نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تبلیغات بیلبوردی در بندر انزلی

مردم برای کشف محصولات جدید شما از بیلبوردهای تبلیغاتی که شما در سطح شهر بندر انزلی اکران نموده اید کمک میگیرند. تابلو های تبلیغاتی بندر انزلی به دلیل قابلیت هدف گیری جغرافیایی و هزینه ی پایین در مقابل میزان بیننده های آن در دسته بندی تبلیغات محیطی محبوب سازمان ها و صاحبان کسب و کار است. ایجاد یک نام تجاری قوی برای کسب و کار شما نیاز به خلاقیت، دانش و داده دارد. شرکت تبلیغات محیطی آراد در خصوص سه فعالیت

  • تحقیقات مشتریان
  • ایجاد یک استراتژی بازاریابی
  • و مدیریت همه کمپین های تبلیغاتی شما به شما کمک خواهد نمود.

با اجاره بیلبورد میتوانید فروش محصولات و خدمات خود را به حداکثر برسانید.

به این معنی که سازمان ها و صاحبان کسب وکار با تبلیغات بیلبوردی در اکثر کمپین های بازاریابی به سرمایه گذاری با سودآوری بالا دست می یابند. تبلیغات بیلبوردی در شهر بندر انزلی از این قاعده مستثنی نیست.

نزلی، شهری در غرب استان گیلان است که با جمعیتی حدود 150 هزار نفر، دومین شهر پر جمعیت استان گیلان است. مسافت این شهر تا گیلان، مرکز شهر در حدود 40 کیلومترمی  باشد. شهر انزلی به دلیل بندری بودن، اهمیت تجاری و گردشگری فراوانی دارد. برخی هنوز به دلیل اینکه در زمان حکومت پهلوی با نام بندر پهلوی تغییر یافته بود  این شهررابا نام دیگر آن، بندر پهلوی می شناسند.

این شهراز شمال با دریای خزر، از سمت جنوب به شهر صومعه سرا،  وازغرب به شهر رضوانشهر، و از شرق به شهر رشت منتهی میشود. شهر انزلی به دلیل اینکه شهری بندری است دارای اهمیت تجاری و گردشگری فراوانی است.از زمان پیدایش بیلبوردهای دیجیتالی این نوع تبلیغات محیطی محبوبیت خود را از سر گرفته است. مکان یک بیلبورد بسیار مهم است زیرا برای سرمایه گذاری نیاز به قرار گیری در معرض عابر پیاده رو و ترافیک دارد ، اساساً هرچه این پیاده روی بزرگتر باشد ، یک مکان سودآورتر، خواهد بود.

برای اجرا تبلیغات محیطی خود بر روی بیلبورد، هیچ چیز مهمتر از داشتن دانش قبلی در مورد تبلیغاتی که می خواهید در مورد کسب وکار خود اجرا کنید، نیست. انجام تحقیق قبل از برنامه ریزی در مورد کمپین تبلیغاتی، به شما کمک می کند تا  که چگونه ، “چه” و “چرا” های تبلیغات موفق کسب و کار کوچک و بزرگ مشابه خود را دریافت کنید. بازیکنان بزرگ و کوچک عرصه ی کسب وکار شما که در امر تبلیغات بیلبوردی موفق عمل کرده اند، چه کسانی هستند؟ آنها برای تبلیغات بیلبوردی خود چه کاری و چگونه انجام می دهند که آنها را بزرگ یا کوچک می کند؟

شناخته شدن نام تجاری شما به حرکت شما در عرصه ی کاری تان کمک می کند. یک طرح تبلیغاتی باید شامل جزئیات کسب و کار ، چشم انداز ، ماموریت ، ارزشهای اصلی و غیره باشد. تابلوهای تبلیغاتی ارزش سرمایه گذاری را دارند و گزینه های زیادی برای تقویت کل نام تجاری وجود دارد: بیلبوردهای سه بعدی که باعث می شوند مردم متوقف و خیره شوند.

تبلیغات بیلبوردی در بندر انزلی

تعرفه هزینه ی تبلیغات بیلبوردی در شهر انزلی

هزینه تبلیغات بیلبورد به عوامل زیادی بستگی دارد، مکان بیلبورد شما، کل تردد در منطقه، تخمین زده می شود. قیمت بیلبورد بستگی به فصل ، بازارها ، مدت زمان پخش تبلیغات شما و سایر عوامل  دارد. همین امروز با متخصصان بازرگانی ما در کلینیک تبلیغاتی آراد تماس بگیرید تا هزینه تبلیغات بیلبوردی برای برند خود را جویا شوید.

ما باید از قطع کردن آنچه مردم به آن علاقه مند هستند دست برداریم و همان چیزی باشیم که مردم به آن علاقه دارند.

 کریگ دیویس
4/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «تبلیغات بیلبوردی در بندر انزلی»

  1. سلام وقت بخیر
    هزینه بیلبورد تبلیغاتی روز پل غازیان چقدر میشود؟ و در چه ابعادی است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان