نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان فرودگاه بین المللی تهران

با اجاره بیلبورد در فرودگاه امام خمینی، می‌توانید به رشد کسب و کار خود سرعت ببخشید. با اطمینان می توان گفت، فرودگاه بین المللی تهران مرکز سفر های بین المللی ایران است. در چند سال اخیر به عنوان شاهراه پرواز های بین المللی ایران حساب می شود. همچنین سالانه با جابه جایی 8 میلیون مسافر و 120هزار تن بار، شلوغ ترین فرودگاه ایران می باشد. با رزرو بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی امام خمینی و تبلیغات محیطی می توانید کسب و کار خود را به جمعیت زیادی از مخاطبان نشان دهید. برای اطلاع از نحوه اجاره و قیمت بیلبورد تهران ساوه و سایر مسیر ها با مشاورین آراد به صورت کاملا رایگان با شماره 09128356802 در تماس باشید.

نام تجاری شما داستانی است که در تمام نقاط تماس مشتری آشکار می شود.

یوناس ساکس
بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان فرودگاه بین المللی امام خمینی
تابلو های تبلیغاتی در بزرگراه فرودگاه بین المللی امام خمینی

موقعیت اتوبان فرودگاه امام خمینی را برای تبلیغات محیطی جدی بگیرید

تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی تهران، راندمان تبلیغات شما را به بالاترین حد ممکن می رساند. فرودگاه امام خمینی فقط یک منطقه حمل و نقل نیست. بلکه فضایی راحت است که مردم به طور متوسط دو ساعت وقت خود را آنجا می گذرانند. پس نصب بیلبورد در فرودگاه امام خمینی نه تنها بی نتیجه نمی ماند، بلکه به بالاترین بازدهی تبلیغاتی هم میرسد.

معرفی اتوبان فرودگاه بین المللی تهران

فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران، در فاصله 30 کیلومتری شهر تهران میان آزادراه تهران-قم واقع شده است. این فرودگاه جایگزین فرودگاه مهرآباد شده و در یک سایت 14 هزار هکتاری قرار گرفته است. تا اگوست سال 2014، فرودگاه بین المللی تهران، میزبان بیش از 40 شرکت هواپیمایی بوده که در هفته بیش از 700 پرواز انجام می دادند. فرودگاه بین المللی امام خمینی را شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اداره می کند. همچنین مرکز فعالیت شرکت های هواپیمایی زیر است.

  • هواپیمایی زاگرس
  • ایران ایر
  • هواپیمایی تابان
  • ماهان ایر
  • هواپیمایی آسمان
  • قشم ایر
  • هواپیمایی کاسپین

مزایای تبلیغات بیلبوردی در فرودگاه

  1. به راحتی می توانید مخاطبان هدف خود را دسته بندی کنید. چون کسانی که حمل و نقل هوایی را در نظر می گیرند، از قشر متوسط به بالای جامعه هستند. این یعنی پروسه سنگین جمعیت شناسی برای تبلیغات از برنامه شما حذف می شود.
  2. فرودگاه بین المللی امام خمینی روزانه از گروه وسیعی از مسافران استقبال می کند. در نتیجه تردد های سنگینی در محورهای فرودگاه و حتی اتوبان های منتهی به آن صورت می گیرد. پس تابلوهای تبلیغاتی شما در این محدوده ها، بیشترین بازدید بصری را کسب می کنند.
  3. در خوش بینانه ترین حالت، فقط پرواز های داخلی با تاخیر های بالای دو ساعت همراه هستند. پس این فرصت طلایی را برای تبلیغات محیطی غنیمت شمارید.
  4. اکثریت مسافران خارجی سفر خود را با هواپیما انجام می دهند. پس می توان با انجام تبلیغات هدفمند، به راحتی در بازارهای بین المللی مشتری جذب کرد. در کمترین حالت، می توانید برند خود را جهانی کنید.

نکات تکمیلی برای تبلیغات در فرودگاه

در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم، که رعایت آن ها باعث افزایش بازدهی تبلیغات شما در فرودگاه بین المللی امام خمینی می شود.

گرفتن بیشترین تاثیر از تابلوهای تبلیغاتی فرودگاه امام خمینی

بهتر است نام تجاری خود را در یک محیط منحصر به فرد و با کیفیت بالا تبلیغ کنید. در این صورت برند شما بارها با ذهن مخاطب مواجه می شود. بیلبورد های تبلیغاتی خود را در سراسر جادههای فرودگاه بین المللی تهران برای تقویت بیشتر کمپین خود تکرار کنید. یعنی در تبلیغات بیلبوردی خود استمرار داشته باشید تا به راختی از ذهن مخاطبان پاک نشوید.

صرفه جویی در هزینه با تبلیغات در فرودگاه بین المللی تهران

اگر می خواهید با استفاده از تنها یک محیط تبلیغاتی به مخاطبانی از سراسر شهر خود یا در سطح بین المللی برسید،

، مکان ویژه ایی بشمار می رود. چون طیف گسترده ای از مخاطبان با اهداف و تیپ های شخصیتی گوناگون وجود دارد که هر کدام مقصد متفاوتی دارند. به این ترتیب نیازی نیست که در مکان های گوناگون هزینه های مختلفی بپردازید.

تاثیر مثبت فرودگاه امام خمینی در تبلیغات بیلبوردی

مردم سفرهای خود را با روحیه خوب شروع می کنند. همچنین آماده هستند که بیشتر از حد معمول پول خرج کنند. تابلو های تبلیغاتی شما از نظر روانی، با دید مثبت مشاهده شده و به خاطر سپرده می شود.

خدمات شرکت تبلیغات محیطی آراد

آژانس تبلیغات محیطی آرادزرین، به عنوان یک صاحب رسانه در امر تبلیغات محیطی، به پیشرفت شغلی شما کمک می کند. کانون تبلیغاتی آراد با بیش از 750 رسانه محیطی فعال در سراسر کشور، رشد کسب و کار شما را بهبود می بخشد. همچنین می توانید از کارشناسان آراد در زمینه های بازاریابی، طراحی و شعار تبلیغاتی کمک بگیرید. مجری تبلیغات محیطی در مسیر فرودگاه بین المللی تهران، با راه اندازی کمپین های تبلیغات محیطی گسترده، بالاترین بازدهی تبلیغاتی ممکن را به شما می دهد. شرکت های تبلیغاتی در اتوبان فرودگاه بین المللی تهران، خدمات مختلف و محدودی به شما ارائه می دهند. ولی شرکت تبلیغاتی آراد با فراهم کردن امکان تهاتر،به دو صورت کمپین های تبلیغاتی و تولیدی، باعث رونق کسب و کار شما می شوند.

بزرگراه فرودگاه بین المللی تهران

بیلبورد در مسیر فرودگاه بین المللی

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان فرودگاه بین المللی

بیلبوردهای در مسیر فرودگاه بین المللی

لایت باکس در بزرگراه فرودگاه بین المللی

تابلوهای تبلیغاتی در آزادراه فرودگاه بین المللی

اجاره تابلو تبلیغاتی در بزرگ راه فرودگاه بین المللی

تبلیغات محیطی در آزاد راه فرودگاه بین المللی

پل هوایی در مسیر فرودگاه بین المللی

تبلیغات بیلبورد در جاده فرودگاه بین المللی

استرابورد در اتوبان فرودگاه بین المللی

قیمت بیلبورد در اتوبان فرودگاه بین المللی

تعرفه بیلبورد در بزرگراه فرودگاه بین المللی

4.9/5 - (25 امتیاز)

11 دیدگاه دربارهٔ «تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان فرودگاه بین المللی تهران»

    1. سلام وقتتون بخیر
      استرابورد، در واقع نوعی استراکچر یا شاسی یا سازه آهنی جهت نصب بنر در اندازه های قابل نصب در فضاهای خارجی (شهری و جاده ای) است. بیلبوردها، تابلوهای بزرگ تبلیغاتی هستند که می توانند نظر مخاطب را به خوبی به سمت خود بکشند. از آنجایی که این تابلوها به اندازه کافی بزرگ هستند، بر روی موقعیت های جذاب نصب می شوند. با تشکر از توجه شما

  1. سلام
    من برای دو هفته آینده قصد خرید بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه امام رو دارم. رزرو شده یا اگه الان اقدام کنم امکانش هست؟

  2. سلام
    امکانش بازدهی تبلیغات در اتوبان فرودگاه امام خمینی رو برای بنده ارسال بفرمایید

    1. سلام جناب تشکرزاده
      لطفا با کارشناسان هلدینگ آراد به شماره 09128356802 تماس بگیرید.

  3. ماهان زیتونی

    برای رزرو بیلبورد فرودگاه امام خمینی از چقدر وقت قبل باید اقدام کنیم؟

    1. با عرض سلام و درود
      لطفا با کارشناسان هلدینگ آراد به شماره 09128356802 تماس بگیرید.

  4. مرجان دیانتی

    آیا تبلیغات بیلبوردی در مسیر فرودگاه امام خمینی برای کسب و کار های کوچک موثر است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان