نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد تبلیغاتی جاده چالوس

تابلو و بیلبورد جاده چالوس، نام آشنای بسیاری از کارفرمایان و مدیران شرکت های بزرگ می باشد. افراد زیادی به دنبال رزرو بیلبورد تبلیغاتی در استان مازندران و همچنین در جاده چالوس می باشند. چالوس از محبوب ترین جاده ها برای کسانی است که در تهران و کرج زندگی می کنند. نام رسمی این جاده، جاده 59 است. شروع این جاده شهر کرج در استان البرز است و نقطه ی پایانی آن شهر چالوس در مازندران می باشد.

مزایای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده چالوس

گفته شده که این جاده یکی از پرجاذبه ترین جاده های جهان است. سفر کردن در این محور بسیار لذت بخش است. چرا که شما در این مسیر بی نظیرترین منظره ها و چشم انداز های طبیعی و زیبا را مشاهده می نمایید. به همین منظور است که این جاده تبدیل به پرطرفدارترین مسیرهای منتهی به شمال کشور شده است. همچنین باعث گردیده تا حجم سنگینی از ترافیک در ایام تعطیلات مشاهده شود و افراد زیادی این مسیر را برای سفر خود به شمال کشور انتخاب نمایند. پس تبلیغات محیطی شما در جاده چالوس، بیشترین بازدهی را برایتان به ارمغان می آورد.

تبلیغات محیط جاده چالوس
اجاره تبلیغات محیطی در جاده چالوس

قیمت اجاره و رزرو بیلبورد در جاده چالوس

از مهمترین شاخصه های اصلی برای نصب بیلبورد در مسیر جاده ها، ترافیک بالای آن جاده و اتوبان است. جاده چالوس موقعیت بسیار خوبی نسبت به این موضوع دارد. مخصوصا در تابستان از این طریق میلیون ها نفر راهی مازندران و شهر های مشابه می شوند. با وجود این ویژگی مهم برای این جاده، تبلیغ کردن در بیلبورد های این مسیر از اهمیت بالایی برخوردار است. شما اگر همین امروز سفر خود را در این مسیر شروع کنید، تابلو و بیلبوردهای زیادی را در جاده چالوس مشاهده خواهید کرد. شرکت هایی که برای رشد کسب و کار خود و بالا بردن اعتبار هویتی خود می اندیشند، از این جاده نمی توانند بگذرند. قیمت اجاره و رزرو بیلبورد در جاده چالوس همچون سایر تابلوهای تبلیغاتی به پارامترهای متفاوتی بستگی دارد. موقعیت مکانی و زمانی و حجم ترافیک شاخصه هایی هستند که قیمت ها را متغیر می کند.

سالانه، بیشتر از ۳/۷ میلیارد پوند صرف تبلیغات محیطی می‌شود که مقدار ۶۲ درصد از این میزان مختص تبلیغات تابلوهای بزرگ یا همان بلیبورد‌ها است.

انواع ابزارهای تبلیغات محیطی در جاده چالوس

  1. تابلو و بیلبورد تبلیغاتی
  2. استیکرهای سه بعدی
  3. استند تبلیغاتی
  4. لمپوست بنر
  5. استرابورد تبلیغاتی
  6. عروسک های تن پوش
  7. تبلیغات ترانزیت
  8. تبلیغات پل هوایی و عابر پیاده
  9. دیوار نویسی و نقاشی دیواری

مسیرهای ورودی برای تبلیغات محیطی

فراموش نکنید که شما به عنوان مدیر یک کسب و کار با رزرو بیلبورد در جاده چالوس می توانید به رشد چشمگیری از کسب و کار خود دست پیدا کنید. این جاده نه تنها قطب گردشگری کشور ایران، بلکه به عنوان قطب گردشگری در جهان شناخته می شود. شما نمی توانید، موقعیت استثنائی این جاده را نادیده بگیرید. با یک استراتژی صحیح در راستای تبلیغات محیطی محصول و یا شرکت خود می توانید به آسانی برند خود را به مردم معرفی نمایید. جاده چالوس مسیر های ورودی متعددی دارد که در زیر مشاهده می نمایید:

  • ورود به جاده چالوس از مسیر تهران به کرج (آزاد راه تهران به شمال)
  • ورود از نوشهر به جاده چالوس
  • یکی دیگر از ورودی ها ی اصلی منتهی به جاده چالوس از جاده رامسر، تنکابن، سلمان شهر، کلارآباد و نمک آبرود می باشد.
بیلبورد تبلیغاتی جاده چالوس
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده چالوس

تاریخچه جاده چالوس

تا قبل از سال 1312 که سال بهره برداری این جاده می باشد، جاده به این شکل نبود. راه های ارتباطی به روستاهای منطقه چالوس مسیر خاکی بوده و طوری نبوده که بین شمال و جنوب کشور ارتباط برقرار نماید. این جاده در زمان سلطنت رضاشاه، با فرمان وی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

بعد از بهره برداری این جاده، در بین راه رستوران ها و مکان های اقامتی زیادی احداث شد. بعد از گذشت سال ها که سد امیر کبیر ساخته شد، دیدنی ها و جاذبه های گردشگری این جاده افزایش پیدا کرد.

خدمات آراد به عنوان مجری تبلیغات محیطی

با همه ی این صحبت ها، تابلو و بیلبورد چالوس، از استراتژیک ترین جاده ها برای نصب تابلو و بیلبورد های تبلیغاتی می باشد. اگر مدیر شرکت و یا صاحب یک کسب و کار موفق هستید، جاده ی چالوس را برای استراتژی های تبلیغی خود فراموش نکنید. شرکت تبلیغات محیطی آراد با داشتن تیم های متخصص در زمینه های بازاریابی، شعار تبلیغاتی و طراحی به پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند. همچنین به عنوان مجری تبلیغات محیطی در جاده چالوس، با ارائه کمپین های تبلیغاتی موثر در این مسیر، سبب رشد کسب و کار شما می شود. شرکت های تبلیغاتی فعال در جاده چالوس، خدمات مختلف، اما محدودی ارائه می دهند. مجری تبلیغات محیطی آراد در جاده چالوس، با باز گذاشتن راه تهاتر، دست شما را در برگزاری کمپین های تبلیغاتی گسترده باز گذاشته است. پس تبلیغات چالوس را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

شرکت اجاره دهنده بیلبورد های تبلیغاتی جاده چاوس
رزرو و اجاره تبلیغات محیطی جاده چالوس
آیا به دنبال دیده شدن بیشتر برند خود هستید؟ پیشنهاد می‌کنم نیم نگاهی به صفحه رزرو بیلبورد مازندران بیاندازید. بیشتر بخوانید: عزیزان شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات در مورد رزرو بیلبورد و بیلبوردهای تبلیغاتی به صفحه‌های زیر مراجعه کنید. رزرو بیلبورد تبلیغاتی کلاردشت اجاره و رزرو بیلبورد تبلیغاتی نوشهر  تابلو و بیلبورد تبلیغاتی نمک آبرود پاینده و پیروز باشید. هلدینگ آراد
3.7/5 - (7 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «اجاره بیلبورد تبلیغاتی جاده چالوس»

    1. سلام
      شما می‌توانید از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان ما برای مشاوره و رزرو بیلبورد جاده چالوس ارتباط برقرار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان