نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

نقش تبلیغات بیلبوردی بر مشاغل صنعتی

بیلبورد، یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند در فضای باز است و در حوزه تبلیغات محیطی اهمیت زیادی دارد. برخی از کارخانجات و شرکت‌ها ممکن است سوال کنند که آیا تبلیغات بیلبورد واقعا انتخاب مناسبی است یا خیر. در این مقاله به نقش بیلبورد بر مشاغل صنعتی و مزیت‌‌های قابل توجه که با استفاده از رزرو بیلبورد حاصل می شود، اشاره شده است.


بیلبورد و مشاغل صنعتی

تبلیغات سنتی، هنوز یکی از جنبه های مهم تبلیغات است، زیرا می تواند به گونه ای به مخاطبان برسد که تبلیغات دیجیتال نمی توانند. قوانین و مقرراتی ممکن است ایجاب کند که تابلوهای تبلیغاتی در مناطق صنعتی، تجاری و در مجاورت شهرک‌های صنعتی و شرکت های تجاری قرار گیرند. اجاره بیلبورد در شهرک‌های صنعتی که محل عبور و مرور مردم زیادی به خصوص مدیران و کارفرمایان است بسیار حائز اهمیت است. 


فواید استفاده مشاغل صنعتی از بیلبورد

  1. بیلبورد در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می‌گیرد

بیلبوردها، به صورت استراتژیک در امتداد جاده‌ها و اتوبان‌های شلوغ قرار می گیرند، به این معنی که مردم همیشه به نمایشگر بزرگ و چشم نواز شما نگاه خواهند کرد. مردم می‌توانند انتخاب کنند که روی یک آگهی اینترنتی کلیک کنند یا به دور از تبلیغات باشند، اما نمی‌توانند در طول روز از نگاه کردن به بیلبورد شما اجتناب کنند. 


  1. 24 ساعت در معرض دید قرر دارند

شما می توانید برای پخش یک تبلیغ در رادیو یا تلویزیون هزینه کنید، اما فقط تضمین می کند که تبلیغات شما چند بار در روز پخش شود. برعکس، یک بیلبورد در 7 روز هفته هر 24 ساعت در معرض دید است. مشتریان ممکن است فقط یک یا دو بار از طریق سایر اشکال تبلیغاتی در معرض یک برند یا خدمات قرار گیرند، اما بیلبوردها منجر به تکرار در معرض قرار گرفتن افراد با عبور مداوم می شوند. اگرچه پیام یا متن تبلیغات در بیلبورد تبلیغاتی کوتاه است اما نسبت به سایر اشکال تبلیغاتی، می تواند بیشتر در ذهن مردم بماند.


  1. انتخاب مکان سفارشی شده

از آن‌جایی که بیلبوردها بسیار بزرگ و مرکزی هستند، با انتخاب مکان مناسب، می توانید به راحتی به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید. همچنین از آن‌جایی که بیلبوردها قابل نمایش در همه جا هستند، شما معمولاً انتخاب درستی برای ارسال پیام خود دارید. بنابراین از رزرو بیلبورد شهرک‌های صنعتی برای هدف قرار دادن مشتریان خاص یا جلب توجه افراد، استفاده کنید. از آن‌جایی که بیلبوردها معمولاً در مناطق بسیار شلوغ نصب می شوند، در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، معمولاً تأثیرات و بازدیدهای بیشتری را به خود جلب می کنند. بنابراین خرید بیلبورد در بیلبورد شهرک‌ صنعتی که در مجاورت مشاغل صنعتی نیز هست بسیار پربازدید و پربازده بوده و روزانه در معرض دید رانندگان زیادی قرار می‌گیرد که به رشد کسب و کار و برندسازی شما کمک زیادی خواهد کرد. 


  1. آگاهی از برند را ایجاد می کند

تبلیغات بیلبورد، یکی از راه‌های موثر برای ایجاد آگاهی از برند و پخش کمپین، محصول یا کسب‌وکار شما برای مخاطبان بسیار گسترده است. از آنجا که اکثر مردم یک بیلبورد یکسان را چندین بار می بینند، آن را به خاطر می آورند و اغلب بعداً می توانند آن را با نام تجاری و شرکت، مرتبط کنند. طرح‌های بیلبورد، می‌توانند جذاب و خاطره‌انگیز باشند و راهی عالی برای مشتریان بالقوه فراهم کنند تا درباره کسب‌وکار شما بیاموزند و آن را تا زمانی که نیاز به استفاده از خدمات شما داشته باشند، در ذهن خود نگه دارند. برای مثال بیلبورد در مشاغل صنعتی می‌تواند به ایجاد آگاهی از برند کمک کند. تا زمانی که افراد به محصولات و خدمات شما نیاز دارند، بتوانند به بیلبورد و برندی که در ذهنشان حک شده است فکر کنند.

شهر های پیشنهادی برای خرید بیلبورد تبلیغاتی:


بیلبورد تهرانبیلبورد اصفهانبیلبورد ارومیهبیلبورد شیراز
بیلبورد تبریزبیلبورد کرجبیلبورد مشهدبیلبورد مازندران

نقش تبلیغات بیلبورد بر کارخانه ها

بیلبوردها، به کارخانجات و مشاغل صنعتی این امکان را می دهند که با یک تاکتیک تبلیغاتی ( استفاده از کمپین تبلیغاتی) به طیف وسیعی از مشتریان دست یابند که در نتیجه باعث افزایش فروش و تقویت بازاریابی می‌شود . به جای صرف زمان و هزینه اضافی برای شناسایی و تحقیق در مورد گروه‌های مشتریان هدف، یک بیلبورد به شما امکان می دهد تا به بخش بزرگی از جمعیت عمومی متنوع دسترسی پیدا کنید. بیلبورد تبلیغاتی، همچنین مشتریان را به سمت شما می آورد، به این معنی که مجبور نیستید زمان و بودجه تبلیغاتی خود را صرف دستیابی به مشتریان بالقوه کنید. این می تواند برای خدمات گسترده ای که طیف های مختلف جمعیتی را به خود جذب می کند بسیار مفید باشد و همچنین می تواند به شما کمک کند مشتریانی را پیدا کنید که ممکن است انتظار نداشته باشید به شرکت شما علاقه مند باشند.

رضایت شما از این صفحه

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان