نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد در اتوبان آزادگان اصفهان

اجاره بیلبورد در اتوبان آزادگان، را می توان از بهترین گزینه های تبلیغات محیطی در ایران دانست. این اتوبان تردد بالایی دارد و افراد زیادی روزانه از این مسیر عبور می کنند. شما می توانید در این مسیر انواع رسانه های تبلیغاتی مثل بیلبورد، استرابورد، تابلوهای عابر پیاده را رزرو نمایید. به طور کلی تبلیغات بیلبوردی در اصفهان، در رونق و توسعه‌ی کسب و کارها بسیار نقش اساسی دارند. بسیاری از برندها که شما در ذهن دارید و هنگام خرید از محصولات آن برند استفاده می کنید حتما بیلبورد داشته اند. با تابلوهای تبلیغاتی می توانید خود را در ذهن مخاطبان و مشتریان هدف خود جای دهید. شرکت های تبلیغاتی فعالیت های رزرو بیلبورد را از صفر تا صد برای شما انجام می دهند. هلدینگ آراد، فعال در زمینه ی تبلیغات محیطی آمادگی دارد تا با ارائه ی مشاوره های تخصصی همراه شما در زمینه ی رشد کسب و کار شما باشد.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی اتوبان آزادگان اصفهان

مزایای تبلیغات در اتوبان آزادگان

اتوبان ها به طور کلی تبدیل به یک فضای رقابتی برای تبلیغات محیطی شده است. اتوبان ها معمولا روزانه تا هزاران تردد برای آنها ثبت می شود و در آنجا به آسانی می توان برندینگ را حاصل کرد. تابلوهای تبلیغاتی در اتوبان آزادگان برای انواع کسب و کار ها مناسب می باشد. تابلوهایی که توسط آراد اکران می شوند تماما دارای نور در شب هستند و رانندگان بدون هیچ محدودیتی قادر به مشاهده‌ی بیلبوردهای تبلیغاتی هستند. شرکت های تبلیغاتی که در کشور وجود دارند عموما شرکت های واسط در زمینه ی تبلیغات محیطی هستند. بر خلاف شرکت تبلیغاتی آراد که خود صاحب رسانه می باشد و عرشه های تبلیغی را ساخته است.

هلدینگ آراد؛ مجری تبلیغات محیطی در اتوبان آزادگان

آراد به عنوان مجری تبلیغات محیطی در اتوبان معلم همواره همراه برندهای مختلف بوده است. هلدینگ آراد با دارا بودن رسانه های مختلف در سراسر ایران می تواند کمپین های مختلفی را اکران نماید. آراد با بهره برداری و ساخت پل های عابر پیاده خود صاحب رسانه می باشد. همچون سایر کانون های تبلیغاتی نیست که واسط باشد. کسب و کارها می توانند بدون واسطه تابلوهای تبلیغاتی را اجاره نمایند.

کلینیک تخصصی آراد تا بحال توانسته در اتوبان آزادگان کمپین های مختلفی را اکران نماید و برای هر کدام از برندها موفقیت هایی را به ارمغان آورد. یکی از ایده های قدرتمندی که آراد دارد این است که در بعضی تبلیغات مبلغ ریالی دریافت نمی کند. آراد این ظرفیت را دارد تا تابلوهای تبلیغاتی را با اجناس و محصولات مختلف تهاتر نماید. یعنی به ازای هزینه های بیلبوردها جنس و محصول دریافت می نماید.

تبلیغات در اتوبان آزادگان

بیلبورد اتوبان آزادگان اصفهان

بیلبورد تبلیغاتی اتوبان آزادگان

بیلبوردهای اتوبان آزادگان اصفهان

شرکت های تبلیغاتی اتوبان آزادگان

تابلوهای تبلیغاتی اتوبان آزادگان اصفهان

اجاره تابلو تبلیغاتی اتوبان آزادگان

تبلیغات محیطی اتوبان آزادگان اصفهان

پل هوایی اتوبان آزادگان

تبلیغات بیلبورد اتوبان آزادگان اصفهان

مجری تبلیغات محیطی در اتوبان آزادگان

قیمت بیلبورد اتوبان آزادگان

تعرفه بیلبورد اتوبان آزادگان

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان