نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) صوفیان

با اجاره بیلبورد تبلیغاتی درشهر صوفیان، کسب و کار خود را به مخاطبان بسیاری معرفی می کنید. صوفیان دومین شهر پرجمعیت شهرستان شبستر و بیست و پنجمین شهر پر جمعیت آذربایجان شرقی است. همچنین در محور ارتباطی تبریز به مرند و تبریز به شبستر واقع شده است. با رزرو بیلبورد و همچنین با داشتن جاذبه‌های طبیعی بی شمار، یک منطقه توریستی به شمار می رود. پس بازخورد و راندمان تابلو تبلیغاتی شما در صوفیان حداقل ها را برخوردار است.

قوی ترین عنصر در تبلیغات حقیقت است.

بیل برنباخ
تبلیغات محیطی و بیلبورد های صوفیان

تبلیغات محیطی در صوفیان

تبلیغات محیطی(تبلیغات در فضای باز) تأثیر زیادی بر نحوه رفتار مصرف کنندگان دارد. به آخرین بیلبورد تبلیغاتی در صوفیان که این هفته دیده اید، فکر کنید. به احتمال زیاد، این طرح دارای طراحی چشم نوازی بود که باعث شد شما به آن نگاه کنید. مهمتر از همه، با وجود حواس پرتی بی شمار در جاده؛ از اتومبیل های تندرو، عابران پیاده، شرایط آب و هوایی و… آن را به خاطر سپردید.

انواع تبلیغات محیطی

  • بیلبورد تبلیغاتی در جاده های صوفیان
  • استیکر های سه بعدی
  • استند تبلیغاتی
  • لمپوست بنر
  • دستگیره های تبلیغاتی
  • عروسک های تن پوش
  • استرابورد تبلیغاتی
  • تلوزیون های بزرگ شهری
  • تبلیغات ترانزیت
  • دیوار نویسی و نقاشی دیواری
  • تبلیغات پل هوایی و عابر پیاده در خیابان های صوفیان

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در صوفیان

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در صوفیان با توجه به اینکه نقش برجسته ای در رشد کسب و کار شما دارد می تواند از گزینه های برتر شما باشد. بهترین شرکت‌ تبلیغات محیطی مثل هلدینگ آراد با توجه به اینکه خود صاحب رسانه می باشد و تمامی مراحل ساخت عرشه های پل عابر پیاده و اکران تابلو تبلیغاتی را بر عهده دارد توان این را دارد که در طولانی مدت تابلوهای شما را تبلیغ نماید. آراد با سال ها تجربه توانسته است تا بهترین خدمات را در زمینه ی تبلیغات محیطی عرضه نماید.

از اجزای تشکیل دهنده بیلبورد تبلیغاتی اطلاع دارید؟

برای فهمیدن اجزای تشکیل دهندۀ یک بیلبورد تبلیغاتی می‌توانید به صفحه بیلبورد چیست مراجعه کنید.

بازدهی تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر صوفیان

وقتی صحبت از تابلو تبلیغاتی می شود، برای شما مخاطبینی تضمین می گردد. مکان تبلیغات بیلبورد شما در صوفیان باعث می شود که نادیده گرفتن آن دشوار باشد. بیلبورد های تبلیغاتی در صوفیان بسیار بزرگ و چشم نواز است. مردم را مجبور می کند به تابلو تبلیغاتی نگاه کنند. این برخلاف تبلیغات دیجیتالی است. جایی که تبلیغ شما در کمتر از یک ثانیه تمام می شود.

اجاره تابلوهای تبلیغاتی در شهر صوفیان

یکی از دلایلی که تابلوهای تبلیغاتی صوفیان موثر هستند قدرت آنها در تاثیر گذاری و ترغیب مردم به خرید فوری است.  به عنوان مثال، شما در حال رانندگی طولانی با خانواده خود هستید. حتی با یک کیسه پر از خوراکی و میوه! دیدن یک بیلبورد با پیتزا یا منوی دل انگیز شما را وادار می کند که یک توقف کوتاه داشته باشید و غذا بخورید. این توقف برنامه ریزی نشده بود. اما به دلیل بیلبوردی که به طرز استراتژیکی در نزدیکی یک رستوران پیتزا قرار گرفته است، نمی توانید ترمز را فشار ندهید و غذا بخورید.

معرفی شهر صوفیان

شهر صوفیان در استان آذربایجان شرقی و در محدوده‌ی شمال غرب ایران واقع شده است. این شهر با شهرهای تبریز، سهند، سردرود، ممقان، خسروشهر، آذرشهر، کوزه ‌کنان، خامنه، شرفخانه، مرند، یامچی، کشکسرای، سیس و خاروانا مجاورت دارد. شهر صوفیان دارای محدوده‌ی طرح ترافیک زوج و فرد نیست.

مکان های دیدنی صوفیان

  • امامزاده ابراهیم خلیل صوفیان
  • چشمه معدنی تاپ تاپ صوفیان
  • مجسمه های سنگی قویون
  • پارک ملت صوفیان
  • مسجد جامع صوفیان
  • حمام تاریخی شهر

جاده های منتهی به صوفیان

  1. بزرگراه تبریز – مرند
  2. خیابان شهدا
  3. جاده اندبیل
  4. خیابان بسیج
  5. اتوبان صوفیان – شبستر
  6. خیابان آزادی
  7. بلوار امام خمینی

خدمات آراد

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، به عنوان شرکت تبلیغاتی در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در صوفیان، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغاتی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. از خدمات هلدینگ تبلیغاتی آراد می‌توان به داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست. اگر به دنبال اثربخشی بیشتر تبلیغات محیطی خود در استان آذربایجان شرقی هستید می‌توانید به رزرو بیلبورد تبریز هم فکر کنید.

همچنین اگر می‌خواهید در مورد تاثیری که رزرو بیلبورد صوفیان بر کسب و کارتان می‌گذارد اطلاعاتی کسب کنید، می‌توانید به صفحه اجاره بیلبورد مراجعه نمایید.

تبلیغات در صوفیان
تبلیغات در صوفیانقیمت بیلبورد صوفیان تبریزبیلبورد تبلیغاتی در خیابان ولیعصر تبریزاجاره بیلبورد تبلیغاتی در چهارراه آبرسان
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در صوفیانشرکت بازاریابیتبلیغات در پل عابر پیاده وادی رحمتتبلیغات در خیابان آزادی تبریز
مجری تبلیغات محیطی صوفیانبیلبورد تبلیغاتی صوفیان تبریزشرکت تبلیغاتی مسیر ارومیه به تبریزبیلبورد تبلیغاتی در بلوار نصف راه تبریز
شرکت تبلیغاتی صوفیانتبلیغات تبریزمجری تبلیغات محیطی خسروشاهتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی در صوفیان
تبلیغات در صوفیان

استان آذربایجان شرقی از آن دست استان‌هایی است که در ایام تعطیلات میزبان مسافران زیادی هست و می‌توان گفت که پتانسیل تبلیغاتی محیطی نوین نیز در این منطقه وجود دارد. رزرو بیلبورد در اتوبان صوفیان می‌تواند کمک خوبی برای شناخته تر شدن کسب و کار ها باشد. پیشنهاد می‌کنم نگاهی به صفحه رزرو بیلبورد ارومیه بیندازید.

4.8/5 - (13 امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی (تبلیغات محیطی) صوفیان»

    1. سلام
      برای اطلاع از ارزش موجود در رزرو بیلبورد صوفیان می‌توانید از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از ارزش موجود در رزرو بیلبورد مورد نظر خود مطلع شوید.

    1. سلام و وقت بخیر
      برای اطلاع از میزان بازدهی و اثر بخشی بیلبورد تبلیغات شهر صوفیان شما می‌توانید از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از میزان اثربخشی بیلبورد مورد نظر مطلع شوید.

  1. مرجان دیانتی

    بازه زمانی پیشنهادی شما برای تبلیغات بیلبوردی یک کسب و کار کوچک چه مدت است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان