نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در محمودآباد (تبلیغات محیطی)

با اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در محمودآباد می توانید کسب و کار خود را فراگیر کنید. محمودآباد بر سر جاده ساحلی و در مجاورت دریای خزر قرار دارد. همچنین جاده محمودآباد-آمل ارتباط آن را با جاده هراز برقرار می‌کند. مهم‌ترین شهرهای اطراف آن، نور در غرب، آمل در جنوب و فریدونکنار و بابلسر در شرق می‌باشد. همه این شهر ها به علاوه خود محمودآباد، از جاذبه های توریستی مازندران هستند. سالانه تعداد زیادی از گردشگران برای تفریح به مازندران می روند. پس با بیلبوردهای تبلیغاتی در محمود آباد می توانید برند خود را به تعداد زیادی از مردم معرفی کنید. آژانس تبلیغات محیطی آراد زرین بیش از 20 سال در زمینه ی تبلیغات محیطی فعال می باشد. شما می توانید با برخورداری از مشورت مشاوران متخصص آراد بیلبوردهای خود را در سراسر ایران اکران نمایید.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در محمودآباد

محمودآباد از لحاظ موقعیت جغرافیایی به این صورت است که بر سر جاده ساحلی قرار دارد. این جاده ساحلی در مجاورت دریای خزر وجود دارد. محمودآباد از طریق جاده ی محمودآباد آمل به جاده ی هراز متصل می شود. شهرهای مهمی در اطراف محمودآباد وجود دارد. این شهرها عبارتند از شهر نور، آمل، فریدونکنار و بابلسر.

بیلبورد تبلیغاتی در محمودآباد
تبلیغات در محمودآباد
تبلیغات در محمودآباداجاره بیلبورد محمود آبادتبلیغات در فریدونکنارتبلیغات در کلاردشت
مجری تبلیغات محیطی محمودآبادتبلیغات محیطی آملشرکت تبلیغاتی نورشرکت تبلیغاتی در رامسر
شرکت تبلیغاتی محمودآباداجاره بیلبورد در مازندرانبیلبورد تبلیغاتی در بابلتبلیغات در عباس آباد
اجاره بیلبورد تبلیغاتی محمودآبادشرکت تبلیغاتیاجاره بیلبورد تبلیغاتی در بابلسرتعرفه قیمت تابلو تبلیغاتی محمودآباد
تبلیغات در محمودآباد

معرفی محمود آباد

محمودآباد از شهرهای بسیار قدیمی مازندران به حساب می آید. قدمت این شهر به قدمت شهر آمل که زمانی پایتخت طبرستان و ایران بوده است می رسد. این منطقه حتی تا دوره ی رضاخان یک پیش بندر برای آمل به حساب می آمده است. از مکان های دیدنی محمود آباد می توان به:

  • تپه های باستانی سرخ رود
  • جنگل روستای اهلم
  • ساحل سرخ رود
  • جنگل بنده
  • تالاب سرخ رود
  • پارک جنگلی تشبندان
  • آب بندان سرخ رود
  • پارک جنگلی طاهباز

مشاغل و کسب و کار های موجود در محمودآباد

موقعیت شناسی برای بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از ارکان اجرای تبلیغات محیطی می باشد. به این معنی که هر بیلبوردی باید در موقعیت مناسب خودش اکران شود. مثلا نمی توان بیلبورد مربوط به زیبایی را در محوطه ی مربوط به مواد غذایی اکران نمود. در یک مسیر ممکن است مشتریان خاصی رفت و آمد داشته باشند و مخاطبان هدف یک کسب و کار معین عبور و مرور کنند. با شناسایی چنین ظرفیت هایی می توان تبلیغات هدفمند را به انجام رسانید.

مشاغلی که در محمودآباد وجود دارد مربوط به گردشگری، کشاورزی و ماهیگیری می باشد. اساس اقتصاد این شهر این صنایع شکل می دهد. شهرک های توریستی زیادی در اطراف شهر محمود آباد قرار دارد. پارک های معروف و هتل های با امکانات بالا در این شهر افراد زیادی را جذب نموده است.

قوی ترین عنصر در تبلیغات حقیقت است.

بیل برنباخ
مجری تبلیغات محیطی در محمودآباد

با توجه به اینکه محمودآباد از شهرهایی است که در آن شالیزارهای حاصلخیز وجود دارد و از قطب های تولید برنج به حساب می آید موقعیت خوبی برای تبلیغات در زمینه ی مواد غذایی مثل برنج می باشد. شرکت های تبلیغاتی برای اکران تابلوهای تبلیغاتی در محمود آباد حتما به این نکات توجه کافی دارند.

خدمات تبلیغات محیطی آراد در سراسر کشور

هلدینگ آراد با سابقه ای طولانی در زمینه ی تبلیغات محیطی، توانسته تا سابقه ای درخشان برای خود رقم بزند. این هلدینگ که متشکل از شرکت های تبلیغاتی، ساخت و ساز پل های عابر پیاده و انبوه سازی می باشد، خود صاحب بیلبوردهای تبلیغاتی می باشد. یعنی خود عرشه های عابر پیاده را می سازد و تابلوهای تبلیغاتی را در اختیار دارد. بر خلاف سایر کانون های تبلیغاتی که تابلو ها را از شهرداری و اداره راه اجاره می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند، آراد این بیلبوردها را در اختیار خود دارد. کانون تبلیغاتی آراد با داشتن تیم های متخصص در زمینه های برندینگ، بازاریابی، شعار تبلیغاتی و طراحی به رشد کسب و کار شما کمک می کند. با اجاره ی تابلو تبلیغاتی در محمودآباد می توان موفقیت های زیادی را برای جذب مشتری کسب نمود. هلدینگ آراد مجری تبلیغات محیطی در محمودآباد می باشد. این هلدینگ با دارا بودن متخصصین و بیلبوردهای اختصاصی خود می تواند کمپین های تبلیغاتی شما را اکران نماید.

دیده شدن و شناخته شدن یک برند امری مهم در کسب و کار است. پیشنهاد می‌کنم برای بیشتر کردن سرعت شناخته تر شدن برندتان پیشنهاد می‌کنم سری به صفحه رزرو بیلبورد مازندران بزنید.

بیشتر بخوانید:

عزیزان شما می‌توانید در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در مورد رزرو بیلبورد و بیلبوردهای تبلیغاتی به صفحه‌های زیر مراجعه کنید.

اجاره بیلبورد در مازندران

هلدینگ آراد

پاینده و پیروز باشید.

4.9/5 - (8 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در محمودآباد (تبلیغات محیطی)»

    1. با سلام
      لطفا برای اطلاع دقیق از شرایط رزرو بیلبوردهای تبلیغاتی از طریق شماره 09128356802 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. سپاس از توجه شما

  1. مرجان دیانتی

    تعرفه قیمتی شما برای بازه زمانی سه ماهه، تبلیغات بیلبوردی چقدر است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان