نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

تبلیغات محیطی در سیستان و بلوچستان

[suncode_ir_iranmap_pro map_id=”1″ width=”700″ height=”700″]

  • توجیه اقتصادی تبلیغات محیطی در سیستان و بلوچستان


تبلیغات محیطی در سیستان و بلوچستان با استراتژی های موثر می تواند اثرات مطلوبی در رشد برند داشته باشد. استان سیستان و بلوچستان از لحاظ مساحت، دومین استان پهناور کشور به حساب می‌آید. این استان بدلیل

  • موقعیت جغرافیایی
  • دارا بودن موقعیت راهبردی بازرگانی و ترانزیتی

همواره میزبان تجار زیادی از سراسر کشور است. برندها با جامعه هدف بازرگانان، می‌توانند با اکران تبلیغات محیطی در سیستان و بلوچستان به اهداف کمپین‌های تبلیغاتی خود برسند.

تبلیغات محیطی در سیستان و بلوچستان
  • بازدهی بالای تبلیغات بیلبوردی در سیستان و بلوچستان


سیستان و بلوچستان از نظر پوشش گیاهی کم نظیر است، حدود 55% از کل مساحت این استان را مراتع دربرگرفته اند. از این رو علاقه مندان به طبیعت در تمامی فصول سال به سیستان و بلوچستان سفر می‌کنند. یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این استان، بیابان‌های ساحلی است. بیابان‌های ماسه‌ای و شن‌زارهایی که با اقیانوس تلاقی دارند با چشم اندازی بی‌نظیر، مقصد بسیار جذابی برای مسافران هستند. نظر به موارد بالا، تبلیغات بیلبوردی در سیستان و بلوچستان بازخورد بالایی خواهد داشت.

دروغ گفتن در تبلیغات کارساز نیست.

تیم بل
تبلیغات بیلبوردی در سیستان و بلوچستان

نکات طلایی طراحی تبلیغات محیطی

خلاقیت و ایده پردازی از جمله نو آوری و در نهایت لحاظ کردن رنگ های سازمانی، یکی از رکن های ضروری در طراحی تبلیغات محیطی بوده و پرهیز از هرگونه کلیشه نویسی و که سبب تبلیغات سو برای هر برند بوده را پیشنهاد می‌کنیم، همچنین حفظ سادگی، ایجاد احساسات متفاوت، استفاده از تصاویر و فونت مناسب و … از تکنیک های بسیار تاثیرگذار در طراحی بیلبورد است.در صورت تمایل ادامه دیگر نکات کلیدی ضروری طراحی تبلیغات محیطی را در مجله ما دنبال کنید.

اجاره تابلو تبلیغاتی در زاهدان
  • تبلیغات محیطی در سیستان و بلوچستان قطب تولید داروی کشور


بیش از 1200 گونه گیاه دارویی در سیستان و بلوچستان شناخته شده است. این گیاهان در شرکت‌های داروسازی شیمیایی، عطاری‌ها، کارخانه های دارویی گیاهی و گاها روغن‌های صنعتی مورد مصرف قرار می‌گیرند، که از جمله آن‌ها می‌توان به کهور، کنار، بنه و … اشاره کرد.

  • چرا کمپین تبلیغات بیلبوردی در سیستان و بلوچستان؟


با توجه به موارد بالا، سیستان و بلوچستان در تمامی فصول سال میزبان پزشکان و مدیران شرکت‌های داروسازی، محققان و کلیه افراد فعال در زمینه علوم آزمایشگاهی است. به همین جهت برای برندسازی در این زمینه، استفاده از تبلیغات بیلبوردی در سیستان و بلوچستان بالاترین بازدهی را دارد

رزرو بیلبورد در سیستان بلوچستان

لئو برنت تبلیغاتچی با نفوذ قرن بیستم

لئو برنت متولد سال 1891 در ایالت میشیگان بود و در سال 1971 در منطقه ایلینوی درگذشت. وی مدیر تبلیغاتی آمریکایی و بنیانگذار شرکت تبلیغاتی لئو برنت بود.

  • چرا بیلبورد تبلیغاتی در سیستان و بلوچستان درصد جذب مخاطب بالایی دارد؟


از دیگر دلایل اهمیت بالای سیستان و بلوچستان، کشاورزی و دامپروری است. وجود بالغ  بر 3 میلیون دام در این استان، چهار کارخانه تولید شیر و محصولات لبنی و همچنین تولید سالانه حدود 170 هزارتن خرما برای صادرات، عوامل اصلی اهمیت اقتصادی این استان برای کشور هستند.

سیستان و بلوچستان دارای 4 فرودگاه است و تردد افراد فعال در مشاغل به نقاط مختلف این استان انجام می‌گیرد به همین جهت تبلیغات محیطی در سیستان و بلوچستان توجیه اقتصادی دارد.

4.7/5 - (1007 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «تبلیغات محیطی در سیستان و بلوچستان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان