نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در خیابان ولیعصر تبریز

اجاره تابلو تبلیغاتی در خیابان ولیعصر تبریز بسیار پر اهمیت و کمک کننده است. با توجه به بازار رقابتی، تبلیغات مناسب باعث رشد و زنده ماندن کسب و کار شما می شود. یکی از اثر گذار ترین انواع تبلیغات، تبلیغات محیطی است. و ازمناسب ترین انواع تبلیغات محیطی هم تبلیغات بیلبوردی می باشد. تابلو های تبلیغاتی با طراحی جذاب و شعار تبلیغاتی آهنگین و مناسب، به خوبی مخاطب را جذب خود می کند. خیابان ولیعصر به علت تردد زیاد یکی از مناسب ترین مکان ها برای اجاره تابلو تبلیغاتی به شمار می رود.

تبدیل یک نام تجاری به یک رهبر با مسئولیت اجتماعی تنها با نوشتن استراتژی های بازاریابی و تبلیغات جدید یک شبه اتفاق نمی افتد. تلاش برای شناسایی چشم اندازی که مشتریان شما معتبر و منطبق با ارزش های آنها می دانند ، نیاز دارد.

سیمون مین وارینگ

برای اجاره ی بیلبورد تبلیغاتی نیاز به گذراندن یک فرآیند تخصصی می باشد. اینکه در کدام منطقه و در مدام وقت یک بیلبورد اکران شود نیاز به دانش و تجربه دارد. کارشناسان این حوزه با بررسی فاکتورهای متعدد تابلوهایی را اکران می کنند که بالاترین بازدهی را داشته باشند.

تبلیغات محیطی در خیابان ولیعصر تبریز

تاثیرگذاری تبلیغات محیطی در خیابان ولیعصر تبریز

مهم نیست که شما از کدام روش تبلیغاتی استفاده می کنید. جهت تبلیغات هزینه زیادی می پردازید یا اینکه با تبلیغات ارزان، برند خود را معرفی می کنید. تنها عامل مهم در تبلیغات، ایجاد یک تبلیغات هدفمند و با برنامه است. ارزانی یا گرانی تبلیغات هیچ تاثیر مثبتی در میزان موثر بودن آنها نخواهد داشت. بلکه تبلیغات باید در زمان و مکان مناسب و در جایی اجرا شود که مشتری در آنجا حضور بالقوه دارد. شما هر چقدر هم از تبلیغات گران قیمت استفاده کنید اما اگر مخاطب شما در آنجا حضور فعال نداشته باشد، در واقع بودجه تبلیغاتی خود را به هدر داده اید. تبلیغات محیطی دسته ایی از تبلیغات است که به صورت هوشمندانه مکان اجرای کمپین تبلیغاتی را تمییز می دهد. پس با انتخاب تبلیغات محیطی در خیابان ولیعصر بهترین نتیجه از زمان و هزینه ایی که جهت تبلیغات می گذارید، را دریافت کنید.

اگر می‌خواهید در مورد بیلبوردهای تبلیغاتی اطلاعات بیشتری دریفات کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحۀ بیلبورد چیست بزنید.

بیلبوردهای تبلیغاتی در خیابان ولیعصر تبریز

آنچه بیلبورد تبلیغاتی را منحصر به فرد می کند این است که چگونه بدون تلاش زیاد، تبلیغات را به حداکثر افراد ارائه می دهد. رسانه های دیجیتالی از مخاطبان می خواهند که برای مشاهده تبلیغ به ابزارهای خود مراجعه کنند. به عنوان مثال، در مورد تبلیغات رسانه های اجتماعی، مردم باید از پلتفرم استفاده کنند. همچنین برای مشاهده تبلیغاتی که آنها را هدف قرار می دهند، وقت بگذارند. از سوی دیگر، مخاطب بودن برای یک بیلبورد نیازی به هیچگونه آمادگی ندارد.

معرفی بزرگراه ولیعصر آذربایجان شرقی

خیابان ولیعصر که به شانزلیزه تبریز هم معروف است خیابانی با طول ۵۰۰ متر که سنگ فرشی زیبا و چشم نواز دارد و بین دو فلکه بازار و ولیعصر واقع شده است. عبور خودرو از این خیابان ممنوع می باشد، از این رو پیاده روی درشب بر روی سنگ فرش های خیابان ولیعصر و مشاهده مکان های زیبا و فروشگاه های لوکس آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود. شهرداری تبریز برای این خیابان نام سنگ فرش شهریار را انتخاب کرده است. شب های خیابان شانزلیزه با نورپردازی های آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند و صرف شام در رستوران های لوکس آن و خرید از پاساژ زیرزمینی آن می تواند لحظات به یاد ماندنی در سفر به تبریز برای شما رقم بزند. این خیابان محل ارائه انواع کالاهای لوکس و گران قیمت است که طرفداران خاصی دارند.

مکان های دیدنی خیابان ولیعصرآذربایجان شرقی

  • مرکز خرید اطلس
  • رستوران جلالی سردرود
  • مرکز خرید میلاد نور ولیعصر
  • رستوران گازماخ
  •  پارک زیتون
  • رستوران ایتالیایی ناپولی
  • پارک پروین اعتصامی

مسیر های منتهی به خیابان ولیعصر تبریز

  1. خیابان پروین اعتصامی جنوبی
  2. خیابان معلم و میدان رودکی
  3. بلوار بسیج
  4. خیابان ائل گلی
  5. بلوار بیست و نهم بهمن
  6. خیابان کوی دانشکده
  7. بلوار ملکی تبریزی
  8. بلوار شهریار

آراد، مجری تبلیغات محیطی در خیابان ولیعصر تبریز

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در خیابان ولیعصر، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغات محیطی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. بهترین هلدینگ تبلیغاتی با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

تبلیغات در خیابان ولیعصر تبریز
اجاره بیلبورد تبلیغاتی خیابان ولیعصر تبریزبیلبورد تبلیغاتی در خیابان ولیعصر تبریزبیلبوردهای خیابان ولیعصر تبریزلیست شرکت تبلیغاتی
تبلیغات در خیابان ولیعصر تبریزبیلبورد تبریزتابلوهای تبلیغاتی خیابان ولیعصر تبریزتبلیغات جاده ای
مجری تبلیغات محیطی خیابان ولیعصر تبریزبیلبورد چیستتبلیغات محیطی نوینتابلو تبلیغاتی
شرکت تبلیغاتی خیابان ولیعصر تبریزتبلیغات پل هواییاجاره بیلبوردتبلیغات در تعطیلات
4.7/5 - (11 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در خیابان ولیعصر تبریز»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان