نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

مجری تبلیغات محیطی در کلارآباد

تبلیغات بیلبوردی در کلارآباد از مزیت های زیادی برخوردار می باشد. هر ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند و از فضای این محیط لذت می برند. جمعیت زیادی که در این شهر حضور پیدا می کند باعث شده تا ظرفیت خوبی برای دیده شدن بیلبورد های تبلیغاتی ایجاد شود. فاصله ی کلارآباد تا ساری 190 کیلومتر و تا رشت و تهران به ترتیب 178 و 212 کیلومتر است. در فاصله ی این سه شهر تا کلارآباد موقعیت های بسیار خوبی برای تبلیغات بیلبوردی مازندران هستند.

بیلبورد تبلیغاتی در کلارآباد
تابلو تبلیغاتی در مازندران

مسیرهای دسترسی به کلارآباد برای تبلیغات محیطی

شهر زیبا و گردشگری کلارآباد که در غرب استان مازندران واقع شده است و یکی از بهترین موقعیت ها برای تبلیغات بیلبوردی می باشد، از مسیر های زیر قابل دسترسی می باشد:

  • جاده چالوس: اگر در شمال یا غرب تهران زندگی می کنید، پس از گذر از جاده چالوس، وارد شهر چالوس می شوید. سپس با طی کردن مسیری حدود کیلومتر به شهر زیبای کلارآباد خواهید رسید.
  • جاده رشت: اگر قصد سفر از شهر رشت به کلارآباد را دارید، پس از طی کردن شهرهای رشت، لاهیجان، رامسر، تنکابن، وارد شهر کلارآباد خواهید شد.
  • جاده هراز: پس از گذراندن جاده هراز، و بعد 


تعرفه بیلبوردهای تبلیغاتی در کلارآباد

تبلیغات بیلبوردی از بهترین استراتژی های بازاریابی می باشد. شما می توانید با اکران بیلبوردهای تبلیغاتی تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار خود ایجاد نمایید. تعرفه این تبلیغات با توجه به موقعیت جغرافیایی که هر منطقه دارد و همچنین موقعیت زمانی که در طول سال وجود دارد، متفاوت می باشد. برای اطلاع دقیق از تعرفه ها با هلدینگ آراد در تماس شوید.

معرفی کلارآباد

کلارآباد واقع در شهرستان تنکابن در غرب استان مازندران می باشد. از لحاظ همسایگی، از جهت شرق با شهرستان چالوس و از سمت غرب با هتل قو همجوار است. زبان ساکنین این شهرستان مازنی با گویش تبری کلارستانی می باشد. کلارآباد آب و هوای معتدل خزری دارد. با توجه به اینکه این منطقه بین دریای خزر از سمت شمال و رشته کوه های البرز از سمت جنوب واقع شده است، همواره به عنوان یک مقصد گردشگری برای مسافران و توریست ها بوده است. در سال های اخیر، با توجه به نزدیک بودن کلارآباد به نمک آبرود و دیگر شهر های توریستی استان مازندران شهرک های متعددی در آن ساخته شده است.

مجری تبلیغات محیطی در کلارآباد

یکی از بزرگ ترین و کارآمد ترین روش های تبلیغاتی در کلارآباد، بیلبورد است. چون تابلو های تبلیغاتی در مناطق شلوغ مثل مسیرهای منتهی به کلارآباد قرار دارند. در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی بیشترین تعداد بازدید و برداشت را کسب می کنند. پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود. بهتر است این چند کلمه به گونه ایی طراحی شود که کوتاه، آهنگین، گیرا و جذاب باشد. زیرا مخاطبانی که مشاهده کننده بیلبوردها در کلارآباد هستند، معمولاً افرادی خواهند بود که سرنشین اتومبیل می باشند و با سرعت بالایی از مقابل بیلبوردها عبور می کنند. بنابراین فقط چند ثانیه برای دیدن پیام تبلیغاتی روی بیلبورد مهلت دارند. پس نوشته های بلند، قابلیت خوانده شدن سریع را ندارند.

مزایای تبلیغات محیطی در شهرستان کلارآباد

  1. مشتریان مختلف را هدف قرار می دهد.
  2. همیشه کار میکند.
  3. مکان سفارشی دارد.
  4. مردم آن را می بینند.
  5. آگاهی از برند را افزایش می دهد.
  6. تابلوهای تبلیغاتی دارای مخاطبان اسیر هستند.

خلاقیت بدون استراتژی” هنر “نامیده می شود. خلاقیت با استراتژی” تبلیغات “نامیده می شود.

جف ریچارد

تبلیغات توانایی درک ، تفسیر است. به به برای قرار دادن ضربان قلب یک تجارت در نوع ، کاغذ و جوهر.

لئو برنت

آراد، مجری تبلیغات محیطی در کلارآباد مازندران

آژانس تبلیغات محیطی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در کلارآباد، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغاتی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

5/5 - (10 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «مجری تبلیغات محیطی در کلارآباد»

  1. با سلام، چگونه می توان از قیمت های بیلبوردهای تبلیغاتی کردستان میتوان اطلاع پیدا کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان