نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

ارتقا کسب و کار با اجاره ی بیلبورد در شهر عباس آباد شمال

عباس آباد شهری در کنارساحل زیبای دریاچه خزر، در میان جنگل های سرسبز دامنه البرز است، که در غرب استان مازندران قرار گرفته . از شمال به دریای خزر و از شرق به سلمانشهر مجاورت دارد و از مناطق خوش آب و هوای استان مازندران  که به دلیل  طبیعت  بکر و پر طرفدارش از شهرهای مهم گردشگری منطقه ی شمال ایران در تمامی فصول سال به شمار  می رود. بنابراین تبلیغات بیلبوردی در مازندران شهری طبیعی گردشگری که مسافران می توانند این تابلوها را ببینند مطمئناً مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار و صنایع مانند شما قرار می گیرد. چشم رانندگان در تمام طول سفر به جاده است، اما در این میان  چشم آنها می تواند به تابلوهای تبلیغاتی بزرگ و جذاب در کنار جاده بیافتد.

بیلبورد در شهر عباس آباد


شهرهای همجوار عباس آباد

 عباس آباد با شهرهای زیبا و دیگر توریستی کلاردشت، شتارود، سلمان شهر ( متل قو)همسایه است. همچنین نزدیک بودن این شهر به شهرهای چالوس-کلاردشت، متل قو-رامسر-تنکابن نیز بر محبوبیت این شهر می افزاید. علاوه بر آن جاده های چهار فصل جنگلی کلاردشت به عباس آباد ،که خود به تنهایی یک جاذبه ی گردشگری زیبا، بی نظیر و تماشایی و از محبوب ترین مکان های دیدنی عباس آباد است.

تعرفه اجاره ی بیلبورد در عباس آباد 

تبلیغات بیلبوردی در دسته ی تبلیغات محیطی طبقه بندی می شود. تعرفه اجاره تبلیغات بیلبوردی به پارامترهای زیادی بستگی دارد.از جمله مکان بیلبورد شما، کل تردد در منطقه، و تعداد افرادی که تخمین زده می شود تبلیغات شما را می بینند. در تعرفه اجاره تبلیغات تابلویی که به صورت ماهانه در نظر گرفته می شود تاثیر دارد.

حال شاید سوالی در ذهن ما این باشد که آیا با ظهور عصر دیجیتال و تبلیغات ارزان قیمت در این عرصه، اجاره ی بیلبوردهای تبلیغاتی  با هزینه های زیاد ضرورتی دارد؟

بیلبورد تبلیغاتی کلاردشت

بیلبورد تبلیغاتی متل قو

با ظهور تبلیغات در رسانه های اجتماعی و سایر گرایش های بازاریابی دیجیتال ، برخی ممکن است تصور کنند که تبلیغات محیطی دوره ی خود را پشت سر گذاشته است. اما این تصور غلط تا حد زیادی بی اساس است.

4.6/5 - (10 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان