی از آن اقداماتی است که شما می‌توانید برای بهتر دیده شدن برندتان انجام دهید و به توسعه و رشد و پیشرفت برندتان کمک کنید.

تبلیغات در آذرشهر

شهرک های صنعیتی می‌تواند پتانسیل تبلیغات محیطی خوبی برای مشاغل شهر تبریز به وجود آورد. اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی تبریز می‌تواند کمک شایانی به کسب و کارها برای شناخته تر شدنشان باشد. پیشنهاد می‌کنم نگاهی به صفحه تبلیغات جاده ای نیز بیندازید.

4.8/5 - (18 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) آذرشهر»

    1. سلام
      برای اطلاع از میزان بازدهی بیلبورد آذرشهر می‌توانید از بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از میزان بازدهی بیلبورد مورد نظر خود مطلع شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان