نتایج بیشتر

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گروه اقتصادی آراد

مجری تبلیغات گسترده شامل بیلبوردهای تبلیغات محیطی در سراسر کشور

تبلیغات گسترده

مجری تبلیغات گسترده باید یک ویژگی بارز داشته باشد و آن اینکه خود صاحب رسانه باشد. هلدینگ آراد یکی از شرکتهای برتر و بزرگترین صاحب رسانه در کشور میبادش چنانچه تمایل به تبلیغات گسترده محیطی در تمام شهرهای ایران را دارید کافیست با کارشناسان فروش ما در هلدینگ آراد تماس حاصل بفرمایید.

مجری تبلیغات گسترده

بیلبوردها از شروع پیداش یک ابزار تبلیغاتی کلاسیک بوده اند! نمی توان یک بزرگراه بین استانی را بدون عبور از یک بیلبورد بزرگ یا تابلوی که یک تبلیغ جذاب را نمایش می دهد تصور کرد. با این حال، با ظهور جایگزین های جدید و بهتر، بیلبوردها به آرامی ارزش و اعتبار خود را از دست دادند.

علاوه بر این، اگرچه بیلبوردها در پس‌زمینه محو شده‌اند، اما همچنان بخشی جدایی‌ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی در فضای باز هستند. زیرا با ظهور تابلوها و احتکارهای الکترونیکی، بیلبوردها بازگشت بزرگی داشته اند.

در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، مواد ناایمن و غیرقانونی ممکن است با ایجاد «مسائل ایمنی برند» به تبلیغ‌کنندگان آسیب برساند. در عوض کاربران ممکن است چنین محتوایی را ترجیح دهند یا دوست نداشته باشند. ما انگیزه یک پلتفرم با بودجه تبلیغات را برای طراحی خط مشی محتوای آن و تعدیل محتوای ناامن مطالعه می کنیم.

زمانی که تبلیغ‌کنندگان با ریسک بالاتری در ارتباط با محتوای ناامن روبرو هستند، پلتفرم انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری روی تعدیل محتوا دارد، تنها در صورتی که میزان نیمه کشش تبلیغ‌کنندگان در برابر ریسک برند به اندازه کافی بزرگ نباشد. به طور کاملاً غیر شهودی، شرایطی وجود دارد که در آن پلتفرم روی تعدیل محتوا سرمایه گذاری می کند و قیمت تبلیغاتی را که از تبلیغ کنندگان دریافت می شود پایین می آورد. ما تجزیه و تحلیل پایه خود را به مواردی تعمیم می دهیم که در آن یک پلت فرم رسانه اجتماعی موظف به سرمایه گذاری در تعدیل محتوا است.

ما متوجه شدیم که در حالی که تبلیغ‌کنندگان از تعدیل محتوای اجباری نیز سود می‌برند، اگر تعداد بیشتری از تبلیغاتی که در معرض آن‌ها قرار می‌گیرند، بر سود تعدیل محتوا غلبه کند، کاربران ممکن است وضعیت بدتری داشته باشند. سپس مطالعه می کنیم که چگونه رقابت پلت فرم انگیزه های پلتفرم را برای سرمایه گذاری در تعدیل محتوا شکل می دهد. ما متوجه شدیم که افزایش رقابت بین پلتفرم‌ها احتمالاً تلاش برای تعدیل محتوا را کاهش می‌دهد، مگر اینکه کاربران و تبلیغ‌کنندگان ترجیح زیادی برای تعدیل بیشتر داشته باشند. در نهایت، ما مطالعه می‌کنیم که چگونه مالیات بر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای درآمدهای تبلیغاتی و/یا تعداد کاربرانی که میزبان آن‌ها هستند، می‌تواند منجر به فعالیت‌های کم و بیش تعدیل محتوا شود.

4.8/5 - (5 امتیاز)

مشاوران همراه شما

۶۸۰۲ ۸۳۵ ۰۹۱۲

info@aradholding.com

      لورم ایپسوم متن

      لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان