نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد در مسیر تخت جمشید

اجاره بیلبورد در مسیر تخت جمشید که یک مسیر پرتردد و تاثیرگذار از لحاظ تبلیغات محیطی است می تواند تاثیر خوبی برای رشد کسب و کار شما داشته باشد. تخت جمشید یکی از بزرگترین میراث های تمدنی در ایران است. مقصد بسیاری از مسافران داخلی و خارجی این مکان تاریخی می باشد. در ایام تعطیل مسیر تخت جمشید بسیار پرتردد است. شما می توانید با راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و انتخاب این مسیر به عنوان یکی از مکان ها برای تبلیغات محیطی خود فروش خود را افزایش دهید. بیلبورد در مسیر تخت جمشید برای مشاغلی مناسب است که در راستای ارتقای فرهنگی باشد. اینکه در کدام منطقه چه کسب و کاری تبلیغ شود، یک کارتخصصی و کارشناسانه است که شما می توانید با بهره گیری از علم و تجربه ی کارشناسان هلدینگ آراد به این مهم دست پیدا کنید.

اجاره بیلبورد در مسیر تخت جمشید

تبلیغات محیطی در مسیر تخت جمشید

تبلیغات وسیله ارتباطی با کاربران یک محصول یا خدمات است. یعنی پیامهایی که توسط مجری تبلیغات، منتشر میشوند. هدف آنها نیز اطلاع رسانی یا تأثیرگذاری بر افرادی است که آنها را می بینند. ممکن است در طول روز در مکان های مختلف شهر، انواع تبلیغات محیطی را مشاهده کنید. بعضی از آن ها شما را با خود یکی می کند و بعضی دیگر به قدری غیر حرفه ایی هستند که حتی شما را مجذوب متن هم نمیکند. تبلیغات محیطی دسته ایی از تبلیغات است که در طول شبانه روز در مکان های مشخصی در دیدرس مردم قرار می گیرند. تبلیغات محیطی مخصوصا در مکان های شلوغی مثل جاده تخت جمشید، نسبت به سایر انواع تبلیغات از بازخورد بهتری برخوردار است.

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر تخت جمشید

بر خلاف تبلیغات دیجیتالی که بیشتر قابل رد شدن یا بستن هستند، بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده تخت جمشید همیشه در جلب توجه موثر عمل می کنند. حتی اگر مخاطبان بارها مسیری یکسان را طی کرده باشند. هر بار که از تابلو تبلیغاتی عبور می کنند، آن را می بینند و تحت تأثیر قرار می گیرند. پس نمی توانند به سادگی از آن عبور کنند. قرار دادن صحیح یک بیلبورد در مناطق پر تردد، مخاطبان را مجبور می کند که به برند و پیام شما توجه کنند، چیزی که تبلیغات دیجیتالی نمی تواند ارائه دهد. بیلبورد های تبلیغاتی قابل رد شدن نیستند و بیشتر چندین بار در یک مسیر بینندگان را هدف قرار می دهند. بیلبوردهای تبلیغاتی همچنین یک ابزار عالی برای یادآوری نام تجاری هستند. از این گذشته، هیچ چیز مانند تکرار، یادآوری را آسان نمی کند. بینندگانی که بیلبورد شما را بیشتر می بینند ، بهتر برند و پیام شما را به خاطر می برند. در واقع، بسیاری از مردم از بیلبوردها به عنوان نقطه مرجع یا نقطه عطفی در هنگام ارائه راهنمایی استفاده می کنند. این امر به آگاهی از تبلیغات بیلبورد شما در مسیر تخت جمشید کمک می کند.

مجری تبلیغات محیطی در مسیر تخت جمشید

نکات مهم خصوص اجاره بیلبورد در مسیر تخت جمشید

سعی کنید در ساخت بیلبورد تبلیغاتی خلاق باشید و ایده ایی جدید، اجرا کنید. ابتکارهایی که دیگران تا به حال از آن استفاده نکرده باشند. طوری که هر فرد هنگام عبور از کنار بیلبورد تبلیغاتی شما مجذوب آن شود. تکرار تبلیغ و استمرار در تبلیغات بیلبوردی در مسیر تخت جمشید باعث حاکمیت آن تبلیغ در ذهن می شود. پس اگر در یک مسافت طولانی چندین مرتبه تبلیغ خود را تکرار کنید، می توانید بیشتر در ذهن رهگذاران تاثیر بگذارید.

معرفی تخت جمشید

تخت جمشید را در جهان به ‌عنوان نماد تمدن پارسی ایران زمین می‌شناسند. محوطه تخت جمشید در نزدیکی مرودشت شیراز در استان فارس، شکوه معماری کاخ پادشاهان در زمان ایران باستان را نشان می‌دهد. پادشاهان هخامنشی در اوج قدرت، کاخ‌های سنگی خود را در دل کوه و در نزدیکی شهر شیراز بر پا کردند تا برای آیندگان تصویری روشن از گستره فرمانروایی خود به یادگار بگذارند. تخت جمشید را در جهان با نام پرسپولیس می‌شناسند. این نام به زبان یونانی است. ستون‌ها، سر ستون‌ها، کتیبه‌ها، نقش برجسته‌ها، کاخ‌ها و دروازه‌های باقی مانده در محوطه تخت جمشید، از مشهورترین آثار تمدن در جهان به شمار می‌آیند. محوطه تخت جمشید که نام دیگر آن سرزمین پارسه نیز هست، گردشگران زیادی را از سراسر جهان، در طول سال به شیراز می‌کشاند.

مکان های دیدنی و مهم در مسیر تخت جمشید

  • آرامگاه اردشیر سوم
  • تخت جمشید
  • آرامگاه نیمه تمام
  • پارک تخت جمشید
  • بوستان جنگلی پردیس
  • چاه سنگی
  • دانشگاه آزاد و پیام نور مرو دشت
  • دیوار غربی
  • دروازه ملل
  • بیمارستان مطهری

جاده های منتهی به جاده تخت جمشید

  1. جاده مرودشت – اقلید
  2. بلوار دانشجو
  3. جاده کناری
  4. بلوار بسیج
  5. میدان تمدن
  6. بلوار امام خمینی
  7. جاده کوشک
  8. میدان ملل
  9. جاده فیروزی

شرکت تبلیغاتی آراد، مجری تبلیغات محیطی در مسیر تخت جمشید

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در مسیر تخت جمشید، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. مجری تبلیغاتی آراد با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست.

بیلبورد در مسیر تخت جمشید

بیلبورد در مسیر تخت جمشید

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر تخت جمشید

بیلبوردهای در مسیر تخت جمشید

شرکت های تبلیغاتی در مسیر تخت جمشید

تابلوهای تبلیغاتی در مسیر تخت جمشید

اجاره تابلو تبلیغاتی در مسیر تخت جمشید

تبلیغات محیطی در مسیر تخت جمشید

پل هوایی در مسیر تخت جمشید

تبلیغات بیلبورد در مسیر تخت جمشید

مجری تبلیغات محیطی مسیر تخت جمشید

قیمت بیلبورد در مسیر تخت جمشید

تعرفه بیلبورد در مسیر تخت جمشید

شرکت های تبلیغاتی در پرسپولیس

شرکت های تبلیغاتی در دروازه قرآن

مجری تبلیغات محیطی در مسیر تخت جمشید

بیلبورد تبلیغاتی در پاسارگاد

شرکت های تبلیغاتی در زرقان

4.4/5 - (10 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد در مسیر تخت جمشید»

  1. هر سال سعی می کنم تا به تخت جمشید برم. احساس می کنم تابلوهای تبلیغاتی این مکان تاثیر خوبی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان