نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد و تبلیغات محیطی کیش

تبلیغات بیلبوردی، در روند برندسازی و آگاهی عمومی از کسب و کار شما بسیار موثر است. از این رو مهم‌تر و حساس‌تر از قبل مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین اجاره بیلبورد و تبلیغات محیطی کیش، انتخابی مناسب برای دیده شدن کسب و کار شما خواهد بود.

کارشناسان حرفه ای هلدینگ آراد با بیش از 25 سال تجربه در این زمینه، مجری کمپین‌های تبلیغاتی برندهای مطرح بوده اند. تداوم موفقیت و حضور پررنگ ما در حوزه بیلبورد تبلیغاتی، گواه این ادعاست. جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت بیلبورد کیش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت نتیجه مطلوب، کمپین تبلیغاتی و رزرو بیلبورد در کیش، با کارشناسان حرفه‌ای هلدینگ آراد در تماس باشید.

تاثیر تبلیغات بیلبوردی در جزیره کیش

امروزه مدیران شرکت‌ها هنگام خرید و رزرو بیلبورد در جزیره کیش انتخاب های زیادی دارند. سالانه به‌طور متوسط، بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر از این جزیره مرجانی بازدید می‌کنند. در واقع، تحقیقات نشان می دهد که مدیران قبل از رزرو تابلو تبلیغاتی به طور متوسط 140 بار از وب سایت آژانس‌های تبلیغاتی بازدید می کنند. این افراد هنگام تحقیق در مورد مسیرهای ورود و خروج، میزان تردد و جزییات اطلاعات شهرداری ها و دیگر کانون های تبلیغاتی دیدن می کنند. اما بیشترین تعداد مراجعه مربوط به وب‌سایت شرکتهای تبلیغاتی می‌باشد.

در جزیره کیش، کنسرت‌های موسیقی توسط خوانندگان ایرانی برگزار می‌شوند و استقبال خوبی نیز از آن‌ها می‌شود. سبک بسیاری از اجراها پاپ است. و بیشتر شرکت‌های تجاری تمایل به تبلیغات در کیش و اجاره بیلبورد در جزیره کیش را دارند. بنابراین، آیا محبوبیت یه شرکت تبلیغاتی برای اجاره بیلبورد آنلاین کیش از طریق سایت خود شرکت تاثیر میگذارد؟ تحقیقات نشان می‌دهد که این مورد موثر واقع می‌شود و استفاده از وب‌سایت ها به صورت چشمگیری افراد را تشویق به انجام این کار می‌نماید.

اجاره تابلو تبلیغات محیطی در کیش
بیلبورد تبلیغات محیطی کیش

آیا بیلبوردهای تبلیغاتی همچنان تاثیر گذار هستند؟

مطالعه دیگری همچنین نشان داد که حدود 75 درصد از مشتریانی که با یک مجری تبلیغاتی قرارداد منعقد می‌نمایند، از بیلبوردهای مدنظر بازدید کرده اند. حتی در بازار مدرن امروزی، گزارش اخیر نشان می دهد که اثر بیلبورد هنوز هم وجود دارد.

خرید تبلیغات محیطی کیش
رزرو بیلبورد کیش

نحوه تبلیغات حرفه ای در کیش

از ابتدای شکل‌گیری تمدن بشریت، تبلیغات در بطن زندگی انسان‌ها ریشه دارد. تبلیغات در ابتدای پیدایش، به شکل برده‌داری نوین بوده و به تدریج به اشتغال زایی تبدیل شده است. تبلیغات روح بازرگانیست و واحد بازاریابی هر سازمان وظیفه معرفی محصول، تبلیغات حرفه ای و … را دارد. انتخاب نحوه تبلیغات کیش (محیطی، چاپی، تلویزیونی و…) و همچنین نوع استراتژی تبلیغات (بسته، سریالی و…) نیز برعهده واحد بازرگانی است. تبلیغات محیطی به عنوان رسانه برتر، ماندگارترین روش بین رسانه‌های تبلیغاتی است.

تبیلغات کسب و کار

[suncode_ir_iranmap_pro map_id=”1″ width=”2000″ height=”2000″]


تاثیر تبلیغات کیش

قیمت بیلبورد تبلیغات محیطی کیش
تبلیغات بیلبورد کیش

مهم ترین خیابان های کیش برای رزرو بیلبورد

مهم‌ترین خیابان‌ جزیره کیش، خیابان فردوسی است که کاملا از اصول شهرسازی مدرن پیروی کرده و نورپردازی عالی این خیابان، شرایط را برای پیاده‌روی‌های شبانه فراهم کرده است. از سوی دیگر مهم‌ترین مراکز خرید، مراکز تجاری و هایپرمارکت‌ها در این خیابان هستند و دسترسی به همه‌چیز با ورود به این خیابان امکان‌پذیر خواهد شد. در این راستا تبلیغات محیطی در کیش باعث ماندگاری در ذهن مخاطبان می‌شود.

مسافت بین کیش تا تهران از راه هوایی ۱۰۵۲ کیلومتر، تا بندرعباس ۲۵۰ کیلومتر، تا بندر لنگه ۹۰ کیلومتر و تا جزیره هندورابی ۲۸ کیلومتر است. همچنین نزدیکترین بندر ایران به جزیرهٔ کیش، بندر آفتاب می‌باشد که با این جزیره ۱۳ کیلومتر فاصله دارد. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت جزیره کیش برابر با ۳۹٬۸۵۳ نفر بوده‌است که عمدتاً در شهر کیش ساکن هستند. به شهروندان جزیره کیش، کیشوند گویند و برای آنها کارت کیشوندی صادر می شود. جزیره کیش به دلیل ویژگی‌های گفته شده و ماهیت گردشگری که دارد، طی سال‌های اخیر جهت اجاره بیلبورد کیش مورد توجه صاحبان کسب‌و کار قرار گرفته‌است. آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است عبارتند از:

  • پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند تم پارک آبی اوشن، پارک هنر
  •  ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی
  •  باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم
  •  شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتی‌های تفریحی
  •  وهمچنین کشتی به گل نشسته یونانی

گزیده ای از سخنان رئیس گروه تبلیغات دانشگاه ایالتی میشیگان

جف آی ریچاردز استاد و رئیس گروه تبلیغات و روابط عمومی در دانشگاه ایالتی میشیگان می باشد . وی در سالهای 1989 تا 2010 از استادان تبلیغات در دانشگاه تگزاس در شهر آستین بوده است، که در بازه زمانی 1998 تا 2002 به عنوان مدیر گروه تبلیغات خدمت می کرد.

تحقیقات وی شامل موضوعات نظارتی تبلیغات است و بیش از 80 مقاله ، کتاب و فصل کتاب منتشر کرده است. وی در هیئت تحریریه مجله تبلیغات ، مجله مسائل روز و تحقیقات در تبلیغات، مجله آموزش تبلیغات، ژورنال سیاست های عمومی و بازاریابی ، مجله امور مصرف کنندگان، ژورنال تبلیغات تعاملی، تبلیغات و بررسی انجمن فعالیت می کرد و همچنین سردبیر مجله بین المللی بازاریابی اینترنتی و تبلیغات می باشد.

استراتژی تبلیغات

اصول طراحی تابلوهای تبلیغاتی کیش

در طراحی بیلبوردها به این باید توجه کرد که پیام کمپین بازاریابی شما را به خوبی منتقل کند چرا که به معنای شعار اصلی شما شناخته می‌شود. تاثیرگذاری بیلبوردهای تبلیغات محیطی کیش در صورتی عملی است که این بیلبوردها در مدت ۷ تا ۱۲ ثانیه باید دیده شوند و خارج از این محدوده تا حدودی تاثیرگذاری خود را از دست می‌دهد. تعداد کلمات هم در بیلبورد مهم است و بهتر است که بیشتر از شش یا هفت کلمه در شعار تبلیغاتی کمپین بازاریابی شما به کار نرود. همچنین منطقی است که در بیلبورد تبلیغاتی، نام و لوگوی برند شما به صورت مشخص حضور داشته باشد. در بیلبورد، تصاویر از کلمات مهم‌تر هستند و برای برندسازی و محصولتان هرچقدر کلمه کمتر و تصویر حس‌برانگیزتر باشد بهتر است.


استیو جابز

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان