نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی خیابان ائل گلی

اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در خیابان ایل گلی باعث معرفی کسب و کار شما به آسان ترین روش ممکن است. با توجه به تعدد های روزانه که در خیابان ائل گلی انجام می شود و طیف وسیع گرشگران، تابلو تبلیغاتی شما بیشترین بازدهی تبلیغاتی ممکن را خواهد گرفت. همچنین وجود شهربازی و رستوران ها و سایر مراکز خدماتی در خیابان ایل گلی به تعدد رفت و آمد این خیابان تاثیر می گذارد.

به طور کلی از زمانی که تبلیغات محیطی رونق گرفته است، کسب و کارهای زیادی به این سمت کشیده شده تا بخواهند بیلبوردهای خود را اکران نمایند. از طریق بیلبوردها بسیاری از محصولات و شرکت ها توانسته اند تا برند شوند و در گوشه ی ذهن مشتریان قرار بگیرند. اگرچه تبلیغات محیطی به نسبت گران می باشد ولی ارزش سرمایه گذاری دارد. زیرا با بازدهی که دارد تمامی مبالغ مصرف شده بازگردانده می شود. اگر دقت کرده باشید اکثر تبلیغات بیلبوردی دارای یک شعار تبلیغاتی می باشند. این شعار ها نقش بسیار موثری را در زمینه ی خاطر سپاری برندها بازی می کنند.

از مکان هایی که هلدینگ آراد در آن اکران تبلیغات محیطی می نماید خیابان ائل گلی واقع در تبریز می باشد. این خیابان دارای تردد بالایی می باشد. بنابراین می تواند تاثیر بسزایی در تبدیل بازدید کننده به مشتری داشته باشد.

تبلیغات بهایی است که برای داشتن محصول یا خدمات غیر قابل توجه می پردازید.

جان ادسون
تابلو و بیلبورد های تبلیغاتی در خیابان ایل گلی تبریز

تبلیغات محیطی در خیابان ائل گل تبریز

هدف اصلی هر شرکتی، فروش محصولات و خدماتی است که ارائه می دهد. برای رسیدن به این هدف ممکن است هر شرکت از روش های مختلفی برای شناسایی و فروش محصولات خود استفاده نماید. یکی از مناسب ترین این روش ها تبلیغات محیطی در خیابان ائل گلی تبریز است. تبلیغات محیطی در دنیای امروزه به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های کسب و کار شناخته می شود. در برخی از موارد با توجه به معیار های مختلف و امتیازات مناسبی که تبلیغات محیطی در خیابان ائل گلی تبریز دارد، می تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد. امروزه در بازار رقابتی، هر کسی که بتواند شناخت بهتری از انواع تبلیغات محیطی داشته باشد و خلاقیت بیشتری در اجرا به خرج دهد می تواند گام محکم تری در زمینه ی محبوبیت کالاهای خود در میان مشتریان و بازار هدف خود بردارد.

بیلبورد تبلیغاتی در خیابان ائل گلی

از نظر میزان تردد مردم، تبلیغات پل عابر پیاده در خیابان ائل گلی می تواند صدها یا هزاران دید ایجاد کند. در قالب بیلبوردهای فضای باز، با ارتباط بی وقفه بیست و چهار ساعته، همه افراد حاضر در مسیر بیلبورد تبلیغاتی می توانند تبلیغ شما را مشاهده کنند. همچنین نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که بیلبورد های تبلیغاتی مخاطب را اسیر می کنند. یعنی توجه مخاطب را به طور ویژه ایی به خود جلب می کند. شما نمیتوانید از جاده چشم بردارید یا با چشم بسته در خیابان ایل گلی رانندگی کنید. اما می توانید کانال تلوزیونی را عوض کنید یا تبلیغات موبایلی خود را رد کنید.

طراحی بیلبورد

با سرمایه گذاری در تبلیغات بیلبورد خیابان ائل گلی می توانید میلیون ها مخاطب داشته باشید. که یا جذب برند و محصول شما می شوند، یا نمی شوند. و این جذب شدن یا نشدن به طراحی بیلبورد تبلیغاتی شما بستگی دارد. در اینجا به نکاتی پرداخته شده که میتواند راهنمایی برای شما در موضوع طراحی بیلبورد باشد.

  • گفتن یک داستان کوتاه و به یاد ماندنی برای بیلبورد تبلیغاتی
  • بیلبورد تبلیغاتی جسورانه و ساده کنید.
  • تابلو تبلیغاتی تان را تعاملی کنید.
  • آن را به یاد ماندنی کنید

انواع تبلیغات محیطی

  1. بیلبورد تبلیغاتی در خیابان ائل گلی
  2. استیکر های سه بعدی
  3. استند تبلیغاتی در خیابان ائل گلی
  4. لمپوست بنر در ایل گلی
  5. دستگیره های تبلیغاتی
  6. عروسک های تن پوش
  7. استرابورد تبلیغاتی
  8. تلوزیون های بزرگ شهری موجود در خیابان ائل گلی
  9. تبلیغات ترانزیت در خیابان ائل گلی
  10. دیوار نویسی و نقاشی دیواری
  11. تبلیغات پل هوایی و عابر پیاده در خیابان ایل گلی

معرفی خیابان ایل گلی

محله ائل گلی در استان آذربایجان شرقی و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهرتبریز واقع شده است.یکی از مهم‌ ترین گردشگاه‌ های شهرتبریز است که در جنوب شرق آن و در ۷ کیلومتری مرکز شهر واقع شده‌ است. این عمارت در دوه صفویان ساخته شد و قهرمان میرزا (هشتمین پسر عباس میرزا) نیز این عمارت را تکمیل‌ تر نموده. عمق دریاچهٔ ائل گلی۱۲ متر می باشد و در محوطهٔ آن قایقرانی انجام می‌شود. همچنین شهربازی (لوناپارک) و نیز غذاخوری و فست فود و کافی شاپ‌های متعددی در داخل این گردشگاه وجود دارد و دارای هتل و مسافرخانه و دارای دفتر جهانگردی فعال است. با احداثهتل پارس ایل گلی، این گردشگاه جنبهٔ جهانی پیدا کرده‌است.

مسیر های منتهی به خیابان ایل گلی

  • اتوبان کسایی
  • بلوار دکتر حسابی
  • میدان شبنم
  • خیابان میراز کوچک خان
  • میدان شهریار
  • خیابان باختر
  • بلوار شهریار
  • خیابان خورشید
  • بلوار بیست و نهم بهمن
  • خیابان باختر
  • بلوار ملکی تبریزی
  • میدان میرداماد

مکان های دیدنی خیابان ایل گلی

  1. پارک ائل گلی
  2. استخر شاهگولی
  3. پارک جنگلی صائب تبریزی
  4. شهربازی لونا پارک
  5. رستوران مظفریه
  6. پارک پرواز پلیس
  7. رستوران بالیق
  8. پارک محله ایل گلی
  9. تالار و رستوران آذرآب

آراد، مجری تبلیغات محیطی در خیابان ائل گلی

شرکت تبلیغاتی آراد، صاحب بیش از 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، با کمپین های تبلیغاتی به رشد کسب و کار شما کمک می کند. هلدینگ آراد با داشتن تیم های متخصص در زمینه هایی مثل بازارایابی، برندینگ، طراحی و شعار تبلیغاتی به هر چه بیشتر دیده شدن کمپین تبلیغاتی شما کمک می کند. اگر به دنبال بیشتر دیده شدن برندتان توسط بیلبورد های تبلیغاتی هستید پیشنهاد می‌کنم نیم نگاهی به صفحه بیلبورد تبریز بیاندازید.

همچنین شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بیلبوردها و تاثیر و اهمیت آن در کسب و کارتان به صفحه اجاره بیلبورد مراجعه کنید.

تبلیغات در خیابان ائل گلی
اجاره بیلبورد خیابان ایل گلیشرکت بازاریابیشرکت تبلیغاتی در بلوار نصف راه تبریزمجری تبلیغات محیطی در اتوبان کسائی
تبلیغات در خیابان ایل گلیتابلو تبلیغاتیبیلبورد تبلیغاتی در بستان آباد مجری تبلیغات محیطی در بزرگراه سنتو تبریز
شرکت تبلیغاتی خیابان ایل گلیشرکت تبلیغاتیاجاره بیلبورد تبلیغاتی در خیابان ولیعصر تبریزاجاره بیلبورد تبلیغاتی پل عابر پیاده وادی رحمت
مجری تبلیغات محیطی خیابان ائل گلیتبلیغات تبریزشرکت تبلیغاتی اتوبان غربی تبریزتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی خیابان ائل گلی تبریز
تبلیغات خیابان ائل گلی
4.8/5 - (5 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی خیابان ائل گلی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان