نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو تبلیغاتی در دروازه قرآن

تابلو تبلیغاتی در دروازه قرآن، با توجه به اینکه یک مکان تاریخی می باشد حائز اهمیت است. بیلبوردهای که در جاده های منتهی به دروازه قرآن نصب شده اند، پتانسیل بالایی برای تبلیغات شیراز دارد. مردم در زمان های مختلف مخصوصا در ایام تعطیل از این مکان تاریخی دیدن می کنند. علاوه بر مسافران داخلی، توریست های خارجی نیز به این مکان سفر می کنند و از دیدن این بنای تاریخی گه قدمت بالایی دارد لذت می برند. هلدینگ آراد با دارا بودن 750 رسانه در سراسر ایران قادر است تا تبلیغات محیطی کسب و کار ها و برند ها را اکران نماید. تیم مشاوران آراد در تلاش است تا با دادن مشاوره های تخصصی شما را در رشدکسب و کارتان راهنمایی نمایند.

آراد؛ از بهترین شرکت های تبلیغاتی دروازه قرآن

شرکت های تبلیغاتی زیادی در سراسر کشور وجود دارد. آراد، از معروف ترین شرکت های تبلیغاتی دروازه قرآن به حساب می آید. یکی از مناسب ترین روش های تبلیغات، تبلیغات محیطی است که در دنیای امروزه به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های کسب و کار شناخته می شود. در برخی از موارد با توجه به معیار های مختلف و امتیازات مناسبی که تبلیغات محیطی دارد، می تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای معرفی محصول یا خدمات خود به مشتری باشد. در کل، تبلیغات محیطی به هر نوع تبلیغاتی گفته می شود که افراد در خارج از خانه هایشان با محصولات شما آشنا می‌شوند. بنا براین از تراکت هایی که در خیابان ها می بینید تا تبلیغاتی که روی دیوار ها نوشته شده اند همه و همه جزئی از تبلیغات محیطی می باشند. اما مهم ترین انواع تبلیغات محیطی که مناسب یک بیزینس هدف دار و ارزشمند باشد، تبلیغات بیلبوردی است. خدمات بدون واسطه تبلیغات بیلبوردی آراد، به عنوان یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی به برند شدن شما کمک می‌کند. به‌طور کلی اجاره بیلبورد شیراز، برای کسب و کار شما موفقیت بالایی را به ارمغان می‌آورد.

بیلبوردهای تبلیغاتی دروازه قران

بدون شک همه ما بیلبورد های تبلیغاتی که در مناطق مختلف شهر نصب شده اند را دیده ایم. این تابلوهای تبلیغاتی یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغات محیطی هستند که بازدهی فوق العاده ای را برای هر کسب و کاری هدیه می آرود. به ویژه بیلبورد های تبلیغاتی در دروازه قرآن. کسب و کار هایی که قصد جذب مخاطب از یک ناحیه خاص را دارند، می تواند با انتخاب گزینشی بیلبورد های تبلیغاتی در دروازه قرآن، بهترین کمپین تبلیغاتی را برای خود رقم بزنید. با توجه به اینکه مخاطبین بیلبورد شما، از فیلتر انتخابی شما رد شده اند و احتمال اینکه به مشتری تان تبدیل شوند، بسیار بیشتر است. تبلیغات محیطی آگهی شما را در یک منطقه پر تردد به افراد آن منطقه نمایش می دهد. باید این نکته را هم بدانید که مهم ترین اصل در تبلیغات محیطی استمرار است.

ساده و جسورانه بیلبورد تبلیغاتی تان در دروازه قرآن را طراحی کنید

رانندگان یا رهگذران فقط چند ثانیه فرصت دارند تا از بیلبورد تبلیغاتی شما در دروازه قرآن مطلع شوند. برای رسیدن به بیشترین تعداد بیننده و مشتریان احتمالی، طراحی بیلبورد خود را ساده نگه دارید. به غیر از این، برخی از افراد ممکن است با سرعت 70 کیلومتر در ساعت از تابلو تبلیغاتی شما عبور کنند. از فونت های بزرگ و پررنگ در برابر رنگهای متضاد پس زمینه استفاده کنید. همچنین از فونت های باریک به شدت خودداری کنید. رنگهایی را انتخاب کنید که برای بینندگان برجسته و تازه باشد. برای مثال اگر بیلبورد شما در یک منطقه روستایی است، از رنگ سبز، آبی و قهوه ای خودداری کنید.

سعی کنید تابلو تبلیغاتی تان در دروازه قرآن تعاملی باشد

بسته به مکان بیلبورد تبلیغاتی شما، ممکن است بتوانید آن را طوری طراحی کنید که با محیط اطراف خود تعامل داشته باشد. این استراتژی باعث می شود تبلیغات شما در میان سر و صدا قرار بگیرد و توجه مسافران را به خود جلب کند.

بیلبورد تبلیغاتی به یادماندنی در دروازه قرآن، بیشترین را تاثیر دارد

تبلیغات باید خلاقانه  و نو باشد تا در میان شلوغی و رفت و آمد معمولی یا یکنواختی یک سفر جاده ای طولانی به چشم بیاید. بیلبورد تبلیغاتی شما باید داستانی را روایت کند. یا اینکه دعوت به عمل را به نحوی جالب و به یاد ماندنی به اشتراک بگذارد. خواه از طنز، عصبانیت، همدلی یا زیرکی استفاده کنید، از تاکتیک های بازاریابی احساسی در طراحی بیلبورد خود استفاده کنید تا به راختی از ذهن مخاطبان پاک نشوید. تبلیغات در دروازه قرآن، می تواند برای کسب و کار شما یاد و خاطره ی خوبی را به ثمر رساند.

معرفی دروازه قرآن

دروازه قرآن یکی از شهرهای به جا مانده از دوره های قدیم شیراز است. امروزه به عنوان یکی از آثار تاریخی این شهر به حساب می آید. در بالای دروازه قران دو نسخه دست نویس به خط ثلث از ابراهیم سلطان، نوه شاهرخ تیموری قرار داشت. در سال 1316 هجری شمسی، این دو نسخه قرآن خطی موجد در آن به موزه پاریس منتقل شدند.

مکان های دیدنی دروازه قرآن

  • بیمارستان مادر و کودک غدیر
  • بوستان نور
  • گهواره دید
  • چاه مرتاض علی
  • آرامگاه حافظ
  • پارک کوهپایه
  • لونا پارک
  • باغ جهان نما

جاده های منتهی به دروازه قرآن

  1. بلوار امام رضا
  2. بلوار آیت الله ربانی
  3. میدان قرآن
  4. خیابان حافظ
  5. بلوار هفت تنان
  6. میدان قایم
  7. بلوار آزادی

شرکت تبلیغاتی آراد، مجری تبلیغات محیطی دروازه قرآن

کانون تبلیغاتی آراد، صاحب 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، در زمینه کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در دروازه قرآن، می توانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید. آراد مجری تبلیغات محیطی دروازه قرآن با داشتن چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، تمام پیچ و خم های این مسیر را می شناسد. در نتیجه به شما کمک میکند تا بهترین تبلیغات محیطی خود را تجربه کنید. شرکت تبلیغاتی آراد، با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های بازاریابی، طراحی، برندینگ و شعار تبلیغاتی در این مسیر همراه شماست. انتخاب آراد به عنوان مجری تبلیغات محیطی دروازه قرآن توانسته تا تابلوهای تبلیغاتی خود را در این مسیر به عنوان یک صاحب رسانه با موفقیت رزرو بیلبورد انجام دهید.

بیلبورد دروازه قرآن

بیلبورد در دروازه قرآن

بیلبورد تبلیغاتی در دروازه قرآن

بیلبوردهای در دروازه قرآن

لایت باکس در دروازه قرآن

تابلوهای تبلیغاتی در دروازه قرآن

اجاره تابلو تبلیغاتی در دروازه قرآن

تبلیغات محیطی در دروازه قرآن

پل هوایی در دروازه قرآن

تبلیغات بیلبورد در دروازه قرآن

استرابورد در دروازه قرآن

قیمت بیلبورد در دروازه قرآن

تعرفه بیلبورد در دروازه قرآن

4.7/5 - (7 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «تابلو تبلیغاتی در دروازه قرآن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان