نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

اجاره بیلبورد و تبلیغات محیطی در شهرک های صنعتی تهران

بیلبورد تبلیغاتی شهرک های صنعتی تهران، مزایای متعددی را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. این شهرک‌ها از نظر استراتژیک در مناطقی با جریان ترافیک بالا قرار دارند و برای مشاغلی که به دنبال دستیابی به مخاطبان زیادی هستند ایده‌آل خواهند بود. از طرفی شهرک‌های صنعتی تهران میزبان طیف متنوعی از کسب‌وکارها، از استارت‌آپ‌های کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ هستند. همچنین این مناطق صنعتی زیرساخت‌های مدرنی دارند که آن‌ها را به مکان‌های جذابی برای فعالیت‌های تجاری تبدیل می‌کند. این بدان معناست که کسب‌وکارها می‌توانند به کمک تبلیغات شهرک‌های صنعتی، مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهند و به افزایش فروش و درآمد برسند.

فهرست ها

سرمایه گذاری در تبلیغات شهرک های صنعتی تهران

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی تهران

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی پرند

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی چهاردانگه

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی نصیرآباد

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی شمس‌آباد

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی گلگون

مزایای استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی تهران

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی تهران

سرمایه گذاری در تبلیغات شهرک های صنعتی تهران

سرمایه گذاری روی تبلیغات بیلبوردی در شهرک های صنعتی تهران، یک استراتژی بازاریابی عالی برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند به مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه دست یابند. شهرک‌های صنعتی معمولاً محل رفت‌وآمد تعداد زیادی از مشاغل و کارگران هستند که آن‌ها را به مکان مناسبی برای تبلیغات تبدیل می‌کند.
قبل از سرمایه گذاری در تبلیغات محیطی شهرک های صنعتی تهران، انجام تحقیقات بازار برای شناخت مخاطبان هدف و ترجیحات آن‌ها بسیار مهم است. این اطلاعات می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا کمپین‌های تبلیغاتی موثری را ایجاد کنند و به مشتریان بالقوه دست یابند.
علاوه بر این، توجه به طراحی و نحوه قرارگیری بیلبوردها بسیار مهم است. طرح باید چشم نواز و خوانا باشد و پیامی واضح داشته باشد که مزایای محصول یا خدماتی را که در آن تبلیغ می‌شود، به اشتراک بگذارد. قرار دادن بیلبوردها باید استراتژیک باشد و عواملی مانند جریان ترافیک و میزان دید در نظر گرفته شود.
در نهایت، پیگیری موفقیت کمپین تبلیغاتی با استفاده از معیارهایی مانند ترافیک وب سایت، فروش و بازخورد مشتریان بسیار مهم است. این می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا تصمیمات مبتنی بر داده در مورد سرمایه گذاری‌های تبلیغاتی آینده بگیرند و استراتژی‌های خود را در صورت نیاز برای دستیابی به اهداف خود تنظیم کنند.

اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی تهران

اجاره بیلبورد در شهرک های صنعتی تهران

اجاره بیلبورد در این مناطق صنعتی، یک حرکت هوشمندانه برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال برندسازی و جذب مشتریان جدید هستند. در زیر به بیان نام و اهمیت برخی از شهرک‌های صنعتی تهران پرداخته‌ایم.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی پرند

شهرک صنعتی پرند در سال 1380 در زمینی به مساحت 358 هکتار در 45 کیلومتری جنوب غربی تهران تأسیس شد. صنایعی که در این منطقه صنعتی فعالیت می‌کنند عبارتند از: قطعات خودرو، برق و الکترونیک، صنایع متالورژی به جز ریخته گری. همچنین برخی از شرکت‌ها و صنایع مستقر در شهرک صنعتی پرند عبارتنداز: فراسو، فن نیرو، بادبند، سنا چوب خاورمیانه، سبلان، کمپارس، حمید صنعت فرد، پوران سبز صنعت، ویبران، فرامین تابلو.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی چهاردانگه

منطقه صنعتی چهاردانگه با مساحت تقریبی 240 هکتار و شامل 3500 واحد صنفی و 3000 واحد تجاری می‌باشد. مشاغلی که در این منطقه حضور دارند عبارتنداز: ماشینکاری، متالورژی، آهنگر ساختمانی، سنگ تراشی، متالورژی و نجار. قسمت اجرا شده توسط این گروه شامل 220 واحد کارگاهی با زیربنای بیش از 700 هزار متر مربع و دارای محوطه سازی و  فضای عمومی می‌باشد.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی نصیرآباد

شهرک صنعتی نصیرآباد به مساحت 260 هکتار، در سال 1369 با هدف ساماندهی واحدهای تجاری و تولیدی تأسیس شد. صنایعی که مجاز به استقرار در این محل هستند عبارتنداز: مواد غذایی و آشامیدنی، مواد شیمیایی و پلاستیک، فلز و ماشین آلات، برق و الکترونیک، نساجی و پوشاک، سلولز و مواد معدنی غیرفلزی.

برای دسترسی عموم: تاکسی و اتوبوس در پایانه آزادی به سمت شهرک صنعتی نصیرآباد وجود دارد.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی شمس‌آباد

شهرک صنعتی شمس‌آباد بازاری برای سنگبری، ریخته گری،در و پنجره‌سازی، پلاستوفیم، لاستیک سازی، صنایع فلز و چدن و شیرآلات صنعتی است. شهرک صنعتی شمس‌آباد از ۲ مسیر قابل دسترسی است. اولین مسیر اتوبان تهران قم بعد از فرودگاه امام خمینی، خروجی دوم به سمت شهرک صنعتی شمس آباد و مسیر دوم از طریق بزرگراه قدیم قم بعد از شهر حسن آباد، است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این منطقه شهر ری است.
برای دسترسی آسان بهتر است از تاکسی‌ها و خطوط اتوبوسی واقع در این خط در ایستگاه شهرری استفاده کنید.

اجاره بیلبورد در شهرک صنعتی گلگون

منطقه صنعتی گلگون در مجاورت اتوبان آزادگان و همت و همچنین در مجاورت اتوبان کرج و بزرگراه قدیم کرج قرار دارد. که دسترسی شهرک را به تهران و کرج  بسیار آسان می‌کند. مجموعه گلگون 18 سال پیش ساخته شد. زمین فعلی مجتمع 65 هکتار می باشد. لازم به ذکر است این مجموعه دارای بیش از 1000 واحد صنعتی است که در مشاغل مختلف فعالیت می‌کنند.

به نظر من بزرگترین چیزی که در تبلیغات به دست می آید باورپذیری است و هیچ چیز بیشتر از خود محصول باورپذیر نیست.

مزایای استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی تهران

  • دید زیاد: بیلبوردهای شهرک صنعتی تهران، در مکان‌های پر رفت‌وآمد قرار می‌گیرند و برای مخاطبان به خوبی قابل مشاهده باشند. این مزیت می‌تواند به افزایش آگاهی از برند و در معرض دید بودن کمک کند.
    هدف گذاری جغرافیایی: تابلو بیلبورد شهرک‌های صنعتی تهران، به صورت استراتژیک در مناطق خاصی قرار داد تا مخاطبان خاصی را هدف قرار دهد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید افرادی را که در شهرک صنعتی تهران کار می‌کنند هدف قرار دهید، می‌توانید با اجاره تابلو تبلیغاتی در شهرک های صنعتی تهران به هدف خود برسید.
    مقرون به صرفه: در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات، مانند تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی، بیلبوردها می‌توانند گزینه‌ای مقرون به صرفه باشند. هنگامی که بیلبورد بالا می‌رود، هزینه‌های مداومی وجود ندارد و روزانه هزاران نفر می‌توانند آن را ببینند.
    ساخت برند: بیلبورد صنعتی تهران می‌تواند با افزایش دید و در معرض دید بودن، به ساخت برند شما کمک کند. وقتی مردم به طور منظم بیلبورد شما را می‌بینند، نام شما در ذهن آنها می‌ماند و تثبیت خواهدشد. 
    در مجموع استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرک صنعتی تهران می‌تواند روشی موثر برای دستیابی به مخاطبان زیاد و افزایش آگاهی از برند باشد.
قیمت تبلیغات شهرک صنعتی تهران

آراد زرین، مجری بیلبورد تبلیغاتی در شهرک صنعتی تهران

مجری تبلیغات محیطی آراد زرین، با بیش از 2700 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین‌های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌باشد که پوشش وسیع و کاملی را در شهر تهران و اتوبان‌های اطراف آن ارائه نموده است. بنابراین صاحبان کسب و کار می‌توانند بدون واسطه و به‌طور مستقیم اقدام به رزرو تابلو تبلیغاتی در شهرک صنعتی تهران نمایند. آراد زرین، با مشاوران و کارشناسان مجرب با بیش از 25 سال سابقه در زمینه مشاور تبلیغات محیطی در تهران آماده کمک به کسب‌وکار شما است. 

تعرفه بیلبورد شهرک صنعتی تهران
رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان