نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد
 



سایت های تبلیغات اینترنتی جزء یکی از بهترین ابزارهایی هستند که می توانند در تبلیغ محصول شما بسیار مفید باشند که در ادامه با چند تا از بهترین های انها آشنا می شویم.
تبلیغات اینترنتی یک روش تبلیغاتی است که تمامی اطلاعات ، کالا و خدمات موسسه ها از طریق اینترنت به دست مخاطبان هدف میرسد و اطلاع رسانی می شود. در این روش با استفاده از شیوه‌ها و استراتژی‌های هدفمند، انواع مختلفی از اقلام تبلیغاتی گرافیکی یا متنی را بر روی قسمت‌های مختلف اینترنت قرار می‌دهند تا در اختیار مخاطب هدف قرار بگیرد.یکی از روش های تبلیغات ، تبلیغات محیطی است که شرکت تبلیغاتی آراد با داشتن 750 بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح کشور آماده خدمت رسانی به شما می باشد و شما می توانید با رزرو بیلبورد در تهران ،اجاره بیلبورد در مازندران ،رزرو بیلبورد تبلیغاتی در تبریز و اجاره بیلبورد اصفهان و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در سایر شهر ها به کسب و کار خود رونق ببخشید .

 

بهترین سایت های تبلیغات اینترنتی:

1-سایت یکتا نت:

سایت یکتا نت یک سایت تبلیغات اینترنتی با هدف بهترین نتیجه برای تبلیغ‌کنندگان و درآمدزایی منصفانه برای رسانه‌هاست. شعار این سایت، صداقت، شفافیت، همدلی و نوآوری مستمر است. سایت یکتا نت در جهت بهبود عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی در تلاش است و خدمات بسیار متنوعی را ارائه می دهد.

سایت تبلیغاتی یکتانت

2- سایت شیپور:

سایت تبلیغات اینترنتی شیپور با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد. این سایت پربازدیدترین وب سایت های ایران است و دارای کیفیت بسیار بالایی است.

سایت تبلیغات اینترنتی شیپور

3-سایت صبا ویژن:

سایت صبا ویژن یک سایت تبلیغات اینترنتی است و ماندگارترین گزینه در ذهن مخاطب مورد نظر شما است. تبلیغات صبا ویژن به شما اجازه می دهد تا باجایگاهی ثابت در وب‌سایت‌، به تبلیغ برند خود بپردازید. در واقع شما در پر بازدید ترین وب‌سایت های کشور در معرض دید مشتریانتان قرار خواهید گرفت تا پیام تبلیغاتی خود را گسترده‌تر انتشار دهید. سایت صبا ویژن پل روابط کسب و کار ها با متقاضیان محصولات است.

سایت تبلیغاتی صبا ویژن

4-سایت ایستگاه:

سایت ایستگاه یک سایت تبلیغاتی و اطلاع رسانی محصولات کسب و کار و درج آگهی برای آگاهی از خدمات و کالاهای مورد نیاز مصرفی و … است. در این سایت کالا و خدماتی که ارائه می دهید در معرض دید قرار می گیرند. در سایت ایستگاه کاربران و مخاطبان به طور مستقیم باهم در ارتباطند و هیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد .سایت ایستگاه نخستین مجموعه ارائه دهنده خدمات فضای کار اشتراکی است و با هدف ایجاد بستر تعامل سازنده و کمک به جامعه کارآفرین شروع به فعالیت کرده است.

سایت تبلیغاتی ایستگاه
سایت تبلیغاتی مدیا اد


5-سایت مدیا اد:

اگر قصد تبلیغ کسب و کار موسسه ی خود را دارید،سایت مدیا اد به شما کمک میکند تا تبلیغات اینترنتی با کیفیت و موثری داشته باشید. با تبلیغات اینترنتی در سایت مدیا اد شما میتوانید مشتریان و کاربران خود را به محصول و کالای کسب و کارتان جذب کنید.

6-سایت تپسل:

سایت تپسل تبلیغاتی برای کسب و کار هاست؛ سرویسی که تیزرهای ویدیویی شما را در پر مخاطب ترین اپلیکیشن ها به معرض دید میلیون ها کاربر ایرانی می گذارد. تپسل تبلیغاتش را در موبایل و از طریق اپ هایی که هر روز با آن‌ ها سروکار داریم ارائه می‌ کند. اگر کاربری در سایت تمایل به انجام کاری داشته باشد که نیازمند پرداخت درون برنامه ای است، می‌تواند بخشی از هزینه‌ هایش را با شرکت کردن در یک تبلیغ پرداخت کند.

سایت تبلیغاتی تپسل
سایت تبلیغاتی نت برگ


7- سایت نت برگ:

سایت نت برگ یکی دیگر از بهترین سایت های تبلیغاتی است. نت برگ سایتی جهت ارائه خدمات تبلیغات می باشد که در آن امکان ثبت تبلیغ و ارائه تخفیف وجود دارد. به این صورت که ثبت کننده آگهی کالا خدمات خود را در این سایت ثبت می کند و علاوه بر ان تخفیفی نیز برای آن در نظر می گیرد. در این سایت نیز امکان خرید و فروش کالا وجود دارد.

سایت تبلیغاتی کلیک یاب


8- سایت کلیک یاب:

یکی از امکانات منحصر بفرد سایت کلیک یاب برای وب سایت‌های آگهی دهنده محاسبه نرخ تبدیل به مشتری است. هزینه تبلیغات در سایت کلیک یاب بصورت کلیکی محاسبه می شود و تبلیغ دهنده فقط به ازای بازدید کنندگانی که وارد وب سایتش می شوند پرداخت انجام می دهد. کلیک یاب تلاش می کند به هر قیمتی شده مخاطبانی مناسب که از نرخ تبدیل به مشتری بالاتری برخوردار هستند را بیابد. کلیک یاب یکی از بزرگ ترین شرکت های فناوری در حوزه تبلیغات است.

سایت تبلیغاتی همشهری

9.سایت راهنمای همشهری

سایت راهنمای همشهری سایت معروف به نیازمندی ها یکی از با قدمت ترین سایت های ثبت آگهی در کشور می باشد. که در آن کاربران می توانند به راحتی تبلیغات اینترنتی خود را به اشتراک همگان بگذارند. این اشتراک گذاری می تواند باعث دیده شدن تبلیغات اینترنتی شما توسط هزاران نفر شود؛ بدون این که هیچ هزینه ای صرف آن نمایید.

10- سایت نیاز روز:

سایت نیاز روز به کاربران امکان می دهد تبلیغات اینترنتی خود را بصورت رایگان و بدون نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت منتشر کنند. البته در صورتی که قصد دارید آگهی های متعددی در سایت منتشر کنید، بهتر است برای خود حساب کاربران ایجاد کنید تا امکان بررسی وضعیت آگهی و مدیریت آگهی ها برای شما وجود داشته باشد. نیاز روز در دسته بندی های صنعت، خدمات، املاک، کار و استخدام، کامپیوتر و موبایل، وسایل نقلیه و … فعالیت می کند و امکان ثبت آگهی با این موضوعات برای کاربران وجود دارد.

سایت تبلیغاتی نیاز روز

11-سایت تبلیغاتی ایفروش:

تبلیغات اینترنتی یک فرآیند روشمند ارائه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغيب و متقاعد کردن مؤثر مصرف‌ کنندگان به خرید کالاها و خدمات می‌باشد.در سایت تبلیغاتی ایفروش می توانید تبلیغات اینترنتی مربوط به کسب و کار خود را به راحتی و بدون هزینه در سایت تبلیغاتی ایفروش معرفی کنید. با ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی خود در سایت آگهی ایفروش وابسته به زمان و مکان نیستید و در فضای اینترنت راحت و سریع تبلیغات خود را ثبت می کنید. در سایت ای فروش کاربر آگهی دهنده، می تواند کلیه آگهی های ثبت شده خود را یکجا مشاهده کند و آنها را با سهولت بروز رسانی نماید. سایت تبلیغات اینترنتی ایفروش با هدف ایجاد سرویس هایی جهت رونق کسب و کار و ایجاد فضایی رقابتی جهت پویایی اقتصادی، ایجاد گردیده است.

4/5 - (5 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان