نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو – بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم ورزشی یادگار امام

با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر ورزشگاه یادگار امام تبریز، کسب و کار خود را به میلیون ها مخاطب معرفی کنید. زیرا به غیر از جمعیت حاضر در ورزشگاه، توجه مخاطبانی را که بازی را از تلویزیون مشاهده می کنند هم به دست می آورید. یادگار امام دومین ورزشگاه ایرانی است که تابلوهای تبلیغاتی الکترونیکی در کنار زمین آن نصب شد. اما به دلایل نامعلومی این تابلوها در آغاز فصل ۹۲–۱۳۹۱ جمع‌آوری شدند. با صعود باشگاه تراکتورسازی به لیگ برتر و برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه یادگار امام، این استادیوم به شهرت فراوانی در نزد مردم ایران دست یافت. از این رو بسیاری از مسافران و گردشگرانی که وارد شهر تبریز می‌شوند، در کنار بازدید از اماکن دیدنی این شهر، از ورزشگاه یادگارامام نیز دیدن می‌کنند. پس با اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ورزشگاه یادگار امام، بازدهی تبلیغات بی نظیری را خواهید دید.

بیلبورد تبلیغاتی در استادیوم ورزشی تبریز
تابلو تبلیغاتی در مسیر استادیوم یادگار امام تبریز

تاثیر تبلیغات محیطی در جاده های منتهی به استادیوم ورزشی تبریز

تبلیغات محیطی در مسیر استادیوم ورزشی تبریز یا تبلیغات در فضای باز، هر نوع بازاریابی خارج از منزل را که برای جلب توجه مردم انجام می شود، در بر می گیرد. محبوب ترین قالب تبلیغات محیطی، بیلبوردهای تبلیغاتی است. اما طیف وسیعی از گزینه های دیگر هم وجود دارد که ویژگی های مخصوص به خود را دارند. چتر تبلیغات محیطی تقریباً همه چیزهایی را که در خارج از خانه پیدا می کنید پوشش می دهد. همچنین تبلیغات در فضای باز بیشتر بر محیط اطراف خود تکیه می کند تا به کسب و کار شما کمک کنند. بی شک فضای باز خلاقانه ترین بوم برای تبلیغات است. زیرا موفق ترین تبلیغات تخیل را منعکس می کند. به عبارت دیگر تبلیغات در فضای باز یعنی سوژه ها را به روشی جدید ببینید و به مخاطبان خود نیز کمک کنید تا آن را ببینند.

انواع ابزار های تبلیغات محیطی

  • بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم یادگار امام
  • استیکر های سه بعدی
  • استند تبلیغاتی
  • لمپوست بنر
  • دستگیره های تبلیغاتی
  • عروسک های تن پوش
  • استرابورد تبلیغاتی
  • تبلیغات ترانزیت روی وسایل نقلیه در مسیر باشگاه یادگار امام
  • دیوار نویسی و نقاشی دیواری
  • تبلیغات پل هوایی و عابر پیاده در جاده های استادیوم ورزشی

بیلبورد تبلیغاتی بر پل یادگار امام

بیلبورد خسته کننده نادیده گرفته می شود. انجام یک تبلیغات محیطی نوین در مسیر استادیوم ورزشی توجه را به خود جلب می کند و تأثیر ماندگاری بر جای می گذارد. تابلوهای تبلیغاتی مسیر استادیوم یادگار امام مسافران این مسیر را احاطه می کنند. احتمالاً هر هفته صدها تبلیغ بیلبورد را مشاهده می کنید، اما فقط تعداد انگشت شماری از آنها را به خاطر دارید. طراحی تابلو تبلیغاتی بسیار چالش برانگیز است. بدون ذکر اندازه آن، موارد زیادی وجود دارد که هنگام طراحی باید به آنها توجه داشته باشید. برخلاف کارت ویزیت یا لوگوها، طراحی تابلوهای تبلیغاتی خلاقانه ایده های عالی برای جلب توجه مردم نیاز دارد.

معرفی استادیوم ورزشی یادگار امام

ورزشگاه یادگار امام تبریز که با نام دره گرگها (گوردلار دره سی) نیز شناخته می‌شود، سومین ورزشگاه بزرگ فوتبال ایران از لحاظ ظرفیتی با گنجایش 67000 هزار نفر است. این ورزشگاه که در دهکدهٔ المپیک تبریز قرار دارد، در سال 1368 شروع به ساخته شدن کرد و در سال 1375 افتتاح شد. استادیوم یادگار امام از معدود ورزشگاه های کشور است که بازی های تیم ملی در آن برگزار گشت. همچنین تنها ورزشگاه غیر تهرانی است که میزبان دربی تهران بود.

مکان های مهم و دیدنی در مسیر یادگار امام

  1. پارک ائل باغی
  2. بوستان آخامیقه
  3. فرماندهی نیروی انتظامی تبریز
  4. دانشگاه فرهنگیان علامه امینی تبریز
  5. پارک یادگار امام
  6. استادیوم یادگار امام
  7. بیمارستان الزهرا
  8. تالار و رستوران و سفره خانه سنتی قیصران

خیابان های منتهی به جاده های یادگار امام

  • بزرگراه کسایی
  • جاده تبریز – بستان آباد
  • بلوار بسیج
  • بزرگراه پاسداران
  • بلوار مشروطه
  • آزادراه تبریز – زنجان
  • بلوار ائل گلی
  • خیابان جوان
  • بلوار دکتر حسابی

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بیلبوردهای تبلیغاتی به صفحه بیلبورد چیست مراجعه کنید.

تبدیل یک نام تجاری به یک رهبر با مسئولیت اجتماعی تنها با نوشتن استراتژی های بازاریابی و تبلیغات جدید یک شبه اتفاق نمی افتد. تلاش برای شناسایی چشم اندازی که مشتریان شما معتبر و منطبق با ارزش های آنها می دانند ، نیاز دارد.

سیمون مین وارینگ

مجری تبلیغات محیطی بر پل یادگار امام

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در مسیر باشگاه ورزشی تبریز، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. شرکت تبلیغات محیطی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. از خدمات هلدینگ تبلیغاتی آراد می‌توان به داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست. اگر به دنبال اثربخشی بهتر تبلیغات محیطی خود هستید می‌توانید به رزرو بیلبورد تبریز هم فکر کنید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با رزرو بیلبورد و تاثیر آن روی کسب و کار ها و نام های تجاری می‌توانید به صفحۀ اجاره بیلبورد مراجعه کنید.

تبلیغات در مسیر استادیوم ورزشی یادگار امام
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم ورزشی یادگار امامتبلیغات عرشه پل عابرشرکت تبلیغاتی در اتوبان کسائی تبریزتبلیغات در مسیر اتوبان پاسداران تبریز
تبلیغات در پل عابر پیاده استادیوم ورزشی یادگار امامشرکت بازاریابیتبلیغات در بزرگراه سنتو تبریز مجری تبلیغات محیطی بلوار نصف راه
شرکت تبلیغاتی در مسیر استادیوم ورزشی یادگار امامتبلیغات تبریزمجری تبلیغات محیطی در مسیر وادی رحمت تبریز بیلبورد تبلیغاتی خیابان آزادی تبریز
مجری تبلیغات محیطی پل استادیوم ورزشی یادگار امام تبریز شرکت تبلیغاتیتبلیغات در خیابان ولیعصر تبریزتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی پل یادگار امام تبریز
تبلیغات مسیر یادگار امام
5/5 - (8 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «تابلو – بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم ورزشی یادگار امام»

  1. در مورد رزرو بیلبورد تبلیغاتی استادیوم یادگار امام سوالاتی داشتم از کجا می‌توانم برای پرسش سوالاتم اقدام کنم؟

    1. سلام
      برای پرسیدن سوالات خود می‌توانید از بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خودرا مطرح کنید.
      همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از لیست بیلبورد های استان آذربایجان شرقی به صفحه رزرو بیلبورد تبریز مراجه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان